Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


937
 
IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Nytt medlem og har akkurat bestilt ny S-max

Go down 
+4
Titanium-S
thatr
MortenS
Tonnymh84
8 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Tonnymh84
Big Freak
Big Freak
Tonnymh84


Antall Innlegg : 66
Join date : 18.01.2011
Age : 40
Bosted : Akershus

Nytt medlem og har akkurat bestilt ny S-max - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Nytt medlem og har akkurat bestilt ny S-max   Nytt medlem og har akkurat bestilt ny S-max - Page 2 EmptyOns Mar 09, 2011 12:45 am

MortenS skrev:
Tonnymh84 skrev:
Fikk vite idag at med safetech-pakke på Titanium S så blir bilen fortsatt fabrikk senket, så jeg får vist i pose og sekk. Kan vel ikke klage på det Very Happy Må vel ringe forhandler snart, for jeg har ikke fått estimert byggedato enda (snart gått 2 måneder siden bestilling). Tok det lang tid for dere andre å få byggedato?

Jeg fikk estimert byggedato rundt 3 mnd etter bestilling mener jeg å huske.

Ok, det er vel lang levering for tiden virker det som!
Til Toppen Go down
thatr
Normal Freak
Normal Freak
thatr


Antall Innlegg : 14
Join date : 30.08.2010

Nytt medlem og har akkurat bestilt ny S-max - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Nytt medlem og har akkurat bestilt ny S-max   Nytt medlem og har akkurat bestilt ny S-max - Page 2 EmptyOns Mar 09, 2011 10:24 am

Det er nok lang levering ja. Jeg bestilte tidlig i august, fikk byggedato tidlig i januar og nå er bilen på vei fra fabrikk til forhandler, noe den har vært i 2,5 uke. Hvis det blir levering snart så har det altså tatt 7,5 mnd fra bestilling til levering. Det er det jeg kaller lang leveringstid. Ikke sikkert jeg hadde bestilt S-max hvis jeg i august visste at levering var i slutten av mars. Bilen bør være bra.
Til Toppen Go down
Tonnymh84
Big Freak
Big Freak
Tonnymh84


Antall Innlegg : 66
Join date : 18.01.2011
Age : 40
Bosted : Akershus

Nytt medlem og har akkurat bestilt ny S-max - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Nytt medlem og har akkurat bestilt ny S-max   Nytt medlem og har akkurat bestilt ny S-max - Page 2 EmptyOns Mar 09, 2011 1:05 pm

thatr skrev:
Det er nok lang levering ja. Jeg bestilte tidlig i august, fikk byggedato tidlig i januar og nå er bilen på vei fra fabrikk til forhandler, noe den har vært i 2,5 uke. Hvis det blir levering snart så har det altså tatt 7,5 mnd fra bestilling til levering. Det er det jeg kaller lang leveringstid. Ikke sikkert jeg hadde bestilt S-max hvis jeg i august visste at levering var i slutten av mars. Bilen bør være bra.

7,5 mnd er jo nesten hårreisende. Det må vel ha skjedde noe i prossesen der? Fikk faktisk nettopp mail av Bilia at bilen min var ventet ferdig i slutten av april/begynnelsen av Mai, men nøyaktig dato fikk jeg ikke. Det gjenstår jo da å se om det stemmer!
Til Toppen Go down
MortenS
FordFreak Team Moderator
FordFreak Team Moderator



Antall Innlegg : 394
Join date : 23.04.2010
Bosted : Ski

Nytt medlem og har akkurat bestilt ny S-max - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Nytt medlem og har akkurat bestilt ny S-max   Nytt medlem og har akkurat bestilt ny S-max - Page 2 EmptyOns Mar 09, 2011 1:13 pm

Jeg bestilte min i mai 2010, og fikk den ganske nøyaktig 5 mnd etter. Syntes DET var lenge jeg!

thatr: Hadde krevd en form for kompensasjon, for så lang leveringstid! Jeg fikk knallpris på orginale felger av min forhandler, siden jeg måtte vente 1 mnd lenger enn den første leveringsdatoen jeg fikk.
Til Toppen Go down
http://www.nmks.no
thatr
Normal Freak
Normal Freak
thatr


Antall Innlegg : 14
Join date : 30.08.2010

Nytt medlem og har akkurat bestilt ny S-max - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Nytt medlem og har akkurat bestilt ny S-max   Nytt medlem og har akkurat bestilt ny S-max - Page 2 EmptyOns Mar 09, 2011 2:27 pm

Hei igjen.

Om det har skjedd noe spesielt vet ikke jeg, har ihvertfall ikke fått noe info vedr det fra forhandler, bare at Ford hadde problemer med leveransen av stylingsett til Titanium S utgaven. Når det gjelder kompensasjon så har forhandler unnlatt å svare på det når jeg spør om det i mail, bortsett fra at de kunne fryse innbyttepris på en bil jeg har sagt jeg har ordnet kjøper på selv. Må vel kanskje møte opp selv på kontoret til selger/salgssjef.
Til Toppen Go down
Tonnymh84
Big Freak
Big Freak
Tonnymh84


Antall Innlegg : 66
Join date : 18.01.2011
Age : 40
Bosted : Akershus

Nytt medlem og har akkurat bestilt ny S-max - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Nytt medlem og har akkurat bestilt ny S-max   Nytt medlem og har akkurat bestilt ny S-max - Page 2 EmptyOns Mar 09, 2011 2:47 pm

thatr skrev:
Hei igjen.

Om det har skjedd noe spesielt vet ikke jeg, har ihvertfall ikke fått noe info vedr det fra forhandler, bare at Ford hadde problemer med leveransen av stylingsett til Titanium S utgaven. Når det gjelder kompensasjon så har forhandler unnlatt å svare på det når jeg spør om det i mail, bortsett fra at de kunne fryse innbyttepris på en bil jeg har sagt jeg har ordnet kjøper på selv. Må vel kanskje møte opp selv på kontoret til selger/salgssjef.

Her må du helt klart ta deg en tur til forhandler og diskutere kompensasjon, høres ut som dårlig kundeservice i tillegg. Når man bestiller bil for en halv million så må man kunne forvente litt oppfølging. Her er det bare å sette hardt mot hardt, kunden har alltid rett!!!
Til Toppen Go down
thatr
Normal Freak
Normal Freak
thatr


Antall Innlegg : 14
Join date : 30.08.2010

Nytt medlem og har akkurat bestilt ny S-max - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Nytt medlem og har akkurat bestilt ny S-max   Nytt medlem og har akkurat bestilt ny S-max - Page 2 EmptyOns Mar 16, 2011 3:37 pm

Hei igjen. Kort oppdatering. Da er bilen på vei siste biten til Trondheim og forhandler regner med levering i neste uke en gang. Fikk nedsatt prisen på bilen litt som kompensasjon. Blir godt å endelig få bilen nå ja.
Til Toppen Go down
SES
Big Freak
Big Freak



Antall Innlegg : 65
Join date : 11.08.2010
Bosted : Haslum

Nytt medlem og har akkurat bestilt ny S-max - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Nytt medlem og har akkurat bestilt ny S-max   Nytt medlem og har akkurat bestilt ny S-max - Page 2 EmptyOns Mar 16, 2011 9:14 pm

Ja, stå på vedr. kompensasjon.
Jeg var i samme situasjon som deg ifjor; bestilte Titanium S-utgaven i mars, ble lovet bil til juni, fikk den levert i oktober. Solgte den gamle bilen i mai. Fikk etterhvert noe kompensasjon i form av 1. service + beskyttelsesplate til bakre støtfanger.
Lykke til og gled deg til en herlig bil Laughing
Til Toppen Go down
Tonnymh84
Big Freak
Big Freak
Tonnymh84


Antall Innlegg : 66
Join date : 18.01.2011
Age : 40
Bosted : Akershus

Nytt medlem og har akkurat bestilt ny S-max - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Nytt medlem og har akkurat bestilt ny S-max   Nytt medlem og har akkurat bestilt ny S-max - Page 2 EmptyOns Apr 06, 2011 6:41 pm

Liten oppdatering og gledelig nyhet for min del Very Happy ! Da jeg ikke hadde fått byggedato på bilen enda, og ikke hørt noe fra forhandler på leeenge, så stakk jeg innom Bilia idag for å høre hvordan det lå an med bilen jeg har bestilt. Fikk der beskjed, til min store forundring, at bilen er ferdigbygget og står på kaien i Kiel klar for sending til Norge. Bilen antas å være hos forhandler rundt 16 april med levering noen dager senere. Herlig, dette var jo meget gode nyheter og ikke forventet for min del. Kanskje jeg da får bilen før påske? Det hadde jo vært kanon. Uansett så er jo 3,5 måneders leveringstid en del mindre en jeg hadde forventet. NO GLEDER EG MEG xD Very Happy
Til Toppen Go down
Tonnymh84
Big Freak
Big Freak
Tonnymh84


Antall Innlegg : 66
Join date : 18.01.2011
Age : 40
Bosted : Akershus

Nytt medlem og har akkurat bestilt ny S-max - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Nytt medlem og har akkurat bestilt ny S-max   Nytt medlem og har akkurat bestilt ny S-max - Page 2 EmptyTir Apr 19, 2011 11:39 pm

Da blir det henting av ny bilen 2 Mai. Fikk den ikke før påske pga jeg hadde bestilt lakkforsegling på bilen og denne måtte vist tørke/herde noen dager. Evig klar for å bli S-Max eier no ja Very Happy
Til Toppen Go down
Tonnymh84
Big Freak
Big Freak
Tonnymh84


Antall Innlegg : 66
Join date : 18.01.2011
Age : 40
Bosted : Akershus

Nytt medlem og har akkurat bestilt ny S-max - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Nytt medlem og har akkurat bestilt ny S-max   Nytt medlem og har akkurat bestilt ny S-max - Page 2 EmptyMan Mai 16, 2011 1:51 am

Hentet bilen 3. mai, og herregud for en bil! Sjekk "Min S-max" avdeling for bilder etterhvert!
Til Toppen Go down
Sponsored content





Nytt medlem og har akkurat bestilt ny S-max - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Nytt medlem og har akkurat bestilt ny S-max   Nytt medlem og har akkurat bestilt ny S-max - Page 2 Empty

Til Toppen Go down
 
Nytt medlem og har akkurat bestilt ny S-max
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Har akkurat bestillt ny S-Max
» Ny S-MAX er bestilt!
» Ny S-Max bestilt
» Bestilt ryggekamera.

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ford Freaks S-MAX Forum :: GENERELL DISKUSJON :: Diverse-
Gå Til: