Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


937
 
IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Har akkurat bestillt ny S-Max

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Iced_E




Antall Innlegg : 3
Join date : 03.05.2009

Har akkurat bestillt ny S-Max Empty
PosteTema: Har akkurat bestillt ny S-Max   Har akkurat bestillt ny S-Max EmptySøn Mai 03, 2009 8:43 pm

Hei godt folk Smile
har akkurat bestillt meg en ny Ford S-Max 2,0 tdci Titanium.
Ser at der varierer endel med feil og mangler, og en del ting som går igjenn. Men dette er S-max modeller fra 2006-2008. Nå har jo jeg bestillt en 2009 S-Max "in the blind" og lurer på om det er noen erfaringer med årets modeller??? har ikke engang fått prøvesitte en....
Til Toppen Go down
Tivurr
Normal Freak
Normal Freak



Antall Innlegg : 21
Join date : 08.03.2009

Har akkurat bestillt ny S-Max Empty
PosteTema: Re: Har akkurat bestillt ny S-Max   Har akkurat bestillt ny S-Max EmptyTir Mai 05, 2009 4:38 pm

Jeg bestilte min S-Max i midten av mars, og får den ikke før i slutten av måneden. Det hadde vært fint om noen som allerede har fått 2009-modell deler sine erfaringer - spesielt kunne jeg tenke meg å vite om det er noe spesielt jeg bør se etter når jeg skal hente bilen... :-P
Til Toppen Go down
Titanium S
Normal Freak
Normal Freak
Titanium S


Antall Innlegg : 22
Join date : 05.05.2009

Har akkurat bestillt ny S-Max Empty
PosteTema: Re: Har akkurat bestillt ny S-Max   Har akkurat bestillt ny S-Max EmptyTir Mai 05, 2009 8:44 pm

Jeg har akkurat bestillt ny S-max Titanium S med følgende utstyr:

Alacantra skinn, hengerfeste, skvettlapper, panorama, technikk pakke, innfellbare speil, liten navi og motor kupe varmer.

Selger sier de må montere skvettlapper og hengerfeste i Norge da bilen blir sendt til annen fabrikk for utvendig styling. Er det noen som kan si om skvettlapper blir bra på Tit S? Hvilket utstyr trenger en og hva er unødvendig? Jeg kan endre spec i ca. to uker fremover.

Har hørt at dersom en kjører kort og bruker motorvarmer lader en ut batteriet. Noen som har erfaring med dette? Bør jeg heller velge elektrisk? Har gratis strøm på jobb Smile
Til Toppen Go down
Iced_E




Antall Innlegg : 3
Join date : 03.05.2009

Har akkurat bestillt ny S-Max Empty
PosteTema: Re: Har akkurat bestillt ny S-Max   Har akkurat bestillt ny S-Max EmptyOns Mai 06, 2009 11:33 am

Jeg har bestillt min S-Max titanium 2 ganger nå, og begge gangene har de klart å somle så lenge med å faktisk bestille de at de allerede var solgt. Jeg (trodde jeg var) var heldi å fannt en bil i Drammen som jeg ville ha, men den gang ei.... vurderer nå å gi faen i hele Ford....
Til Toppen Go down
Titanium S
Normal Freak
Normal Freak
Titanium S


Antall Innlegg : 22
Join date : 05.05.2009

Har akkurat bestillt ny S-Max Empty
PosteTema: Re: Har akkurat bestillt ny S-Max   Har akkurat bestillt ny S-Max EmptyOns Mai 06, 2009 3:21 pm

Var det biler som stod på lager i Drammen dette da? Min må bestilles direkte fra fabrikk da min kombinasjon ikke var på lager. Ca 6-7 ukers ventetid var det jeg fikk beskjed om.
Til Toppen Go down
Iced_E




Antall Innlegg : 3
Join date : 03.05.2009

Har akkurat bestillt ny S-Max Empty
PosteTema: Re: Har akkurat bestillt ny S-Max   Har akkurat bestillt ny S-Max EmptyOns Mai 06, 2009 3:45 pm

bilene sto i Drammen ja.
Selgeren fra Ford ringte meg akkurat. han har funnet en ny s-max til meg. hvis ikke jeg tar den, må det fabrikkbestilles.... 6-8 uker leveringstid.... venter spent på tilbudet....
Til Toppen Go down
Roger
Big Freak
Big Freak



Antall Innlegg : 59
Join date : 22.02.2009

Har akkurat bestillt ny S-Max Empty
PosteTema: Re: Har akkurat bestillt ny S-Max   Har akkurat bestillt ny S-Max EmptyLør Mai 09, 2009 1:48 pm

Det er verdt å vente på noe bra :-)
Tror du kommer til å bli kjempe fornøyd når du får den.

har du noe spec. på bilen du har bestilt Iced_E
Til Toppen Go down
Sponsored content





Har akkurat bestillt ny S-Max Empty
PosteTema: Re: Har akkurat bestillt ny S-Max   Har akkurat bestillt ny S-Max Empty

Til Toppen Go down
 
Har akkurat bestillt ny S-Max
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Nytt medlem og har akkurat bestilt ny S-max

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ford Freaks S-MAX Forum :: GENERELL DISKUSJON :: Feil og mangler ved ny bil-
Gå Til: