Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


937
 
IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Ny S-Max bestilt

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Edorf
Normal Freak
Normal Freak
Edorf


Antall Innlegg : 16
Join date : 16.04.2008
Age : 62
Bosted : Tromsø

Ny S-Max bestilt Empty
PosteTema: Ny S-Max bestilt   Ny S-Max bestilt EmptyLør Apr 20, 2013 10:16 pm

Da blir min 07-mod byttet ut med denne med følgende specs:


Titanium
2.0 TDCi 140 hk Powershift (aut)

Brisbane Brown (Metallic)

Automatisk nivåregulering av bakre dempere
Motor/kupévarmer - drivstoffdrevet parkeringsvarmer - med fjernkontroll
Nøkkelfri adgang og start - og el innfellbare sidespeil
Radio CD Sony, DAB tuner - inkl Bluetooth handsfree m/stemmestyring og USB og Premium Sound System
Seter - 8-veis el justering av førersete med minnefunksjon (inkl minne for sidespeil, el innfelbare sidespeil og korsryggjustering) over el høydejustering
Seter - tillegg for 3. rad
Pluss pakke - (bi-xenon hovedlys, mørktonet glass, parkeringssensorer)
Tilhengerfeste - avtagbart


Satser på at denne ikke er en "mandagsbil" slik som den jeg har nå.





Til Toppen Go down
Morrizon




Antall Innlegg : 2
Join date : 30.03.2013

Ny S-Max bestilt Empty
PosteTema: Re: Ny S-Max bestilt   Ny S-Max bestilt EmptyTor Mai 02, 2013 8:29 pm

Grattis med ny bil da Edorf !

Driver selv og leter etter 2011 eller 2012 men er usikker på om jeg skal finne en 140 eller 163 hk.....

Du sier mandagsbil ? Tør jeg spørre hva du er plaget med ? Samtidig kan det vel ikke være såå ille siden du har bestilt en ny? Smile

Gratulerer igjen

Til Toppen Go down
Edorf
Normal Freak
Normal Freak
Edorf


Antall Innlegg : 16
Join date : 16.04.2008
Age : 62
Bosted : Tromsø

Ny S-Max bestilt Empty
PosteTema: Re: Ny S-Max bestilt   Ny S-Max bestilt EmptyTor Mai 23, 2013 11:46 pm

Har hatt en del problemer som ble rettet opp i garanti/reklamasjonstid. Dempere bek ble skiftet ettet 15.000, pakning mellom motor og girkasse måtte skiftes, da ble det også oppdaget lekkasje på vannpumpe som også ble skiftet. Frontrute skiftet pga. defekte varmetråder, EGR-ventil skiftet, batteri ble også skiftet. Det siste som skjedde var turbo-havari. Da var bilen nesten 6 år og gått 40 000. Ettersom garantien var gått ut måtte jeg selvfølgelig betale for dette, 32.000 kom det på. Tabben var at jeg ikke fikk dette utført hos forhandler da jeg var på hytta og dermed valgte nærmeste lokale verksted, noe jeg i ettertid har sett ikke var det smarteste. Er ellers fornøyd med bilen og ser fram til å få ny og forhåpentlig et problemfritt bilhold de neste 5 årene.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Ny S-Max bestilt Empty
PosteTema: Re: Ny S-Max bestilt   Ny S-Max bestilt Empty

Til Toppen Go down
 
Ny S-Max bestilt
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Ny S-MAX er bestilt!
» Bestilt ryggekamera.
» Nytt medlem og har akkurat bestilt ny S-max

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ford Freaks S-MAX Forum :: GENERELL DISKUSJON :: Feil og mangler ved ny bil-
Gå Til: