Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


937
 
IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Ny S-MAX er bestilt!

Go down 
+3
bms
Keyless
dpflesjo
7 posters
Gå til side : 1, 2  Next
AvInnlegg
dpflesjo
Normal Freak
Normal Freak
dpflesjo


Antall Innlegg : 21
Join date : 08.08.2011

Ny S-MAX er bestilt! Empty
PosteTema: Ny S-MAX er bestilt!   Ny S-MAX er bestilt! EmptyMan Aug 08, 2011 8:59 pm

Ny på dette forumet, men siden jeg og kona til slutt bestemte oss for en S-MAX så havnet jeg her. Har en syk trang til å undersøke ihjel alt jeg har tenkt til å kjøpe. Slet fælt med å bestemme meg for riktig ekstrautstyr uten å ruinere meg (og kona). Vel det ble en Titanium 140 hk diesel med Powershift. Aldri hatt automat før. Valgte så pluss-pakken, panoramatak, sjuseter, avt. hengerfeste,
18" y-felger, bagasjeromsgardin og kupevarmer. Kunne sikkert tatt med skinn og gud bedre, men vi satt strek der. El håndbrekk ol. er sikkert ok, men hva om elektronikken streiker? Fargen ble moondust silver. Mest praktisk, tror vi, også skiller den seg litt ut nå om dagen. Alle skal jo har svart eller hvit.

Bilen kommer i okt/nov. Prøvekjørte en i nesten 1 time og flat pladask. Utrolig kjøreegenskaper og komfort. Vi gleder oss. Very Happy
Til Toppen Go down
Keyless
Ford Freak
Ford Freak



Antall Innlegg : 147
Join date : 15.07.2010

Ny S-MAX er bestilt! Empty
PosteTema: Re: Ny S-MAX er bestilt!   Ny S-MAX er bestilt! EmptyMan Aug 08, 2011 9:05 pm

Velkommen til forumet og gratulerer med et godt valg av bil!

Du blir nok kjempefornøyd. Kombinasjonen av gode kjøreegenskaper og komfort i toppklasse er det nok ikke mange som slår.

Moondust silver er en fin farge og gjør seg godt sammen med panoramataket :-)
Til Toppen Go down
dpflesjo
Normal Freak
Normal Freak
dpflesjo


Antall Innlegg : 21
Join date : 08.08.2011

Ny S-MAX er bestilt! Empty
PosteTema: Re: Ny S-MAX er bestilt!   Ny S-MAX er bestilt! EmptyTir Aug 09, 2011 5:07 pm

Ser i ekstrautstyrslisten at el infellbare sidespeil koster ekstra, mens i den splitter nye kattalogen er dette satt inn som standard. Premium høytalere følger også med sammen med Sony anlegg. Har lest på noen andre poster her at slikt er ekstrautstyr på Titanium. Question
Til Toppen Go down
bms
Normal Freak
Normal Freak



Antall Innlegg : 12
Join date : 07.06.2011

Ny S-MAX er bestilt! Empty
PosteTema: Re: Ny S-MAX er bestilt!   Ny S-MAX er bestilt! EmptyTir Aug 09, 2011 8:04 pm

Hei,

Gratulerer med ny bil. Jeg venter også på min og vi har noe å glede oss til.

Har du vurdert titanium X-pakke som inneholder skinn/alcantara, panoramatak, innfellbare speil, nøkkelfri adgang/start, xenon og muligens noe til? Den pakken koster ca. det samme som skinn/alcantara alene.

Ellers ønsker jeg ikke ødelegge godfølelsen, og det er godt mulig du får bilen i okt./ nov.

Men jeg bestillte min 6. april (140 HK PS) med forventa levering månedsskifte august/sept. Forrige uke forsvant datoen fra systemet til Ford (fordfabrikken i genk som gjorde) og levering er litt i det blå, tidligst får jeg min bil i slutten av september. Dessverre er det visst gjengs med 6 mnd. levering for s-max med powershift.

Til Toppen Go down
dpflesjo
Normal Freak
Normal Freak
dpflesjo


Antall Innlegg : 21
Join date : 08.08.2011

Ny S-MAX er bestilt! Empty
PosteTema: Re: Ny S-MAX er bestilt!   Ny S-MAX er bestilt! EmptyOns Aug 10, 2011 4:40 am

bms skrev:
Hei,

Gratulerer med ny bil. Jeg venter også på min og vi har noe å glede oss til.

Har du vurdert titanium X-pakke som inneholder skinn/alcantara, panoramatak, innfellbare speil, nøkkelfri adgang/start, xenon og muligens noe til? Den pakken koster ca. det samme som skinn/alcantara alene.

Ellers ønsker jeg ikke ødelegge godfølelsen, og det er godt mulig du får bilen i okt./ nov.

Men jeg bestillte min 6. april (140 HK PS) med forventa levering månedsskifte august/sept. Forrige uke forsvant datoen fra systemet til Ford (fordfabrikken i genk som gjorde) og levering er litt i det blå, tidligst får jeg min bil i slutten av september. Dessverre er det visst gjengs med 6 mnd. levering for s-max med powershift.

Har sjekket den pakken. Da måtte jeg bestille sota glass i tillegg. Har som nevnt satt grensen på 500k. Mulig jeg tar en prat med selger når han kommer fra ferie snart. Kan jo være mulig å skvise inn noe mer hvis jeg forhandler bra og bilen ikke er låst i bestilling. Er rimelig sikker på at infellbare speil følger med.
Til Toppen Go down
Kevin=)
Normal Freak
Normal Freak



Antall Innlegg : 15
Join date : 08.04.2011

Ny S-MAX er bestilt! Empty
PosteTema: Re: Ny S-MAX er bestilt!   Ny S-MAX er bestilt! EmptyFre Aug 12, 2011 12:00 am

Jeg har bestilt bil (slutten av mars) og forventet leveringstid var først enden av juli, så enden av august og nå har vi fått prod dato 28 august med levering mot slutten av september.
Dette er en 140 hk aut Titanium S med div utstyr som buisnesspakke, setepakke, safteck pakke, glasstak, diesel varme, elektrisk håndbrekk, oppbevaringspakke og bliss.
Datoene til Ford kan man ta med en klypesalt. Med alt dette utstyret betalte jeg under 500000 kr Wink
Til Toppen Go down
dpflesjo
Normal Freak
Normal Freak
dpflesjo


Antall Innlegg : 21
Join date : 08.08.2011

Ny S-MAX er bestilt! Empty
PosteTema: Re: Ny S-MAX er bestilt!   Ny S-MAX er bestilt! EmptyFre Aug 12, 2011 1:42 am

Kevin=) skrev:
Jeg har bestilt bil (slutten av mars) og forventet leveringstid var først enden av juli, så enden av august og nå har vi fått prod dato 28 august med levering mot slutten av september.
Dette er en 140 hk aut Titanium S med div utstyr som buisnesspakke, setepakke, safteck pakke, glasstak, diesel varme, elektrisk håndbrekk, oppbevaringspakke og bliss.
Datoene til Ford kan man ta med en klypesalt. Med alt dette utstyret betalte jeg under 500000 kr Wink
Hørtes ut som en god deal. Hadde du innbytte-bil? Jeg fikk fastrente fra selger på 0,9% i 3 år. Det tar jeg også med i prutepakka mi. Men jeg kommer nok til å gnåle meg til litt skinn, tror jeg. El-brekk og nøkkelfri bil velger jeg ikke. Har bekjente som har opplevd at elektronikken svikter på slike ting. Kjipt å ikke få dratt i brekket eller kommet inn i bilen i 20 minus. Uansett: du har fått til en god deal.
Til Toppen Go down
Kevin=)
Normal Freak
Normal Freak



Antall Innlegg : 15
Join date : 08.04.2011

Ny S-MAX er bestilt! Empty
PosteTema: Re: Ny S-MAX er bestilt!   Ny S-MAX er bestilt! EmptyFre Aug 12, 2011 1:52 am

dpflesjo skrev:
Kevin=) skrev:
Jeg har bestilt bil (slutten av mars) og forventet leveringstid var først enden av juli, så enden av august og nå har vi fått prod dato 28 august med levering mot slutten av september.
Dette er en 140 hk aut Titanium S med div utstyr som buisnesspakke, setepakke, safteck pakke, glasstak, diesel varme, elektrisk håndbrekk, oppbevaringspakke og bliss.
Datoene til Ford kan man ta med en klypesalt. Med alt dette utstyret betalte jeg under 500000 kr Wink
Hørtes ut som en god deal. Hadde du innbytte-bil? Jeg fikk fastrente fra selger på 0,9% i 3 år. Det tar jeg også med i prutepakka mi. Men jeg kommer nok til å gnåle meg til litt skinn, tror jeg. El-brekk og nøkkelfri bil velger jeg ikke. Har bekjente som har opplevd at elektronikken svikter på slike ting. Kjipt å ikke få dratt i brekket eller kommet inn i bilen i 20 minus. Uansett: du har fått til en god deal.

Hei

Nei har ikke noe innbytte bil og tar ikke noe lån på den heller. Jeg sto på mitt og brukte flere forhandlere mot hverandre til jeg fikk det beste. Smile Jeg kjøpte også med baggasjeroms matte, syv seter og en slik list til å ha på fangeren bak.
Til Toppen Go down
Tonnymh84
Big Freak
Big Freak
Tonnymh84


Antall Innlegg : 66
Join date : 18.01.2011
Age : 39
Bosted : Akershus

Ny S-MAX er bestilt! Empty
PosteTema: Re: Ny S-MAX er bestilt!   Ny S-MAX er bestilt! EmptyLør Aug 13, 2011 2:15 am

Betalte 524 000,- for min 2011 S-max titanium S 163 hk diesel PS. Ca 15% rabatt på bilpris og god del rabatt på diverse utstyr. Dette viser bare at det er viktig å prute og at forhandlerne har den del å gå på. Utstyrsnivået på bilen er:

Ford S-max titanium S 163 HK Powershift
Frozen white (Var jo bare lekker i hvit)
Fleksipakke
Nøkkelfri start og adgang
Panoramatak
Premium sound stereoanlegg med DAB
Setepakke (El seter foran...)
18" Mystique silver felger
Bakkestarthjelp
Dieselvarmer med fjernkontroll
Dekktrykkovervåkning
El håndbrekk
Parksensor foran og bak
Alarm
Ventilerte framseter
Vinterhjul på 17" felger (Pigg)
3. seterad

Og gratulerer med bestilling av ny bil dere. Dere kommer ikke til å angre Very Happy
Til Toppen Go down
bms
Normal Freak
Normal Freak



Antall Innlegg : 12
Join date : 07.06.2011

Ny S-MAX er bestilt! Empty
PosteTema: Re: Ny S-MAX er bestilt!   Ny S-MAX er bestilt! EmptyLør Aug 13, 2011 5:33 pm

Min Titanium er som sagt en 140 HK Aut. Og blir en 2012 modell.
Utstyr er:
*DAB Premium sound med blåtann/usb
*Motor-cupe varmer med fjernkontroll
*Setepakke
*Flexipakke
*Alcantara
*Nøkkelfri adgang og start
*Panoramatak
*Xenon
*Innfellbare sidespeil
*El. håndbrekk
*Mørktonet glass
*Parkeringssensorer
*17" hjul
*7 seter
*Matte bak
*Hundegitter
*Avtagbart hengerfeste

Pris på denne ble 470000 i Trondheim. Det var nok noen tusenlapper å hente i Oslo, men valgte likevel lokal forhandler.

Det ser ut til at jeg må vente i 1,5 mnd. til så kommer bilen.
Til Toppen Go down
dpflesjo
Normal Freak
Normal Freak
dpflesjo


Antall Innlegg : 21
Join date : 08.08.2011

Ny S-MAX er bestilt! Empty
PosteTema: Re: Ny S-MAX er bestilt!   Ny S-MAX er bestilt! EmptyLør Aug 13, 2011 5:55 pm

Kommer nok til å skvise selgern litt til. En s-Max s versjon med alt det utstyret til 500k, er jo nesten ikke til å tro. Tror ikke mange får til det. Får ikke hengerfeste på s-versjonen, heller. Som sagt; større motor og/eller skinn, så blir jeg fornøyd.
Til Toppen Go down
bms
Normal Freak
Normal Freak



Antall Innlegg : 12
Join date : 07.06.2011

Ny S-MAX er bestilt! Empty
PosteTema: Re: Ny S-MAX er bestilt!   Ny S-MAX er bestilt! EmptyLør Aug 13, 2011 5:59 pm

dpflesjo skrev:
Kommer nok til å skvise selgern litt til. En s-Max s versjon med alt det utstyret til 500k, er jo nesten ikke til å tro. Tror ikke mange får til det. Får ikke hengerfeste på s-versjonen, heller. Som sagt; større motor og/eller skinn, så blir jeg fornøyd.

Du får hengerfeste til Tit. S. Forhandler ettermonterer i Norge.
Til Toppen Go down
dpflesjo
Normal Freak
Normal Freak
dpflesjo


Antall Innlegg : 21
Join date : 08.08.2011

Ny S-MAX er bestilt! Empty
PosteTema: Re: Ny S-MAX er bestilt!   Ny S-MAX er bestilt! EmptyLør Aug 13, 2011 6:17 pm

Og dette koster? 15000 tusen?
Til Toppen Go down
bms
Normal Freak
Normal Freak



Antall Innlegg : 12
Join date : 07.06.2011

Ny S-MAX er bestilt! Empty
PosteTema: Re: Ny S-MAX er bestilt!   Ny S-MAX er bestilt! EmptyLør Aug 13, 2011 6:31 pm

dpflesjo skrev:
Og dette koster? 15000 tusen?

Litt usikker her, men en kompis fikk dette på sin tit. s til standard pris på 4500 når han fikk med dette før kontrakt var signert. Men dette er vel for forhandler en totalvurdering av prisen samlet for bilen.

Hvis man kjøper krok og montering etter bilen er levert så snakker du sikkert om 12-15 tusen.
Til Toppen Go down
Kevin=)
Normal Freak
Normal Freak



Antall Innlegg : 15
Join date : 08.04.2011

Ny S-MAX er bestilt! Empty
PosteTema: Re: Ny S-MAX er bestilt!   Ny S-MAX er bestilt! EmptyLør Aug 13, 2011 6:48 pm

bms skrev:
Min Titanium er som sagt en 140 HK Aut. Og blir en 2012 modell.
Utstyr er:
*DAB Premium sound med blåtann/usb
*Motor-cupe varmer med fjernkontroll
*Setepakke
*Flexipakke
*Alcantara
*Nøkkelfri adgang og start
*Panoramatak
*Xenon
*Innfellbare sidespeil
*El. håndbrekk
*Mørktonet glass
*Parkeringssensorer
*17" hjul
*7 seter
*Matte bak
*Hundegitter
*Avtagbart hengerfeste

Pris på denne ble 470000 i Trondheim. Det var nok noen tusenlapper å hente i Oslo, men valgte likevel lokal forhandler.

Det ser ut til at jeg må vente i 1,5 mnd. til så kommer bilen.

Dette er en vanlig titanium, og ikke titanium s. den prisen med alt det der for en titanium s er uaktuelt. hvis du må vente 1.5 mnd er du heldig. har snart ventet ett halvt år og enda ikke fått den!
Til Toppen Go down
bms
Normal Freak
Normal Freak



Antall Innlegg : 12
Join date : 07.06.2011

Ny S-MAX er bestilt! Empty
PosteTema: Re: Ny S-MAX er bestilt!   Ny S-MAX er bestilt! EmptyLør Aug 13, 2011 7:31 pm

Kevin=) skrev:
bms skrev:
Min Titanium er som sagt en 140 HK Aut. Og blir en 2012 modell.
Utstyr er:
*DAB Premium sound med blåtann/usb
*Motor-cupe varmer med fjernkontroll
*Setepakke
*Flexipakke
*Alcantara
*Nøkkelfri adgang og start
*Panoramatak
*Xenon
*Innfellbare sidespeil
*El. håndbrekk
*Mørktonet glass
*Parkeringssensorer
*17" hjul
*7 seter
*Matte bak
*Hundegitter
*Avtagbart hengerfeste

Pris på denne ble 470000 i Trondheim. Det var nok noen tusenlapper å hente i Oslo, men valgte likevel lokal forhandler.

Det ser ut til at jeg må vente i 1,5 mnd. til så kommer bilen.

Dette er en vanlig titanium, og ikke titanium s. den prisen med alt det der for en titanium s er uaktuelt. hvis du må vente 1.5 mnd er du heldig. har snart ventet ett halvt år og enda ikke fått den!

Hei,

Som det står er det en Titanium og ikke en Titanium S. Trådstarter har vel også bestillt en Titanium så vidt jeg kan se. Du har naturlig nok rett i at man ikke får en Tit S. til samme pris som en Tit. tilsvarende utstyrt.
Jeg bestilte bilen 6. April og det har da gått 6 mnd. 6. oktober.
Til Toppen Go down
dpflesjo
Normal Freak
Normal Freak
dpflesjo


Antall Innlegg : 21
Join date : 08.08.2011

Ny S-MAX er bestilt! Empty
PosteTema: Re: Ny S-MAX er bestilt!   Ny S-MAX er bestilt! EmptySøn Aug 14, 2011 2:03 am

Titanium stemmer, det. Hadde aldri tenkt på S-versjonen. Blir litt for mye bling i forhold til pris. Uansett så har jeg nok lært ei lekse, og det er å forhandle bedre. Bil blir det uansett. Fikk som nevnt meget gode rentebetingelser. Og relativt rimelige piggfrie vinterdekk på alu-felg. Jeg gir lyd i fra meg etter at jeg har hatt en prat med min godeste selger.
Til Toppen Go down
dpflesjo
Normal Freak
Normal Freak
dpflesjo


Antall Innlegg : 21
Join date : 08.08.2011

Ny S-MAX er bestilt! Empty
PosteTema: Re: Ny S-MAX er bestilt!   Ny S-MAX er bestilt! EmptyMan Aug 15, 2011 8:06 pm

Da er besøket hos forhandler avlagt og det ble forhandlet litt. Fikk 2000 i avslag på vinterdekk og 8000 i avslag på IVDC-pakka, som omfatter en del annet også. I mitt ståsted så har jeg ikke 500k i cash, så her må det finansieres på en eller annen måte. 0,9% fastrente i 3 år kontra 5-6% utgjør ca 60.000 kr i sparte renteutgifter.

Vel, slik blir min S-MAX:

- 140 HK diesel aut
- Moondust silver mettallic
- 18" Y-felger, sommerdekk
- 16" lettmetall, piggfrie vinterdekk
- Motor/kupe-varmer
- Avt hengerfeste
- Nøkkelfri adgang og start/stopp
- IVDC
- Automatisk reg av dempere bak
- El innfellbare sidespeil
- Panorama tak
- Parkeringssensor forann og bak
- Bixenon lys
- 3 seterad
- Lastegardin mellom 2 og 3 rad
- Mørktonet glass
- Bakkestartsfunksjon

507.000 endte kalaset på. Fortsatt 3 mnd lovnader om levering. Gleder meg til å få en stor familiebil med komfort og som ser sprek ut!



Til Toppen Go down
Kevin=)
Normal Freak
Normal Freak



Antall Innlegg : 15
Join date : 08.04.2011

Ny S-MAX er bestilt! Empty
PosteTema: Re: Ny S-MAX er bestilt!   Ny S-MAX er bestilt! EmptyMan Aug 15, 2011 8:10 pm

dpflesjo skrev:
Da er besøket hos forhandler avlagt og det ble forhandlet litt. Fikk 2000 i avslag på vinterdekk og 8000 i avslag på IVDC-pakka, som omfatter en del annet også. I mitt ståsted så har jeg ikke 500k i cash, så her må det finansieres på en eller annen måte. 0,9% fastrente i 3 år kontra 5-6% utgjør ca 60.000 kr i sparte renteutgifter.

Vel, slik blir min S-MAX:

- 140 HK diesel aut
- Moondust silver mettallic
- 18" Y-felger, sommerdekk
- 16" lettmetall, piggfrie vinterdekk
- Motor/kupe-varmer
- Avt hengerfeste
- Nøkkelfri adgang og start/stopp
- IVDC
- Automatisk reg av dempere bak
- El innfellbare sidespeil
- Panorama tak
- Parkeringssensor forann og bak
- Bixenon lys
- 3 seterad
- Lastegardin mellom 2 og 3 rad
- Mørktonet glass
- Bakkestartsfunksjon

507.000 endte kalaset på. Fortsatt 3 mnd lovnader om levering. Gleder meg til å få en stor familiebil med komfort og som ser sprek ut!




IVDC og automatisk reg av dempere bak går vel ikke sammen? Og bakkestartfunksjon er inkludert når bilen leveres med Automat girkasse. Så håper du ikke har betalt ekstra for dette!
Til Toppen Go down
dpflesjo
Normal Freak
Normal Freak
dpflesjo


Antall Innlegg : 21
Join date : 08.08.2011

Ny S-MAX er bestilt! Empty
PosteTema: Re: Ny S-MAX er bestilt!   Ny S-MAX er bestilt! EmptyMan Aug 15, 2011 10:45 pm

Fant ut det med bakkestart og dempere jeg også nå. Utstyr betales ikke hvis det ikke kan kombineres eller er inkl fra før.


Sist endret av dpflesjo den Man Aug 15, 2011 11:19 pm, endret 1 gang
Til Toppen Go down
dpflesjo
Normal Freak
Normal Freak
dpflesjo


Antall Innlegg : 21
Join date : 08.08.2011

Ny S-MAX er bestilt! Empty
PosteTema: Re: Ny S-MAX er bestilt!   Ny S-MAX er bestilt! EmptyMan Aug 15, 2011 11:18 pm

Kevin=) skrev:
dpflesjo skrev:
Da er besøket hos forhandler avlagt og det ble forhandlet litt. Fikk 2000 i avslag på vinterdekk og 8000 i avslag på IVDC-pakka, som omfatter en del annet også. I mitt ståsted så har jeg ikke 500k i cash, så her må det finansieres på en eller annen måte. 0,9% fastrente i 3 år kontra 5-6% utgjør ca 60.000 kr i sparte renteutgifter.

Vel, slik blir min S-MAX:

- 140 HK diesel aut
- Moondust silver mettallic
- 18" Y-felger, sommerdekk
- 16" lettmetall, piggfrie vinterdekk
- Motor/kupe-varmer
- Avt hengerfeste
- Nøkkelfri adgang og start/stopp
- IVDC
- Automatisk reg av dempere bak
- El innfellbare sidespeil
- Panorama tak
- Parkeringssensor forann og bak
- Bixenon lys
- 3 seterad
- Lastegardin mellom 2 og 3 rad
- Mørktonet glass
- Bakkestartsfunksjon

507.000 endte kalaset på. Fortsatt 3 mnd lovnader om levering. Gleder meg til å få en stor familiebil med komfort og som ser sprek ut!




IVDC og automatisk reg av dempere bak går vel ikke sammen? Og bakkestartfunksjon er inkludert når bilen leveres med Automat girkasse. Så håper du ikke har betalt ekstra for dette!

Ble mye skriving dette her... IVDC-pakken inneholder CDC. Dette er automatisk justering av dempere i forhold til fart, krengning og last. Dette tolker jeg som en slags annen utgave av automatiske dempere bak. Da gjenstår egentlig bakkestartsfunksjonen (som jeg visst allerede har). Denne koster ikke mye. Skal gjøre selger oppmerksom på dette . Står fast på valgene nå. Blir jo helt "svett i panna" av dette. He,he.

Takk for svar!
Til Toppen Go down
Kevin=)
Normal Freak
Normal Freak



Antall Innlegg : 15
Join date : 08.04.2011

Ny S-MAX er bestilt! Empty
PosteTema: Re: Ny S-MAX er bestilt!   Ny S-MAX er bestilt! EmptyMan Aug 15, 2011 11:20 pm

dpflesjo skrev:
Kevin=) skrev:
dpflesjo skrev:
Da er besøket hos forhandler avlagt og det ble forhandlet litt. Fikk 2000 i avslag på vinterdekk og 8000 i avslag på IVDC-pakka, som omfatter en del annet også. I mitt ståsted så har jeg ikke 500k i cash, så her må det finansieres på en eller annen måte. 0,9% fastrente i 3 år kontra 5-6% utgjør ca 60.000 kr i sparte renteutgifter.

Vel, slik blir min S-MAX:

- 140 HK diesel aut
- Moondust silver mettallic
- 18" Y-felger, sommerdekk
- 16" lettmetall, piggfrie vinterdekk
- Motor/kupe-varmer
- Avt hengerfeste
- Nøkkelfri adgang og start/stopp
- IVDC
- Automatisk reg av dempere bak
- El innfellbare sidespeil
- Panorama tak
- Parkeringssensor forann og bak
- Bixenon lys
- 3 seterad
- Lastegardin mellom 2 og 3 rad
- Mørktonet glass
- Bakkestartsfunksjon

507.000 endte kalaset på. Fortsatt 3 mnd lovnader om levering. Gleder meg til å få en stor familiebil med komfort og som ser sprek ut!




IVDC og automatisk reg av dempere bak går vel ikke sammen? Og bakkestartfunksjon er inkludert når bilen leveres med Automat girkasse. Så håper du ikke har betalt ekstra for dette!

Ble mye skriving dette her... IVDC-pakken inneholder CDC. Dette er automatisk justering av dempere i forhold til fart, krengning og last. Dette tolker jeg som en slags annen utgave av automatiske dempere bak. Da gjenstår egentlig bakkestartsfunksjonen (som jeg visst allerede har). Denne koster ikke mye. Skal gjøre selger oppmerksom på dette . Står fast på valgene nå. Blir jo helt "svett i panna" av dette. He,he.

Takk for svar!

Automatisk justering av dempere bak er at den justeres i forhold til vekt og baggasje bak. Dette gjør den ikke med IVDC. IVDC gjør det mulig for deg å justere understell til sport, comfort og normal.. men ikke heise opp eller ned bilen.
Til Toppen Go down
dpflesjo
Normal Freak
Normal Freak
dpflesjo


Antall Innlegg : 21
Join date : 08.08.2011

Ny S-MAX er bestilt! Empty
PosteTema: Re: Ny S-MAX er bestilt!   Ny S-MAX er bestilt! EmptyTir Aug 16, 2011 7:48 am

IVDC blir det. Komfortmessig tror jeg dette er positivt. IVDC anbefales fra Ford på bla smax siden denne bilen har høy nyttelast og dette kan gå utover optimalt veigrep. Automatisk nivåreg av dempere bak vil jeg tro en bra for yrkeskjøretøy hvor man kan laste inn mye mer. Når det gjaldt Bakkestart ass så får jeg skvettlapper forann og bak som plaster på såret. Da er jeg fornøyd og produksjonstid er ca tre mnd.
Til Toppen Go down
emin
Very Freak
Very Freak
emin


Antall Innlegg : 45
Join date : 21.02.2011
Age : 42
Bosted : Troms

Ny S-MAX er bestilt! Empty
PosteTema: Re: Ny S-MAX er bestilt!   Ny S-MAX er bestilt! EmptyLør Aug 27, 2011 12:02 am

Grattis med godt valg av bil. Smile Vi har nå hatt vår S-max i 6 mnd. og jeg simpelthen ELSKER konebilen min. <3
Til Toppen Go down
Kevin=)
Normal Freak
Normal Freak



Antall Innlegg : 15
Join date : 08.04.2011

Ny S-MAX er bestilt! Empty
PosteTema: Re: Ny S-MAX er bestilt!   Ny S-MAX er bestilt! EmptyLør Aug 27, 2011 12:07 am

fikk vite i dag at bilen min er ferdig produsert og sendt videre for utvendig styling.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Ny S-MAX er bestilt! Empty
PosteTema: Re: Ny S-MAX er bestilt!   Ny S-MAX er bestilt! Empty

Til Toppen Go down
 
Ny S-MAX er bestilt!
Til Toppen 
Side 1 av 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Ny S-Max bestilt
» Bestilt ryggekamera.
» Nytt medlem og har akkurat bestilt ny S-max

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ford Freaks S-MAX Forum :: GENERELL DISKUSJON :: Diverse-
Gå Til: