Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


937
 
IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 hjelp til bytting av fjernlys og nærlys

Go down 
2 posters
AvInnlegg
toazty




Antall Innlegg : 3
Join date : 29.11.2012

hjelp til bytting av fjernlys og nærlys Empty
PosteTema: hjelp til bytting av fjernlys og nærlys   hjelp til bytting av fjernlys og nærlys EmptyTor Nov 29, 2012 9:44 pm

syns de "gule" lysene på bilen lyser dårlig og hører ikke hjemme på en slik bil.
har kikka litt på xenon kit, både fjernlys og nærlys.
men hvilke valg har jeg egentlig og hva har jeg lov å bytte til?
hva med bi-xenon?
ser disse kitene koster fra 1000kr og oppover, men det er da svært billig? bare pærene på verksted koster 2500kr har jeg hørt.
så hva gjør dissene kitene så billige og pærene deres koster ned til 500kr for en 2 pk. ?

vil egentlig skifte ut alle lystene mine i front, er vel totalt 6 pærer på en 2009 mod?
Til Toppen Go down
SES
Big Freak
Big Freak



Antall Innlegg : 65
Join date : 11.08.2010
Bosted : Haslum

hjelp til bytting av fjernlys og nærlys Empty
PosteTema: Re: hjelp til bytting av fjernlys og nærlys   hjelp til bytting av fjernlys og nærlys EmptyTir Des 11, 2012 9:20 pm

Ser at det ikke var mye respons på saken din vedr bytte av lys........

Har selv idag bi-xenon (2010 modell) og har kjøpt xenon kit til fjernlysene som jeg ikke har fått tid til å montere ennå. Ser ellers fra ulike fora at det er en del diskusjon om hva som er lov eller ikke. Det at man har automatisk høydejustering er vel ett krav ifølge enkelte. Om dette ikke er på plass kan det se ut til at man ikke bør ettermontere xenon kit, men nå er ikke jeg noen ekspert da.

Regner med at du har sjekket denne lenken da noe av det er diskutert her:
https://fordfreak.norwegianforum.net/t362-xenonkit-i-fjernlys

Kjøpte mitt kit her; http://bilbelysning.no/
Bilbelysning fører også led pærer med linse til ryggelysene som gir et bedre lys enn original-pærene. En av de få butikkene som hadde riktig pæresokkel.
Til Toppen Go down
toazty




Antall Innlegg : 3
Join date : 29.11.2012

hjelp til bytting av fjernlys og nærlys Empty
PosteTema: Re: hjelp til bytting av fjernlys og nærlys   hjelp til bytting av fjernlys og nærlys EmptyTir Des 11, 2012 11:33 pm

takker for svar

endte med å kjøpe noen halogenpærer med et lite hint av blåskjær i seg ( 6000K )
og bytta ut alle mine W5 pærer med T10 LED , er vel ikke ei eneste orginalpære igjen på bilen.
får se hvor lenge dem varer, har allerede vært å bytta 2 av halogenpærene som "brant opp" etter 1 dag :p



Til Toppen Go down
Sponsored content





hjelp til bytting av fjernlys og nærlys Empty
PosteTema: Re: hjelp til bytting av fjernlys og nærlys   hjelp til bytting av fjernlys og nærlys Empty

Til Toppen Go down
 
hjelp til bytting av fjernlys og nærlys
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» xenonkit i fjernlys
» Automatisk hovedlys/fjernlys
» Hjelp! Har gjort en tabbe...

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ford Freaks S-MAX Forum :: GENERELL DISKUSJON :: Elektronikk-
Gå Til: