Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


937
 
IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Hjelp! Har gjort en tabbe...

Go down 
2 posters
AvInnlegg
maxsmax




Antall Innlegg : 2
Join date : 25.09.2012

Hjelp! Har gjort en tabbe... Empty
PosteTema: Hjelp! Har gjort en tabbe...   Hjelp! Har gjort en tabbe... EmptyTir Sep 25, 2012 2:57 pm

Hei
Nybakt S-max eier trenger deres hjelp! Når man skal ha et forovervendt barnesete i baksetet er det jo anbefalt å fjerne nakkestøtten på setet der barnesetet skal stå slik at barnesetet ligger skikkelig an mot seteryggen. På min andre bil (Passelat) så har jeg bare snudd nakkestøtten slik at jeg har den lett tilgjengelig dersom barnesetet fjernes og en voksen skal sitte på den plassen. Forsøkte det samme på min nyinnkjøpte S-max (-09mod), men da satte nakkestøtten seg bom fast! Får den ikke opp/ut igjen. HJEEEELP! affraid Føler meg som en skikkelig kron-idiot..... Noen som har et tips om hvordan jeg får den ut igjen? Og ja, jeg HAR trykket inn knappen på siden av hullet...
Til Toppen Go down
MortenS
FordFreak Team Moderator
FordFreak Team Moderator



Antall Innlegg : 394
Join date : 23.04.2010
Bosted : Ski

Hjelp! Har gjort en tabbe... Empty
PosteTema: Re: Hjelp! Har gjort en tabbe...   Hjelp! Har gjort en tabbe... EmptyOns Sep 26, 2012 3:53 pm

Kjip sak det der. Sad
Har egentlig ingen tips til deg, men syntes uansett nakkestøttene er veldig harde å få opp og ned.

Til Toppen Go down
http://www.nmks.no
 
Hjelp! Har gjort en tabbe...
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Litt hjelp til en MaxNubie:)
» Mutter kopp problem? HJELP!!

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ford Freaks S-MAX Forum :: GENERELL DISKUSJON :: Interiør & Eksteriør-
Gå Til: