Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

937

IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

Problemer med håndholdt GPS og varmereflekterende frontrute?

Go down 
4 posters
AvInnlegg
madmax
Big Freak
Big Freak
madmax

Antall Innlegg : 61

Problemer med håndholdt GPS og varmereflekterende frontrute? Empty
PosteTema: Problemer med håndholdt GPS og varmereflekterende frontrute?   Problemer med håndholdt GPS og varmereflekterende frontrute? EmptyOns Mar 26, 2008 10:38 am

Er det noen som har prøvd med håndholdt GPS mottaker på dashbordet når man har varmereflekterende frontrute? Snakket med en på jobben som mente dette fungerte dårlig, og at satelittsignalene slet med å komme gjennom frontruta hvis den er varmereflekterende...
Til Toppen Go down
Happy
FordFreak Team Moderator
FordFreak Team Moderator

Antall Innlegg : 23

PosteTema: Re: Problemer med håndholdt GPS og varmereflekterende frontrute?   Problemer med håndholdt GPS og varmereflekterende frontrute? EmptyOns Mar 26, 2008 10:58 am

Har hatt planer om å teste dette, men noen stikker av med bilen på dagtid. Skal se om jeg ikke husker å ta med tingen i bilen i kveld når jeg skal kjøre et stykke. Er spent på hvor riktig speedpometret viser farten.
Til Toppen Go down
FordFreak
Administrator av forumet
Administrator av forumet
FordFreak

Antall Innlegg : 63

PosteTema: Re: Problemer med håndholdt GPS og varmereflekterende frontrute?   Problemer med håndholdt GPS og varmereflekterende frontrute? EmptyOns Mar 26, 2008 6:59 pm

Har du fått prøvd enda?
Til Toppen Go down
https://fordfreak.norwegianforum.net
VJK
Normal Freak
Normal Freak
VJK

Antall Innlegg : 13

PosteTema: Re: Problemer med håndholdt GPS og varmereflekterende frontrute?   Problemer med håndholdt GPS og varmereflekterende frontrute? EmptyOns Mar 26, 2008 7:21 pm

Fungerer fint på min bil.
Til Toppen Go down
madmax
Big Freak
Big Freak
madmax

Antall Innlegg : 61

PosteTema: Re: Problemer med håndholdt GPS og varmereflekterende frontrute?   Problemer med håndholdt GPS og varmereflekterende frontrute? EmptyOns Mar 26, 2008 10:23 pm

hvilken type GPS har du?
Til Toppen Go down
Happy
FordFreak Team Moderator
FordFreak Team Moderator

PosteTema: Re: Problemer med håndholdt GPS og varmereflekterende frontrute?   Problemer med håndholdt GPS og varmereflekterende frontrute? EmptyTor Mar 27, 2008 10:49 am

Fikk det s¨å travelt i går at jeg glemte det. Sorry. Får vel dra fram Garmin og legge ham på pulten!
Til Toppen Go down
VJK
Normal Freak
Normal Freak
VJK

PosteTema: Re: Problemer med håndholdt GPS og varmereflekterende frontrute?   Problemer med håndholdt GPS og varmereflekterende frontrute? EmptyTor Mar 27, 2008 11:21 am

Jeg har to, Medion og Navigon. Begge fungerer fint.
Til Toppen Go down
Happy
FordFreak Team Moderator
FordFreak Team Moderator

PosteTema: Re: Problemer med håndholdt GPS og varmereflekterende frontrute?   Problemer med håndholdt GPS og varmereflekterende frontrute? EmptyFre Mar 28, 2008 5:58 pm

Det var visst Navigon vi har nå. Den klarte ikke selv å finne satelitt når jeg monterte den i frontruta, emn om jeg holdt den i sideruta fant den satelitt og klarte fint å følge oss videre når jeg monterte den på rett sted etterpå.
Til Toppen Go down
VJK
Normal Freak
Normal Freak
VJK

PosteTema: Re: Problemer med håndholdt GPS og varmereflekterende frontrute?   Problemer med håndholdt GPS og varmereflekterende frontrute? EmptyFre Mar 28, 2008 6:06 pm

Har den i sideruta jeg også.
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Problemer med håndholdt GPS og varmereflekterende frontrute?   Problemer med håndholdt GPS og varmereflekterende frontrute? Empty

Til Toppen Go down

Problemer med håndholdt GPS og varmereflekterende frontrute?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Varmereflekterende frontrute.
» varmereflekterende frontrute. Smart???
» Problemer med bremsekraftforsterker