madmax Big Freak
Antall Innlegg : 61 Join date : 03.03.2008 Age : 57 Bosted : stjørdal
| Tema: varmereflekterende frontrute. Smart??? Man Mar 10, 2008 10:06 pm | |
| Jeg har (som jeg kanskje har nevnt tidligere ) bestilt meg s-max. Lurer på om jeg skal bestille med varme reflekterende frontrute? Noen som har erfaring/ kommentarer til det? | |
|
FordFreak Administrator av forumet
Antall Innlegg : 63 Join date : 25.01.2008 Age : 51 Bosted : Eidsvoll
| Tema: Re: varmereflekterende frontrute. Smart??? Tir Mar 11, 2008 11:21 am | |
| Jeg ble frarådet dette og tok ikke det på min bil. Forhandler sa det var bortkastet penger | |
|
Kasei FordFreak Team Moderator
Antall Innlegg : 20 Join date : 29.01.2008 Age : 49 Bosted : Jessheim
| Tema: Re: varmereflekterende frontrute. Smart??? Tir Mar 11, 2008 3:30 pm | |
| Det er god effekt på den varmereflekterende ruta i min bil. Når jeg har sola rett forfra merker jeg ikke noe til den, mens når den kommer inn sidevinduet steker det og kan bli ganske varmt. Jeg mangler bare litt toning av siderutene også, så blir det bra. | |
|
madmax Big Freak
Antall Innlegg : 61 Join date : 03.03.2008 Age : 57 Bosted : stjørdal
| Tema: Re: varmereflekterende frontrute. Smart??? Ons Mar 12, 2008 5:23 pm | |
| Regner med jeg slipper å vurdere mer på det da solar reflect windshield sikkert er varmereflekterende frontrute( ref. nedenfor) 2008.5 modellen som gikk i produksjon 3. mars i år har følgende endringer: SMax all: advanced bluetooth becomes standard SMax Titanium: gets standard kit as follows - solar reflect windshield, ambient lighting, chrome door handles & lower grille, and to Tit'm X Pack gets additional Bi Xenons ilo AFS. | |
|
Roger Big Freak
Antall Innlegg : 59 Join date : 22.02.2009
| Tema: Re: varmereflekterende frontrute. Smart??? Fre Mar 06, 2009 4:01 pm | |
| Jeg har det på min hvis det er det IR merket betyr ? :-) | |
|
Sponsored content
| Tema: Re: varmereflekterende frontrute. Smart??? | |
| |
|