Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


937
 
IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Erfaring etter salg av S Max

Go down 
2 posters
AvInnlegg
kjesk
Very Freak
Very Freak



Antall Innlegg : 46
Join date : 27.06.2008

Erfaring etter salg av S Max Empty
PosteTema: Erfaring etter salg av S Max   Erfaring etter salg av S Max EmptyLør Jul 07, 2012 11:37 am

Solgte nå vår 2008 Titanium Individual pga. ønske om 4 hjuls trekk sammt plass for Leonberger.Bilen var kjørt 60000.
Kjøpte 2009 Caravelle med 2,5 Tdi 4mot. Forden ligger mange hakk over når det gjelder kjøreegenskaper og støy.
Fekk ein overraskelse når eg tok av skistativ ved salg. Her var lakkskader på alle festepunkt. har i ettertid høyrt at det er kjennt problem-legg 3M beskyttelse på tak der gummi trykker ned.
Moment som eg var misfornøgd med. Knirk i panoramatak,omlakkering av hjulbuer og bakdører,parkeringsvarmer som knekker batteri,luftdyser bak uten luft,liten effekt i setevarme,høgt forbruk.
Med 17 " hjul var bilen ein milsluker uten at mine 3 barn vart bilsjuke.Splitta ungane på 2 seterader -ingen krangling.
Til tross for ting som burde vore betre så var me kjempefornøgd med bilen.
Til Toppen Go down
Nabon
Very Freak
Very Freak



Antall Innlegg : 38
Join date : 26.06.2011

Erfaring etter salg av S Max Empty
PosteTema: Re: Erfaring etter salg av S Max   Erfaring etter salg av S Max EmptySøn Jul 08, 2012 11:06 am

Får håpe du blir fornøyd med din nye Caravelle. Får ikke håpe at S-max lanserer 4-hjulstrekk snart nå da Smile Uansett hadde du vel manglet litt plass til Leonbergeren.
Flott tips det med folie ved innfesting til takstativ. Dette blir nok gjort før skisesongen melder inntog regner jeg med. Vi får opplakket dører/hjulbuer nå på garanti etter mye steinsprut. Skal kjøpe meg skvettlapper og tilpasse disse, men det er meget merkelig at Ford ikke fikser dette originalt til de som har Titanium S stylingen montert.
Barn på langtur er ihvertfall noe vi har vært fornøyde med til nå. Ingen sure miner og ingen kvalme. Monumental oppgradering fra Mazda 6 ihvertfall Smile
Til Toppen Go down
kjesk
Very Freak
Very Freak



Antall Innlegg : 46
Join date : 27.06.2008

Erfaring etter salg av S Max Empty
PosteTema: Re: Erfaring etter salg av S Max   Erfaring etter salg av S Max EmptySøn Jul 08, 2012 10:04 pm

Hadde på skvettlapper frå bil var ny, dette hjelper ikkje . Det er utforming av kanal som er feil. Outlander hadde same problem men byggde om kanal etter masse reklamasjon.Mondeo har også same problem. Legg på 3M etter lakkering.Eg fekk gjort det på same reklamasjon.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Erfaring etter salg av S Max Empty
PosteTema: Re: Erfaring etter salg av S Max   Erfaring etter salg av S Max Empty

Til Toppen Go down
 
Erfaring etter salg av S Max
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Skiboks/erfaring
» Erfaring med service
» Erfaring med S-Max i kulde

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ford Freaks S-MAX Forum :: GENERELL DISKUSJON :: Diverse-
Gå Til: