Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


937
 
IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Erfaring med ivdc

Go down 
2 posters
AvInnlegg
dpflesjo
Normal Freak
Normal Freak
dpflesjo


Antall Innlegg : 21
Join date : 08.08.2011

Erfaring med ivdc Empty
PosteTema: Erfaring med ivdc   Erfaring med ivdc EmptyTor Aug 18, 2011 9:57 am

Hei. Har bestilt bilen med ivdc-pakka. Etter litt lesing på Ford sine presentasjonssider så ble jeg overbevist om at dette øker komfort og sikkerhet vedrørende veigrep. Er det noen som har erfaring med slikt utstyr? Vet at Citroen har liknende utstyr.
Til Toppen Go down
Kevin=)
Normal Freak
Normal Freak



Antall Innlegg : 15
Join date : 08.04.2011

Erfaring med ivdc Empty
PosteTema: Re: Erfaring med ivdc   Erfaring med ivdc EmptyTor Aug 18, 2011 9:31 pm

dpflesjo skrev:
Hei. Har bestilt bilen med ivdc-pakka. Etter litt lesing på Ford sine presentasjonssider så ble jeg overbevist om at dette øker komfort og sikkerhet vedrørende veigrep. Er det noen som har erfaring med slikt utstyr? Vet at Citroen har liknende utstyr.

Jeg har prøvd dette på en Passat CC og syns det er sinnsykt bra, men Citroen har noe helt annet, dette er hydralisk understell, eller luft fjæring..
Til Toppen Go down
dpflesjo
Normal Freak
Normal Freak
dpflesjo


Antall Innlegg : 21
Join date : 08.08.2011

Erfaring med ivdc Empty
PosteTema: Re: Erfaring med ivdc   Erfaring med ivdc EmptyFre Aug 19, 2011 3:34 am

Oki. Da gjenstår det å få prøvd det ut. En gang oppunder Jul.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Erfaring med ivdc Empty
PosteTema: Re: Erfaring med ivdc   Erfaring med ivdc Empty

Til Toppen Go down
 
Erfaring med ivdc
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Skiboks/erfaring
» Erfaring med service
» Erfaring med S-Max i kulde

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ford Freaks S-MAX Forum :: GENERELL DISKUSJON :: Diverse-
Gå Til: