Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


937
 
IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Ny S-MAX er bestilt!

Go down 
+3
bms
Keyless
dpflesjo
7 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
dpflesjo
Normal Freak
Normal Freak
dpflesjo


Antall Innlegg : 21
Join date : 08.08.2011

Ny S-MAX er bestilt! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Ny S-MAX er bestilt!   Ny S-MAX er bestilt! - Page 2 EmptyLør Aug 27, 2011 6:14 pm

Kevin=) skrev:
fikk vite i dag at bilen min er ferdig produsert og sendt videre for utvendig styling.
Når bestilte du bil?
Til Toppen Go down
Kevin=)
Normal Freak
Normal Freak



Antall Innlegg : 15
Join date : 08.04.2011

Ny S-MAX er bestilt! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Ny S-MAX er bestilt!   Ny S-MAX er bestilt! - Page 2 EmptyLør Aug 27, 2011 7:13 pm

dpflesjo skrev:
Kevin=) skrev:
fikk vite i dag at bilen min er ferdig produsert og sendt videre for utvendig styling.
Når bestilte du bil?

30 Mars
Til Toppen Go down
dpflesjo
Normal Freak
Normal Freak
dpflesjo


Antall Innlegg : 21
Join date : 08.08.2011

Ny S-MAX er bestilt! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Ny S-MAX er bestilt!   Ny S-MAX er bestilt! - Page 2 EmptySøn Aug 28, 2011 1:02 am

Jeg har ikke utvendig styling. November gjelder for meg. Lykke til med ny bil.
Til Toppen Go down
bms
Normal Freak
Normal Freak



Antall Innlegg : 12
Join date : 07.06.2011

Ny S-MAX er bestilt! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Ny S-MAX er bestilt!   Ny S-MAX er bestilt! - Page 2 EmptyMan Aug 29, 2011 3:58 pm

Kevin=) skrev:
fikk vite i dag at bilen min er ferdig produsert og sendt videre for utvendig styling.

Da er du litt heldigere enn meg. jeg bestilte som sagt 6. april. Siste jeg fikk nå var antydet byggestart 9. sept. med antatt levering til forhandler 8. okt. En smule frustrerende, men lite å gjøre med. Bil blir det vel en gang uansett...

Jeg har blitt fortalt av selger at Norge får flere plasser hos fabrikken i Genk framover pga færre bestilte biler i resten av europa.
Det kan jo bety kortere leveringstid framover for nye kjøpere av S-max.
Til Toppen Go down
dpflesjo
Normal Freak
Normal Freak
dpflesjo


Antall Innlegg : 21
Join date : 08.08.2011

Ny S-MAX er bestilt! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Ny S-MAX er bestilt!   Ny S-MAX er bestilt! - Page 2 EmptyLør Okt 22, 2011 8:52 pm

Veeel. Snakket med Ford i Moss og fikk også beskjed om senere leveranse. Problemet var visst dieselmotorene. Å skaffe nok av de. Ford skulle prioritere Norge nå. De var rimelig sikre på at bilen kom før jul. Det håper jeg...
Til Toppen Go down
Kevin=)
Normal Freak
Normal Freak



Antall Innlegg : 15
Join date : 08.04.2011

Ny S-MAX er bestilt! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Ny S-MAX er bestilt!   Ny S-MAX er bestilt! - Page 2 EmptySøn Okt 23, 2011 3:21 am

dpflesjo skrev:
Veeel. Snakket med Ford i Moss og fikk også beskjed om senere leveranse. Problemet var visst dieselmotorene. Å skaffe nok av de. Ford skulle prioritere Norge nå. De var rimelig sikre på at bilen kom før jul. Det håper jeg...

Jeg bestilte min 30 mars og har nå hatt bilen i snart 4 uker, er kjempe fornøyd med bilen!!!! S-Max Titanium S 140 hk PS
Til Toppen Go down
dpflesjo
Normal Freak
Normal Freak
dpflesjo


Antall Innlegg : 21
Join date : 08.08.2011

Ny S-MAX er bestilt! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Ny S-MAX er bestilt!   Ny S-MAX er bestilt! - Page 2 EmptyTor Des 15, 2011 10:20 am

Bilen er ankommet Norge og jeg henter den i dag! Har vært oppe og sett på den. Juleaften kom litt tidligere for meg i år. Blir nok noen mil i dag bak rattet Very Happy
Til Toppen Go down
sebulba
Big Freak
Big Freak



Antall Innlegg : 66
Join date : 19.10.2010
Bosted : Lommedalen

Ny S-MAX er bestilt! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Ny S-MAX er bestilt!   Ny S-MAX er bestilt! - Page 2 EmptySøn Des 18, 2011 2:50 pm

Dpflesjo, fornøyd eller?
Til Toppen Go down
dpflesjo
Normal Freak
Normal Freak
dpflesjo


Antall Innlegg : 21
Join date : 08.08.2011

Ny S-MAX er bestilt! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Ny S-MAX er bestilt!   Ny S-MAX er bestilt! - Page 2 EmptySøn Des 18, 2011 8:25 pm

sebulba skrev:
Dpflesjo, fornøyd eller?
Meget fornøyd. IVDC fungerer bra. Knall komfort. Litt fingeravtrykk-uvennelig den glansede platen i dashen. Etter å ha kjørt Berlingo i 11 år så føler jeg at et kvantesprang er utført.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Ny S-MAX er bestilt! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Ny S-MAX er bestilt!   Ny S-MAX er bestilt! - Page 2 Empty

Til Toppen Go down
 
Ny S-MAX er bestilt!
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Ny S-Max bestilt
» Bestilt ryggekamera.
» Nytt medlem og har akkurat bestilt ny S-max

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ford Freaks S-MAX Forum :: GENERELL DISKUSJON :: Diverse-
Gå Til: