Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


937
 
IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Noen her som har prøvd å oppgradere sin Blaupunkt NX

Go down 
2 posters
AvInnlegg
rolo
Normal Freak
Normal Freak



Antall Innlegg : 24
Join date : 19.02.2009

Noen her som har prøvd å oppgradere sin Blaupunkt NX Empty
PosteTema: Noen her som har prøvd å oppgradere sin Blaupunkt NX   Noen her som har prøvd å oppgradere sin Blaupunkt NX EmptyTor Feb 19, 2009 6:04 pm

Her er mitt første innlegg. Jeg er en helt fersk Ford og S-Max eier. Fikk den i forrige uke. Nå har jeg lest litt rundt på div forum og funnet ut at det er kommet en del oppdateringer til den store navi'en. Seneste er service pack 4. Min bil kom med dvd 2007 versjon av navigasjonen.
Så nå lurer jeg på om det er noen her inne som har prøvd å lastet ned og installert SP4?

Hilsen
Kjempeførnøyd s-max eier
Til Toppen Go down
Roger
Big Freak
Big Freak



Antall Innlegg : 59
Join date : 22.02.2009

Noen her som har prøvd å oppgradere sin Blaupunkt NX Empty
PosteTema: Re: Noen her som har prøvd å oppgradere sin Blaupunkt NX   Noen her som har prøvd å oppgradere sin Blaupunkt NX EmptyTor Feb 26, 2009 6:11 pm

Jeg vet ikke , men hva kan noe sånt koste på Ford?
Til Toppen Go down
rolo
Normal Freak
Normal Freak



Antall Innlegg : 24
Join date : 19.02.2009

Noen her som har prøvd å oppgradere sin Blaupunkt NX Empty
PosteTema: Re: Noen her som har prøvd å oppgradere sin Blaupunkt NX   Noen her som har prøvd å oppgradere sin Blaupunkt NX EmptyFre Feb 27, 2009 12:43 pm

Da har jeg forsket litt på saken. Fikk lastet ned og brent ut SP4 til blaupunkt NX. Denne ble installert(tok ei god stund). SP4 er beregnet på dem som har 2008 versjon av navi-dvd'en. Jeg har 2007, så nå er det ikke overenstemmelse mellom software og firmware. Det er vist ikke mulig å nedgradere. Prøvde å legge inn en 2008 dvd, da gikk det fint.
Så nå er ny plate bestillt. Kommer vist med SP5 inkludert.
Så for dem av dere som har 2007 plata, hold dere unna siste oppgraderingene.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Noen her som har prøvd å oppgradere sin Blaupunkt NX Empty
PosteTema: Re: Noen her som har prøvd å oppgradere sin Blaupunkt NX   Noen her som har prøvd å oppgradere sin Blaupunkt NX Empty

Til Toppen Go down
 
Noen her som har prøvd å oppgradere sin Blaupunkt NX
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Oppgradere stereo
» Noen som har erfaringer med denne?
» 2010: Noen endringer fra 2009?
» Ekstra setetrekk - noen som har funnet?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ford Freaks S-MAX Forum :: GENERELL DISKUSJON :: Elektronikk-
Gå Til: