Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


937
 
IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Noen som har erfaringer med denne?

Go down 
3 posters
AvInnlegg
steinrla




Antall Innlegg : 1
Join date : 10.07.2009

Noen som har erfaringer med denne? Empty
PosteTema: Noen som har erfaringer med denne?   Noen som har erfaringer med denne? EmptyFre Jul 10, 2009 3:15 pm

Hei, fikk min nye S-Max tidligere i uken og den har Sony anlegg med CD-veksler, bluetooth, USB/aux, stor skjerm (Comfort+ ?) ...

Det jeg lurer på er om denne greit kan installeres og samtidig beholde rattkontrol +++

http://www.eurobuy.no/forside/bil-elektronikk/dvd-spiller-m-gps/ford/ford-mondeo-focus-s--max-2008-dvd-spiller-m-innebygd-gps--7-
Til Toppen Go down
stigv
Normal Freak
Normal Freak



Antall Innlegg : 16
Join date : 19.08.2009

Noen som har erfaringer med denne? Empty
PosteTema: Re: Noen som har erfaringer med denne?   Noen som har erfaringer med denne? EmptyFre Nov 13, 2009 11:42 am

Disse kinaspillerne (det finns flere varianter av dem) skal være enkle å koble opp og skal gi mulighet for fjernsytring fra rattet. Bakdelen (tor jeg) er at du mister muligheten til å benytte aux-inngangen og USB-inngangen i hanskerommet. . . . Har hørt på det engelse S-Maxforumet at forsterkerdelen i disse spillerne ikke er all verden heller... Og på et tysk forum klager de visstnok litt på passform.
Jeg har nesten samme oppsett som deg i min bil ( mangler CDveksler i spilleren ) og har landet på at en TomTom Go930 (eller den nye 950) vil gi meg det jeg trenger av navigasjonshjelp :-) Alternativet vil være å henge seg på e-bay og se om det dukker opp noen av de originale spillerne med navigasjon....
Til Toppen Go down
stigv
Normal Freak
Normal Freak



Antall Innlegg : 16
Join date : 19.08.2009

Noen som har erfaringer med denne? Empty
PosteTema: Re: Noen som har erfaringer med denne?   Noen som har erfaringer med denne? EmptyFre Nov 13, 2009 11:42 am

*dobbeltpost*
Til Toppen Go down
sverre@jamo-engros.no




Antall Innlegg : 2
Join date : 24.08.2011

Noen som har erfaringer med denne? Empty
PosteTema: Re: Noen som har erfaringer med denne?   Noen som har erfaringer med denne? EmptyTir Mar 04, 2014 10:37 am

Hei, jeg skal selge min navigasjon med tråløst ryggekamera. Se finn http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=46988946&searchQuery=gol

Finnkode 46988946
Til Toppen Go down
Sponsored content





Noen som har erfaringer med denne? Empty
PosteTema: Re: Noen som har erfaringer med denne?   Noen som har erfaringer med denne? Empty

Til Toppen Go down
 
Noen som har erfaringer med denne?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Ekstra setetrekk - noen som har funnet?
» Erfaringer med "Utvidet ettersyn" ?
» Noen som har byttet original stereo med uoriginal?
» 2010: Noen endringer fra 2009?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ford Freaks S-MAX Forum :: GENERELL DISKUSJON :: Interiør & Eksteriør-
Gå Til: