Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

937

IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

Oppgradere stereo

Go down 
5 posters
AvInnlegg
sstarheim
Little Freak
Little Freak

Antall Innlegg : 5

Oppgradere stereo Empty
PosteTema: Oppgradere stereo   Oppgradere stereo EmptyFre Jul 09, 2010 1:19 pm

Jeg har kjøpt en 2008 modell S-Max. Jeg er generelt godt fornøyd, men lyden i bilen er temmelig dårlig. Hovedenheten i bilen er standard Ford 6000 CD. Er det noen som vet om det er en signalutgang til forsterker på denne? Og - er det noe problem å bytte ut denne med f.eks Sony? Jeg vil helst ha en spiller som "fyller" hullet - ønsker ikke å bygge om, dessuten må rattkontrollene kunne benyttes.
Til Toppen Go down
Snabron
Normal Freak
Normal Freak

Antall Innlegg : 20

Oppgradere stereo Empty
PosteTema: Re: Oppgradere stereo   Oppgradere stereo EmptyFre Jul 09, 2010 1:25 pm

sstarheim skrev:
Jeg har kjøpt en 2008 modell S-Max. Jeg er generelt godt fornøyd, men lyden i bilen er temmelig dårlig. Hovedenheten i bilen er standard Ford 6000 CD. Er det noen som vet om det er en signalutgang til forsterker på denne? Og - er det noe problem å bytte ut denne med f.eks Sony? Jeg vil helst ha en spiller som "fyller" hullet - ønsker ikke å bygge om, dessuten må rattkontrollene kunne benyttes.

Dette er et mye debattert tema her: http://smaxownersclub.com (mulig man må være betalt medlem for å få tilgang til det aller mest nyttige, slik som how-tos o.l.). Det kan ihvertfall se ut som om det er mest å vinne på å bytte ut høyttalerne)
Til Toppen Go down
erlend
Normal Freak
Normal Freak

Antall Innlegg : 17

Oppgradere stereo Empty
PosteTema: Re: Oppgradere stereo   Oppgradere stereo EmptyOns Jul 14, 2010 10:55 am

Eg vurderer også å bytte ut høytalerene i bilen (2007) for å se om det hjelper på lyden.
Er det noen som størrelsene på de forskjellige høytalerene?
Til Toppen Go down
Snabron
Normal Freak
Normal Freak

Antall Innlegg : 20

Oppgradere stereo Empty
PosteTema: Re: Oppgradere stereo   Oppgradere stereo EmptyOns Jul 14, 2010 6:21 pm

Snabron skrev:
sstarheim skrev:

Dette er et mye debattert tema her: http://smaxownersclub.com (mulig man må være betalt medlem for å få tilgang til det aller mest nyttige, slik som how-tos o.l.). Det kan ihvertfall se ut som om det er mest å vinne på å bytte ut høyttalerne)

... Eller bytte ut bilen med en ny en med Premium Sound System :-) Jeg fikk overlevert nybilen på mandag. Wow!
Til Toppen Go down
Keyless
Ford Freak
Ford Freak

Antall Innlegg : 147

Oppgradere stereo Empty
PosteTema: Re: Oppgradere stereo   Oppgradere stereo EmptyTor Jul 15, 2010 2:17 am

Misunnelig er jeg Snabron! Bestilte Titanium S i mai, men den er selvfølgelig forsinket. Tror den blir produsert i August.
Jeg er atså "smax induvidual" hos smaxownerclub (tråden om Moondust silver)
Til Toppen Go down
hhaugli
Little Freak
Little Freak

Antall Innlegg : 6

Oppgradere stereo Empty
PosteTema: Re: Oppgradere stereo   Oppgradere stereo EmptyTir Jan 03, 2012 5:27 pm

Hei. Er en temmelig fersk S-max-eier og ønsker selv å oppgradere høyttalerne. Har den store touch screen navi'en i en 2007 2.0 TDCI. Ikke premium sound.

Noen som har erfaringer? Hvilken høyttalerprodusent gir best lyd?

Lurer også på om det er en linjeutgang fra navi-enheten for tilkobling av subwoofer.
Til Toppen Go down
Sponsored content

Oppgradere stereo Empty
PosteTema: Re: Oppgradere stereo   Oppgradere stereo Empty

Til Toppen Go down

Oppgradere stereo
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Demontering av stereo
» Noen som har byttet original stereo med uoriginal?