Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

937

IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

Litt hjelp til en MaxNubie:)

Go down 
2 posters
AvInnlegg
ShantiVida

Antall Innlegg : 3

Litt hjelp til en MaxNubie:)  Empty
PosteTema: Litt hjelp til en MaxNubie:)    Litt hjelp til en MaxNubie:)  EmptyTor Aug 06, 2015 1:28 am

Hei, hentet min første S - Max idag! Strålende etterlengtet bil til storfamilien:) 2007 1,8 125HK Titanium, men det er noen ting jeg ikke får helt til og lurer på om det er noen feil, så jeg håpet noen her kan svare meg..

1. Det står "extra varmare på" og displayet i midten lyser rødt med info tegnet selv når bilen er skudd av.. Når jeg går inn på menyen så får jeg ikke trykket meg nedover eller oppover, bare til siden og OK knappen.. Er det knappene på rattet som er ødelagt, eller er det noen andre måter å gjøre det på? Tapper den ekstra varmeren strøm? og hva er det for noe egentlig?Smile

2. Hvordan skur jeg på cruisekontroll?
Til Toppen Go down
JonVat
Little Freak
Little Freak

Antall Innlegg : 8

PosteTema: Re: Litt hjelp til en MaxNubie:)    Litt hjelp til en MaxNubie:)  EmptyTor Aug 06, 2015 11:43 am

1. denne fungerer kun som hjelpevarmer når det er kaldt ute for å gi god motor temperatur.

2. bilen må være i bevegelse 40km/t eller mer.
Trykk på knappen over der det står Can, da er cruise aktivert.
Trykk så på "set" knappen på høyre side.

Fart kan økes med +- knappene.
Til Toppen Go down
http://www.fg-racing.net
ShantiVida

Antall Innlegg : 3

PosteTema: Re: Litt hjelp til en MaxNubie:)    Litt hjelp til en MaxNubie:)  EmptyTor Aug 06, 2015 6:08 pm

Ok, så det gjør ikke noe om den står på konstant? Får som nevnt ikke gjort noe i menyen (tror dessverre noen av knappene er defekt) Noen som har erfaring med å fikse de?

Crap, da har jeg nok blitt lurt på det punktet, ikke noe CAN knapp og ikke noe annet som indikerer cruisekontroll heller Sad
Til Toppen Go down
JonVat
Little Freak
Little Freak

Antall Innlegg : 8

PosteTema: Re: Litt hjelp til en MaxNubie:)    Litt hjelp til en MaxNubie:)  EmptyFre Aug 07, 2015 12:40 pm

Hjelpevarmeren fungerer kun når bilen kjører.
Det du tenker på er nok parkeringsvarmer, dette er ikke noe alle har, men husker jeg ikke feil så er dette et tillegg du kan programere hos ford.

Et ratt med cruisekontroll.

[img]Litt hjelp til en MaxNubie:)  K0k1t0[/img]
Til Toppen Go down
http://www.fg-racing.net
Sponsored content

PosteTema: Re: Litt hjelp til en MaxNubie:)    Litt hjelp til en MaxNubie:)  Empty

Til Toppen Go down

Litt hjelp til en MaxNubie:)
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Freshe opp lakken litt..?
» Da skal maxen min selges.(med litt tungt hjerte)
» Hjelp! Har gjort en tabbe...