Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


937
 
IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Ombygging fra varebil til 5-seter

Go down 
AvInnlegg
oy5tein




Antall Innlegg : 1
Join date : 11.02.2015

Ombygging fra varebil til 5-seter Empty
PosteTema: Ombygging fra varebil til 5-seter   Ombygging fra varebil til 5-seter EmptyOns Feb 11, 2015 11:29 pm

Hei
Ny her men prøver meg :-)

Eg har ein 2007 s-max som skal ommbygges fra 2-seter varebil til 5 seter. Bilen blei kjøpt ny som varebil i 2007.

Har allerede betalt for statusendring og begynt med å demontere grind og fått inn 2. seterad.

For å få montert belte til midtsetet på 2. seterad fjerna eg plastdekselet i taket bak.
Ser til min forskrekkelse at det mangler feste for setebeltestrammer i taket. Festet for belteføreren på høgre side i taket mangler også. Det er kun 3-4 litt sporadiske hull på en metallflik som stikker ut.

Det virkar som ein metalldel/bjelke har blitt fjerna under opprinnlig konvertering til varebil for å få klaring til tollvesenets kasse.

Er dette normalt ved konvertering til varebil i s-max?

Nokon som har eit bilde av korleis det blei etter konvertering fra varebil til 5/7-seter?

Vurdere å bolte fast en metallbit der som eg kan feste beltestrammer og beltefører i. Sikker på at eg kan få det til sikkert nok, men om biltilsynet vil godta det er eg usikker på.

Øystein
Til Toppen Go down
 
Ombygging fra varebil til 5-seter
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Stoff seter med ventilasjon
» Varebil
» Nytt innertak etter ombygging til personbil
» Bagasjeromsmatte 7 seter
» Gulvmatter til sju seter!

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ford Freaks S-MAX Forum :: GENERELL DISKUSJON :: Interiør & Eksteriør-
Gå Til: