Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

937

IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

Focus, bensin og Powershift?

Go down 
AvInnlegg
Groh

Antall Innlegg : 1

Focus, bensin og Powershift? Empty
PosteTema: Focus, bensin og Powershift?   Focus, bensin og Powershift? EmptyMan Mai 12, 2014 12:50 am

Jeg vurderer sterkt å kjøpe en ny (2014) Ford Focus. Pga mye småkjøring har jeg bestemt meg for bensindrevet bil og jeg ønsker også automatgir. I Focusen blir det da 1,6l - 125 hester og Powershift. Jeg prøvekjørte en 1,0l manuell (de hadde ikke automat for prøvekjøring). Den likte jeg godt. Men så har jeg lest at Powershift kan virke å ha treg respons og virker nappete, så jeg blir litt skremt. Gjør jeg et dumt valg ved å kombinere bensinmotoren og automat? Forhandler sier også at Fords Powershift blir det samme som Golfs DSG, den skrøt VAG-forhandler selvfølgelig veldig av, beste som var osv...

Jeg begynner å lure på om jeg gjør et dumt valg. Noen som har noe lokt å fortelle meg om dette?
Kan tilføye at jeg pr i dag kjører en 2003 Focus, bensin og manuell, og er fornøyd.

hilsen frustrerte Groh
Til Toppen Go down

Focus, bensin og Powershift?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Bensin eller diesel
» Powerbox til 140 hk med powershift
» Treg powershift