Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

937

IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

ABS feil på 2.0 TDCI?

Go down 
2 posters
AvInnlegg
madmax
Big Freak
Big Freak
madmax

Antall Innlegg : 61

ABS feil på 2.0 TDCI? Empty
PosteTema: ABS feil på 2.0 TDCI?   ABS feil på 2.0 TDCI? EmptyTor Apr 03, 2008 9:33 pm

På en engelsk side http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/index.htm?md=1018 finner jeg denne erfaringen: Teething troubles developing include "humming noise, that sounded like a fan running when none were, a very annoying whistle that develops at 55mph+, a faulty rear de-mister, the 'usual' rattle here and there", and ABS failure (on a 2.0 TDCI). "Humming noise" later identified as a symptom of the ABS pump failing.
Noen av dere som har vært borti dette??
Til Toppen Go down
KE
Normal Freak
Normal Freak

Antall Innlegg : 10

PosteTema: Re: ABS feil på 2.0 TDCI?   ABS feil på 2.0 TDCI? EmptyTir Feb 17, 2009 3:33 pm

Ja dette har skjedd med min S-Max etter 12 mnd. Bilen har stått på verksted i 4 uker nå, i påvente av at Ford skal produsere deler. De vil ikke produsere delen før det nok avrop på delen til å produsere en serie.

Flere ganger har de sagt at delen bare skal fraktes fra Tyskland til Norge, men så var det ikke slik likevel? Har klaget til Ford sentralt, men kan ikke gjøre noe.

En helt utrolig situasjon og elendig kundebehandling. Blir det noe mer tull, selger jeg Ford dritten så fort jeg bare kan.
Til Toppen Go down
KE
Normal Freak
Normal Freak

Antall Innlegg : 10

PosteTema: Re: ABS feil på 2.0 TDCI?   ABS feil på 2.0 TDCI? EmptyTir Feb 17, 2009 3:35 pm

Ja dette har skjedd med min S-Max etter 12 mnd. Bilen har stått på verksted i 4 uker nå, i påvente av at Ford skal produsere deler. De vil ikke produsere delen før det er nok avrop på delen til å produsere en serie.

Flere ganger har de sagt at delen bare skal fraktes fra Tyskland til Norge, men så var det ikke slik likevel? Har klaget til Ford sentralt, men de kan ikke gjøre noe.

En helt utrolig situasjon og elendig kundebehandling. Blir det noe mer tull, selger jeg Ford dritten så fort jeg bare kan.
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: ABS feil på 2.0 TDCI?   ABS feil på 2.0 TDCI? Empty

Til Toppen Go down

ABS feil på 2.0 TDCI?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Ford S-Max 2006 Tdci
» Ny software til 1.8 tdci