Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


937
 
IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Ulyd S-max 2011 mod. 1,6 tdci

Go down 
AvInnlegg
andemika




Antall Innlegg : 1
Join date : 12.02.2012

Ulyd S-max 2011 mod.  1,6 tdci Empty
PosteTema: Ulyd S-max 2011 mod. 1,6 tdci   Ulyd S-max 2011 mod.  1,6 tdci EmptySøn Feb 12, 2012 11:58 pm

Hei alle sammen.

Jeg har et problem med bilen min som jeg sliter veldig med. Denne lyden kom etter ca 5000 km.Bilen er nå gått 10000 km.
Ved ca 1300 - 1800 omdreininger oppstår det en ulyd/Durelud fra motoren.
Dette skjer spesielt ved motorbrems, men også visst jeg kjører normalt.
Samme viss jeg kjører og trår inn clutshen å tråkker på gassen inn og ut ved 1300 - 1800 omdreininger.
Dette skjer ikke når bilen står på tomgang over lengre tid, men kan forekomme like etter jeg har stoppet.
Det er ikke noe system på når det kommer, men det er daglig. Oppstår tydelig visst jeg kjører sakte i noen minutt innenfor dette turtallet.
Men når jeg slår av AC forsvinner lyden umiddelbart. De begrunner dette med at dynamo ikke får like mye pådrag når AC er slått av.

Ford Mo i Rana har byttet dymano, de mente det var den som var problemet. Men det løste ikke problemet.
Så mente de det var lekkasje på AC. Men der viste det seg at alt var i orden.
Så kom de til konklusjon at lyden skal være der, at bilen lader når denne lyden kommer. At dette ikke var en ulyd.
Selger av bilen kom til meg å sa, "at jeg ikke måtte lytte etter ulyder i en ny bil"....
Er det mulig??

Spørsmålet her, er det noen andre med samme bil med lik motor som har hatt noe lignende problem??



Til Toppen Go down
 
Ulyd S-max 2011 mod. 1,6 tdci
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» ulyd fra servo pumpa
» Ford S-Max 2006 Tdci

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ford Freaks S-MAX Forum :: GENERELL DISKUSJON :: Feil og mangler ved ny bil-
Gå Til: