Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


937
 
IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Leveringstid på ny S max

Go down 
3 posters
AvInnlegg
tomrune




Antall Innlegg : 2
Join date : 01.09.2012

Leveringstid på ny S max Empty
PosteTema: Leveringstid på ny S max   Leveringstid på ny S max EmptyLør Sep 01, 2012 8:29 pm

Hei
Bestilte meg ny Ford S max i begynnelsen av august. En Titanum 1,6 med syv seter med navigasjon, ryggekamera, premier sound system men ikke noe spesielt ekstrautstyr. Min selger har hevdet ca 8 ukers leveringstid. Men jeg ser på diverse forum at folk har hatt blandede erfaringer med hvor lenge de har måtte vente på sin nye bil. Jeg vil gjerne høre om erfaringer og folk som har bestilt og fått levert bil nå i 2012 er selvsagt mest relevant. Men hører gjerne fra flere av dere.
Til Toppen Go down
MortenS
FordFreak Team Moderator
FordFreak Team Moderator



Antall Innlegg : 394
Join date : 23.04.2010
Bosted : Ski

Leveringstid på ny S max Empty
PosteTema: Re: Leveringstid på ny S max   Leveringstid på ny S max EmptyMan Sep 03, 2012 1:06 pm

Jeg fikk beskjed om ca 3 mnd leveringstid når jeg kjøpte i 2010.
Bestilte bilen i starten av mai 2010 og fikk den levert i slutten av september 2010.

Som "plaster på såret" for forlenget leveringstid fikk jeg innkjøpspris på felger og dekk.
Til Toppen Go down
http://www.nmks.no
tomrune




Antall Innlegg : 2
Join date : 01.09.2012

Leveringstid på ny S max Empty
PosteTema: Re: Leveringstid på ny S max   Leveringstid på ny S max EmptyTir Sep 04, 2012 6:41 pm

MortenS skrev:
Jeg fikk beskjed om ca 3 mnd leveringstid når jeg kjøpte i 2010.
Bestilte bilen i starten av mai 2010 og fikk den levert i slutten av september 2010.

Som "plaster på såret" for forlenget leveringstid fikk jeg innkjøpspris på felger og dekk.

Takk for respons. Hører gjerne fra flere angående leveringstid. Fint om det kan bli avdekket om det er bevisst feilopplysning med 8-10 uker eller om det faktisk er endel folk som har fått bilen sin raskere enn forespeilet
Til Toppen Go down
stm
Little Freak
Little Freak



Antall Innlegg : 6
Join date : 15.02.2012

Leveringstid på ny S max Empty
PosteTema: Re: Leveringstid på ny S max   Leveringstid på ny S max EmptyLør Okt 06, 2012 10:32 pm

Bestilte ny S-max 18 januar 2012 og fikk da beskjed om at den neppe ville være klar til påske, men høst sannsynlig til 17nde mai.

Stor var derfor overraskelsen da forhandler ringte 23 februar og sa at bilen var ankommet (dvs. under 5 uker etter bestilling).
Til Toppen Go down
Sponsored content





Leveringstid på ny S max Empty
PosteTema: Re: Leveringstid på ny S max   Leveringstid på ny S max Empty

Til Toppen Go down
 
Leveringstid på ny S max
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Leveringstid 6mnd?
» Trend leveringstid 140 HK titanium PS

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ford Freaks S-MAX Forum :: GENERELL DISKUSJON :: Diverse-
Gå Til: