Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


937
 
IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Leveringstid 6mnd?

Go down 
+4
kenha
MortenS
Keyless
tkaase
8 posters
Gå til side : 1, 2  Next
AvInnlegg
tkaase




Antall Innlegg : 4
Join date : 30.07.2010

Leveringstid 6mnd? Empty
PosteTema: Leveringstid 6mnd?   Leveringstid 6mnd? EmptyFre Jul 30, 2010 4:11 pm

Har bestillt en Titanium S 2.0 TDCi 140hk Powershift i mars hos Kverneland. Tillegg: Panorama-tak, Park-sens, Premium sound, S Pluss-pakke, justerbart forsete og 3 seterad og dieselvarmer.
Denne skulle leveres i Juni ifølge kontrakt. I Begynnelsen av juni forsvinner både byggedato og leveringsdato fra datasystemene og Kverneland kan ikke gi oss ny leveringsdato. Ferieturen til Danmark henger i en tynn tråd siden vi trenger en 7 seter, men heldigvis stiller Kverneland med en S-max lånebil slik at Legoland er i boks (en og en halv uke med lånebil). Når vi leverer inn lånebilen igjen er det endelig kommet oppdatering på vår bil. Den ligger fremdeles i deler på fabrikken i Genk. Byggedato 28 August, levering 26 september.
Ingen hos Kverneland kan forklare forsinkelsen, men noen mumlende svar om deler til girkassen og innsprøytningssystemet (sikkert fustasjeopphengsforkoblingen og den grønne overledningen) har kommet. Ikke noe skikkelig svar.
Syntes at det er merkelig at det ikke kan komme noen skikkelig informasjon fra fabrikken. Skal man svi av en halv mill på en ny bil, så burde leveringstiden ikke vært 6 mnd(!) heller et par uker...
Til sammenligning er det 2 mnd leveringstid på en håndlaget Rolls Royce fra England (litt vulgært å levere i barnehagen med en Silver Phantom så vi får vel heller vente...)

Noen andre som venter i spenning for tiden?
Til Toppen Go down
Keyless
Ford Freak
Ford Freak



Antall Innlegg : 147
Join date : 15.07.2010

Leveringstid 6mnd? Empty
PosteTema: Re: Leveringstid 6mnd?   Leveringstid 6mnd? EmptyFre Jul 30, 2010 8:55 pm

Er i samme båt som deg. Riktignok så ble min bestilt i mai og med forespeilet levering i juli. Har ikke fått bekreftet byggedato, men den er visstnok planlagt produsert i august, Frykter selvsagt at det kan drøye lengre. Nå er jeg litt usikker på når de switcher til 2011 produksjon, men jeg tror det er midten av september. Litt surt å få produsert en 2010 modell rett før overgangen. Selvsagt samme bilen men det betyr noen kroner når en skal selge.

Forøvrig Tit S 140 hk PS med omtrent det samme utstyrnivå på meg.
Til Toppen Go down
tkaase




Antall Innlegg : 4
Join date : 30.07.2010

Leveringstid 6mnd? Empty
PosteTema: Re: Leveringstid 6mnd?   Leveringstid 6mnd? EmptyTor Aug 05, 2010 5:29 pm

Ingen som vet når de begynner på 2011 produksjonen?
Til Toppen Go down
MortenS
FordFreak Team Moderator
FordFreak Team Moderator



Antall Innlegg : 394
Join date : 23.04.2010
Bosted : Ski

Leveringstid 6mnd? Empty
PosteTema: Re: Leveringstid 6mnd?   Leveringstid 6mnd? EmptyMan Aug 09, 2010 12:37 pm

Jeg bestilte en S-max Titanium med stort sett alt utstyr, 3.mai 2010 hos Follo Autoco i Ski.
Skulle få bilen mot slutten av juli. Etter siste forsinkelse skal jeg nå få den 30.september Leveringstid 6mnd? Icon_mad

Jeg har fått bekreftet av min blir en 2011 modell, så ihvertfall fra 20.august 2010 som min skal(kanskje) bygges, så er det 2011 modeller.


Har tatt dette opp meg selger, men får absolutt ingenting i kompensasjon. "Unnskyldiningen" var at Follo Autoco ikke får kompensasjon for forsinkelser av fabrikken. Er vel egentlig Follo Autoco som da burde stå for kompensasjon til meg mener nå jeg!
Til Toppen Go down
http://www.nmks.no
kenha
Big Freak
Big Freak



Antall Innlegg : 50
Join date : 15.07.2010

Leveringstid 6mnd? Empty
PosteTema: Re: Leveringstid 6mnd?   Leveringstid 6mnd? EmptyMan Aug 09, 2010 9:21 pm

Jeg har bestilt en S-max Titanium den 12 mai fra Follo Autoco i Ski og har fortsatt ikke fått produksjons eller leveringstid.
Har purret opp flere ganger, men ikke fått noe svar tilbake.
Dette er ganske irriterende.

Synes også salgssted burde gi kompensasjon når produksjon blir forsinkt.
Til Toppen Go down
Keyless
Ford Freak
Ford Freak



Antall Innlegg : 147
Join date : 15.07.2010

Leveringstid 6mnd? Empty
PosteTema: Re: Leveringstid 6mnd?   Leveringstid 6mnd? EmptyMan Aug 09, 2010 11:05 pm

Håpløst av Ford dette. Har vært i en slik situasjon hos Ford tidligere. Logistikken holder ikke mål i det hele tatt.

For min del så har jeg en lånebil som jeg leier nokså rimelig. Men ettersom de ennå ikke kan gi meg noen dato, så har jeg fått aksept for å evt kansellere kjøpskontrakten. Men jeg vet ikke om jeg kommer til å gjøre det.
Ser litt på andre biler men det er jo selvsagt S-Max jeg vil ha.
Til Toppen Go down
MortenS
FordFreak Team Moderator
FordFreak Team Moderator



Antall Innlegg : 394
Join date : 23.04.2010
Bosted : Ski

Leveringstid 6mnd? Empty
PosteTema: Re: Leveringstid 6mnd?   Leveringstid 6mnd? EmptyTir Aug 10, 2010 3:15 pm

kenha skrev:
Jeg har bestilt en S-max Titanium den 12 mai fra Follo Autoco i Ski og har fortsatt ikke fått produksjons eller leveringstid.
Har purret opp flere ganger, men ikke fått noe svar tilbake.
Dette er ganske irriterende.

Synes også salgssted burde gi kompensasjon når produksjon blir forsinkt.


Bestilt av Morten Gåseide?
Jeg har tatt mye mailkorrespodanse med han, så har ikke vært noe i veien med å få svar. (Før nå egentlig. Mulig de er litt lei alle spørsmålene mine.hehe)

Jeg fikk ikke engang en god pris på alu. pedaler, selv om jeg har kjøpt bil av dem til over 1/2 mill!!

Slår veldig tilbake på dem som forhandler å ikke kunne være litt "runde i kantene" og gi kundene sine "litt ekstra" så kunden får en god følelse av å kjøpe bil av dem..
Til Toppen Go down
http://www.nmks.no
SES
Big Freak
Big Freak



Antall Innlegg : 65
Join date : 11.08.2010
Bosted : Haslum

Leveringstid 6mnd? Empty
PosteTema: Re: Leveringstid 6mnd?   Leveringstid 6mnd? EmptyOns Aug 11, 2010 11:43 am

Hei!
Er ny i dette forumet og har ivrig lest innleggene om ventetid. Bestilte S-MAx Titanium S utgaven m/diverse tillegg hos Røhne&Selmer i Sandvika i midten av april for å sikre ny bil til ferien. Selger svarte ikke på mine henvendelser om når bilen ville komme og etterhvert ble det klart at den grunnet manglende deler til common rail systemet ikke ville bli produsert som lovet.
Ble så lovet bil i august, igjen utsatt da alle Titanium S-utgavene til Norge er satt på hold pga kapasitets-problemer i monteringen av den individuelle utvendige stylingpakken (egen fabrikk) som er standard på denne utgaven. Helt utrolig! Minst 15 biler (tit S) bestilt fra Sandvika er på hold. Fikk tilbud om billig lånebil til kr 5500 pr måned.
Solgte min gamle bil i mai og må nå snart ha bil. Ser etter en nyere brukt S-Max hvilket egentlig er en skikkelig nedtur etter å ha ventet på det nye "gliset". Forhandler har akseptert en evnt kansellering hvis jeg finner rette bil. Null kompensasjon. Ser også etter bil på www.mobile.de for egenimport, men kun 3 av 350 biler i Tyskland er 7-setere. Det hjelper lite at selger "trøster" meg med at den nye Mondeon tidvis var forsinket i nærmere 1 år. Ifølge min selger produseres 2011 modellene fom september.
Til Toppen Go down
MortenS
FordFreak Team Moderator
FordFreak Team Moderator



Antall Innlegg : 394
Join date : 23.04.2010
Bosted : Ski

Leveringstid 6mnd? Empty
PosteTema: Re: Leveringstid 6mnd?   Leveringstid 6mnd? EmptyOns Aug 11, 2010 11:57 am

Pr. dd. skal bilen min produseres ca 20 august og leveres meg ca. 25 september.
Jeg har fått bekreftet at min(heldigvis) blir en 2011 modell.
Surt å få 2010 modell rett før overgang til 2011 modell.
Til Toppen Go down
http://www.nmks.no
kenha
Big Freak
Big Freak



Antall Innlegg : 50
Join date : 15.07.2010

Leveringstid 6mnd? Empty
PosteTema: Re: Leveringstid 6mnd?   Leveringstid 6mnd? EmptyOns Aug 11, 2010 1:38 pm

MortenS skrev:
Pr. dd. skal bilen min produseres ca 20 august og leveres meg ca. 25 september.
Jeg har fått bekreftet at min(heldigvis) blir en 2011 modell.
Surt å få 2010 modell rett før overgang til 2011 modell.

Spennende, jeg har fått beskjed om at min bil nå er planlagt bygget og produksjons dato da er rett rundt hjørne.
Har også spørt om det er en 2011 modell som skal lages og når produksjonen av disse blir startet.

Er det noen som vet hvor det står at det er en 2011 modell og ikke 2010 modell?
Fikk ikke noe klart svar på dette når jeg spørte selger?
Det er jo samme bilen det er snakk om og ingen endringer, begge produsert og registrert 2010?
Til Toppen Go down
MortenS
FordFreak Team Moderator
FordFreak Team Moderator



Antall Innlegg : 394
Join date : 23.04.2010
Bosted : Ski

Leveringstid 6mnd? Empty
PosteTema: Re: Leveringstid 6mnd?   Leveringstid 6mnd? EmptyOns Aug 11, 2010 1:48 pm

Selgeren jeg har kjøpt av sa at han sendte en mail til Ford(antakelig hovedkontoret på Kolbotn) ang. årmodell.


Det er ingen forskjell på 10 eller 11 modell. Men har jo en del å si når man eventuelt skal selge den igjen. Samt at bilen vil jo "føles nyere" lenger Smile
Ihvertfall jeg tenker sånn..
Til Toppen Go down
http://www.nmks.no
tkaase




Antall Innlegg : 4
Join date : 30.07.2010

Leveringstid 6mnd? Empty
PosteTema: Re: Leveringstid 6mnd?   Leveringstid 6mnd? EmptyTor Aug 12, 2010 10:46 am

Snakket med selger igår og spurte om når produksjonen skiftet fra 2010 til 2011. Han mente som MortenS sier, at det ikke var noen forskjell siden bilen blir bygget i 2010... Det som var viktig var at bilen har den nye faceliften som ble innført i april. Men han mente jeg kunne kalle bilen hva som helst egentlig, så hvis 2011 fristet så var det bare å ta seg ut... (snodig skrue). Ellers fikk jeg bekreftet byggedato og levering som tidligere.

Både som Kenha og MortenS nevner, så er det merkelig at ikke forhandlerene eller Ford kan gi noen form for kompensasjon. Har jo forstått at heving av kjøpskontrakten ikke er noe problem for Ford, all den tid de har nok av kjøpere til bilene. Dersom bilen avbestilles får bare nestemann på listen bilen... Dermed har man som kjøper ingen reelle muligheter til å "straffe" selger for å bryte kontrakten. Den eneste risikoen er dårlig rykte og sviktede salg som følge av dette... Problemet er bare at de lager så svartens bra biler(!)
Prøvde å finne epost-adresse til noen i ledelsen i Ford Norge og lufte litt frustrasjon, men har ikke funnet det på sidene til Ford. Å ta dette opp med selgere er egentlig håpløst da det virker som de er minst like frustrert...
Til Toppen Go down
MortenS
FordFreak Team Moderator
FordFreak Team Moderator



Antall Innlegg : 394
Join date : 23.04.2010
Bosted : Ski

Leveringstid 6mnd? Empty
PosteTema: Re: Leveringstid 6mnd?   Leveringstid 6mnd? EmptyTor Aug 12, 2010 10:57 am

tkaase skrev:
Snakket med selger igår og spurte om når produksjonen skiftet fra 2010 til 2011. Han mente som MortenS sier, at det ikke var noen forskjell siden bilen blir bygget i 2010... Det som var viktig var at bilen har den nye faceliften som ble innført i april. Men han mente jeg kunne kalle bilen hva som helst egentlig, så hvis 2011 fristet så var det bare å ta seg ut... (snodig skrue). Ellers fikk jeg bekreftet byggedato og levering som tidligere.

Både som Kenha og MortenS nevner, så er det merkelig at ikke forhandlerene eller Ford kan gi noen form for kompensasjon. Har jo forstått at heving av kjøpskontrakten ikke er noe problem for Ford, all den tid de har nok av kjøpere til bilene. Dersom bilen avbestilles får bare nestemann på listen bilen... Dermed har man som kjøper ingen reelle muligheter til å "straffe" selger for å bryte kontrakten. Den eneste risikoen er dårlig rykte og sviktede salg som følge av dette... Problemet er bare at de lager så svartens bra biler(!)
Prøvde å finne epost-adresse til noen i ledelsen i Ford Norge og lufte litt frustrasjon, men har ikke funnet det på sidene til Ford. Å ta dette opp med selgere er egentlig håpløst da det virker som de er minst like frustrert...



Snodig selger du har handlet bil fra ihvertfall.

Man kan jo selvsagt ikke velge selv om bilen er en 10 eller 11 modell.
Bilens byggeår blir så vidt meg beskjent registrert inn i chassinummeret, og kan ikke påvirkes av noen.
Etter en bestemt dato begynner fabrikken å produsere 2011 modeller, da er det helt slutt på produksjon av 2010 modeller.


Når man kjøper en fabrikkny bil, og ikke lagerbil, etter av ny modell/facelift er lansert så får man ikke den gamle modellen.


Ser for meg at jeg kommer til Follo Autoco og skal hente ny bil, så er det den gamle utgaven..
Snur i døra og kommer aldri tilbake dit da ihvertfall Leveringstid 6mnd? Icon_lol
Til Toppen Go down
http://www.nmks.no
tkaase




Antall Innlegg : 4
Join date : 30.07.2010

Leveringstid 6mnd? Empty
PosteTema: Re: Leveringstid 6mnd?   Leveringstid 6mnd? EmptyMan Sep 27, 2010 5:21 pm

Da skal den flett nye S-maxen hentes imorgen, endelig Very Happy 6 måneder etter bestilling... Shocked
Til Toppen Go down
kenha
Big Freak
Big Freak



Antall Innlegg : 50
Join date : 15.07.2010

Leveringstid 6mnd? Empty
PosteTema: Re: Leveringstid 6mnd?   Leveringstid 6mnd? EmptyMan Sep 27, 2010 6:35 pm

tkaase skrev:
Da skal den flett nye S-maxen hentes imorgen, endelig Very Happy 6 måneder etter bestilling... Shocked

Gratulerer, da var ventingen endelig over Smile

Håper du fikk noe kompensasjon, selv fikk jeg 3 års service avtale.

Lykke til i morgen, ser fram til den dagen jeg kan hente min bil Smile
Til Toppen Go down
MortenS
FordFreak Team Moderator
FordFreak Team Moderator



Antall Innlegg : 394
Join date : 23.04.2010
Bosted : Ski

Leveringstid 6mnd? Empty
PosteTema: Re: Leveringstid 6mnd?   Leveringstid 6mnd? EmptyTir Sep 28, 2010 8:38 am

tkaase skrev:
Da skal den flett nye S-maxen hentes imorgen, endelig Very Happy 6 måneder etter bestilling... Shocked



Da blir det ny bil idag da tkaase Smile
Blir din 2010 eller 2011 modell?
Min ble 2010, selv om selger bekreftet muntlig til meg at det ble en 2011 modell. Men jeg har ikke orket å krangle noe mer på det.

Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med bilen. Fantastiske kjøreegenskaper til å være en sånn type bil.
Til Toppen Go down
http://www.nmks.no
SES
Big Freak
Big Freak



Antall Innlegg : 65
Join date : 11.08.2010
Bosted : Haslum

Leveringstid 6mnd? Empty
PosteTema: Re: Leveringstid 6mnd?   Leveringstid 6mnd? EmptyTor Sep 30, 2010 7:11 pm

kenha skrev:
tkaase skrev:
Da skal den flett nye S-maxen hentes imorgen, endelig Very Happy 6 måneder etter bestilling... Shocked

Gratulerer, da var ventingen endelig over Smile

Håper du fikk noe kompensasjon, selv fikk jeg 3 års service avtale.

Lykke til i morgen, ser fram til den dagen jeg kan hente min bil Smile

Interessant å høre hva slags kompensasjon man får rundt omkring. Håper på å få min min nye Titanium S om 2 ukers tid. Sendte forhandler mail idag og gav dem noen tips om hva jeg forventer meg i kompenssjon for å måtte sykle 3 dager i uka til jobben (god trim forresten) og slite med logistikk med 3 unger som skal på ett eller annet. Solgte den gamle bilen tidlig i mai og skulle få den nye i juni. 3 års service høres greit ut.

Noen andre som har fått noen kompensasjon??
Til Toppen Go down
MortenS
FordFreak Team Moderator
FordFreak Team Moderator



Antall Innlegg : 394
Join date : 23.04.2010
Bosted : Ski

Leveringstid 6mnd? Empty
PosteTema: Re: Leveringstid 6mnd?   Leveringstid 6mnd? EmptyTor Sep 30, 2010 8:05 pm

Da hadde jeg krevd lånebil SES.
Nå hadde ikke jeg det problemet, men hadde nok fått lånebil hvis jeg trengte.

Jeg fikk 40 prosent rabatt på dekk og felg for halvannen mnd. forsinkelse.
Ikke allverden, men jeg er ikke den store kranglefanten eller prutern:)
Til Toppen Go down
http://www.nmks.no
Abrakadabra
Little Freak
Little Freak



Antall Innlegg : 7
Join date : 01.10.2010

Leveringstid 6mnd? Empty
PosteTema: Re: Leveringstid 6mnd?   Leveringstid 6mnd? EmptyFre Okt 01, 2010 3:30 pm

Hei.
Bestillte meg ny Titanium S i går og fikk vite av selger at bilen ville bli produsert iløpet av desember, men etter som jeg leser her inne så bør jeg ikke forvente meg ny bil før vi har kommet et godt stykke ut på vårparten altså.

Det var som bare f***, det samme skjedde da jeg bestillte meg ny Focus for tre år siden, jeg bestillte den i mai, med løfte om levering før sommeren, men jeg fikk den ikke før i begynnelsen av november.

Og noen form for kompensasjon for ekstremt lang leveringstid kunne jeg bare se langt etter...

Er det noen som vet om den lange leveringstiden gjelder de andre versjonene av S-Max også, eller er det kun Titanium S versjonen som er forsinket?
Til Toppen Go down
kenha
Big Freak
Big Freak



Antall Innlegg : 50
Join date : 15.07.2010

Leveringstid 6mnd? Empty
PosteTema: Re: Leveringstid 6mnd?   Leveringstid 6mnd? EmptyFre Okt 01, 2010 8:08 pm

Abrakadabra skrev:
Hei.
Bestillte meg ny Titanium S i går og fikk vite av selger at bilen ville bli produsert iløpet av desember, men etter som jeg leser her inne så bør jeg ikke forvente meg ny bil før vi har kommet et godt stykke ut på vårparten altså.

Det var som bare f***, det samme skjedde da jeg bestillte meg ny Focus for tre år siden, jeg bestillte den i mai, med løfte om levering før sommeren, men jeg fikk den ikke før i begynnelsen av november.

Og noen form for kompensasjon for ekstremt lang leveringstid kunne jeg bare se langt etter...

Er det noen som vet om den lange leveringstiden gjelder de andre versjonene av S-Max også, eller er det kun Titanium S versjonen som er forsinket?

Tror det er biler med Power Shift girkasser som har hatt de største forsinkelsene, men det har vist vært noe problemer med tilgang på motor deler også.
Til Toppen Go down
Abrakadabra
Little Freak
Little Freak



Antall Innlegg : 7
Join date : 01.10.2010

Leveringstid 6mnd? Empty
PosteTema: Re: Leveringstid 6mnd?   Leveringstid 6mnd? EmptyFre Okt 01, 2010 8:16 pm

Og jeg har selvfølgelig bestillt bil med powershift og 163 hester, så da ligger jeg ikke særlig godt an mao. Mad
Til Toppen Go down
kenha
Big Freak
Big Freak



Antall Innlegg : 50
Join date : 15.07.2010

Leveringstid 6mnd? Empty
PosteTema: Re: Leveringstid 6mnd?   Leveringstid 6mnd? EmptySøn Okt 03, 2010 12:53 am

Nå er endelig bilen i Norge og overleveres mandag 4 Oktober.
Bilen ble produsert 23 September og er nå (snart) klar for levering, da gikk det ganske fort når den først ble produsert.
Får håpe helgen går fort.. Very Happy
Til Toppen Go down
grmm
Little Freak
Little Freak



Antall Innlegg : 6
Join date : 03.10.2010

Leveringstid 6mnd? Empty
PosteTema: Re: Leveringstid 6mnd?   Leveringstid 6mnd? EmptyMan Okt 04, 2010 10:07 am

Når ble denne bilen bestillt kenha ?, har i bestilling(juni ) en s-max titanium 140 hk m/powershift og får beskjed om at den flyttet til november produksjon ?


kenha skrev:
Nå er endelig bilen i Norge og overleveres mandag 4 Oktober.
Bilen ble produsert 23 September og er nå (snart) klar for levering, da gikk det ganske fort når den først ble produsert.
Får håpe helgen går fort.. Very Happy
Til Toppen Go down
kenha
Big Freak
Big Freak



Antall Innlegg : 50
Join date : 15.07.2010

Leveringstid 6mnd? Empty
PosteTema: Re: Leveringstid 6mnd?   Leveringstid 6mnd? EmptyMan Okt 04, 2010 10:08 am

grmm skrev:
Når ble denne bilen bestillt kenha ?, har i bestilling(juni ) en s-max titanium 140 hk m/powershift og får beskjed om at den flyttet til november produksjon ?


kenha skrev:
Nå er endelig bilen i Norge og overleveres mandag 4 Oktober.
Bilen ble produsert 23 September og er nå (snart) klar for levering, da gikk det ganske fort når den først ble produsert.
Får håpe helgen går fort.. Very Happy

Den ble bestilt 12 Mai, så det har tatt noe ekstra tid.
Til Toppen Go down
SES
Big Freak
Big Freak



Antall Innlegg : 65
Join date : 11.08.2010
Bosted : Haslum

Leveringstid 6mnd? Empty
PosteTema: Re: Leveringstid 6mnd?   Leveringstid 6mnd? EmptyFre Okt 08, 2010 9:43 pm

Hei! kom fra høstferie idag og stakk innom Ford forhandleren i Sandvika da jeg var i området. Har ikke fått respons på mine gode forslag om kompensasjon, så det å stille opp i egne person kan jo ha en viss effekt. Fikk til min store glede vite at bilen at bilen er nesten klar til levering, mangler bare litt polering. Fikk til og med se den Very Happy ! Var jo litt spent da jeg underveis også fikk vite at de ikke lenger produserer bilen i seagrey, men nå midnight grey. Fortsatt grå, men med et blåskjær i...... Uansett lang ventetid er over da bilen jo ble bestilt 15 april. Ser ut til at det er S-utgaven som har vært problemet iflg en av selgerne jeg snakket med idag.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Leveringstid 6mnd? Empty
PosteTema: Re: Leveringstid 6mnd?   Leveringstid 6mnd? Empty

Til Toppen Go down
 
Leveringstid 6mnd?
Til Toppen 
Side 1 av 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Trend leveringstid 140 HK titanium PS

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ford Freaks S-MAX Forum :: GENERELL DISKUSJON :: Diverse-
Gå Til: