Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


937
 
IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Trend leveringstid 140 HK titanium PS

Go down 
2 posters
AvInnlegg
bms
Normal Freak
Normal Freak



Antall Innlegg : 12
Join date : 07.06.2011

Trend leveringstid 140 HK titanium PS Empty
PosteTema: Trend leveringstid 140 HK titanium PS   Trend leveringstid 140 HK titanium PS EmptyOns Jun 22, 2011 1:57 pm

Hei,

Jeg har bestillt en 140 HK Titanium med powershift. Dette ble gjort tidlig april og levering er forventet månedskiftet August September.
Lang levering, men det var jeg klar over når jeg signerte.

Ettersom det nå har gått snart 3 mnd siden bestilling så har jeg begynt å etterlyse byggedato og gjort forsøk på å få eksakt leveringsdato. Dette uten hell. Tilbakemelding er at PS er utfordrende samt at også krok skaper noen problemer (Dette er, vel å merke, et lite problem da forhandler ettermonterer krok i Norge).

Mitt spørsmål er hvilke erfaringer er det med levering? har dere opplevd å få melding når bilen står på kaia i drammen eller er dere varslet i god tid før bygging har startet? hvor lang tid tar det fra bygging har startet til bilen er ferdig? Er det noen som har erfaring i det siste med leveringstid på nevnte modell?

Finnes det også et nettbassert system der man kan følge fremdrift på sin egen bil?
Til Toppen Go down
sebulba
Big Freak
Big Freak



Antall Innlegg : 66
Join date : 19.10.2010
Bosted : Lommedalen

Trend leveringstid 140 HK titanium PS Empty
PosteTema: Re: Trend leveringstid 140 HK titanium PS   Trend leveringstid 140 HK titanium PS EmptyLør Jun 25, 2011 9:36 am

Hei.
Jeg bestilte min rundt 1 oktober i fjor og fikk estimert byggedato av selgeren til slutten av november. I midten av november snakket jeg med selgeren og fikk VIN nummeret på bilen, dette nummeret kunne jeg følge på For ETIS siden. Der får du info om bilen og estimert byggedato. Bilen min fikk først byggedato 22 november men ble flyttet til 26 november. Jeg anbefaller deg å mase på selgeren om VIN nummeret da de ikke altit vil gi ut dette.

Grattis med ny bil. En bil det er lett å bli glad i.
Til Toppen Go down
bms
Normal Freak
Normal Freak



Antall Innlegg : 12
Join date : 07.06.2011

Trend leveringstid 140 HK titanium PS Empty
PosteTema: Re: Trend leveringstid 140 HK titanium PS   Trend leveringstid 140 HK titanium PS EmptyLør Jun 25, 2011 12:04 pm

Hei,

Takk for det. Ser fram til ny bil men det er lenge å vente. Ba om VIN nummer og fikk tilbake svar med estimert byggedato 26. august med levering 24. sept. Bilen er ikke tildelt VIN nummer (samme som chassis nummer) ennå. Fikk også melding om at denne datoen mest sannsynlig vil endre seg og at det kan bli både framover og bakover i tid.

Er vel bare å smøre seg med tålmodighet..........
Til Toppen Go down
Sponsored content





Trend leveringstid 140 HK titanium PS Empty
PosteTema: Re: Trend leveringstid 140 HK titanium PS   Trend leveringstid 140 HK titanium PS Empty

Til Toppen Go down
 
Trend leveringstid 140 HK titanium PS
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Bytte av framstoler i Trend fra Titan
» Leveringstid 6mnd?
» Titanium X ?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ford Freaks S-MAX Forum :: GENERELL DISKUSJON :: Diverse-
Gå Til: