Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


937
 
IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Demontering av 3. seterad

Go down 
2 posters
AvInnlegg
vidaran




Antall Innlegg : 3
Join date : 12.04.2012

Demontering av 3. seterad Empty
PosteTema: Demontering av 3. seterad   Demontering av 3. seterad EmptyFre Apr 13, 2012 10:48 pm

Er det mulig å demontere 3. seterad?
Grunnen til at jeg spør, er at jeg ser for meg å kjøpe en ny S-Max for å ha den i mange år. De første 3-4 årene kommer jeg til å ønske 5 seter og stort bagasjerom. Etter det vil det bli mindre behov for bagasjerom og være kjekt med muligheten til ekstra passasjerer.

Jeg ser det er mulig å bestille bilen som 5-seter, men med forberedelse for 3. seterad. Dermed regner jeg med at det er mulig å kjøpe de bakerste setene senere og montere dem. Men det er kanskje billigere å kjøpe som 7-seter og demontere setene inntil man trenger dem?
Til Toppen Go down
MortenS
FordFreak Team Moderator
FordFreak Team Moderator



Antall Innlegg : 394
Join date : 23.04.2010
Bosted : Ski

Demontering av 3. seterad Empty
PosteTema: Re: Demontering av 3. seterad   Demontering av 3. seterad EmptyFre Apr 13, 2012 11:54 pm

Jeg veit ikke hvordan de er festet, men tror jeg kan garantere at det er billigere å kjøpe den som 7 seter. 2 seterad til VW Touran koster over 50.000kr fra Møller!
Til Toppen Go down
http://www.nmks.no
 
Demontering av 3. seterad
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Demontering av stereo
» Tredje seterad
» Tredje seterad
» Isolert under golvteppet ved 3. seterad?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ford Freaks S-MAX Forum :: GENERELL DISKUSJON :: Interiør & Eksteriør-
Gå Til: