Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


937
 
IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Bytte lys i nummerskilt og parklys.

Go down 
5 posters
AvInnlegg
olag
Little Freak
Little Freak



Antall Innlegg : 7
Join date : 24.01.2012

Bytte lys i nummerskilt og parklys. Empty
PosteTema: Bytte lys i nummerskilt og parklys.   Bytte lys i nummerskilt og parklys. EmptyOns Jan 25, 2012 9:55 pm

Hei,

har en SMAX 2008-modell og kunne tenke meg å bytte pærene i nummerskiltene til noe mer LED-look-a-like med hvitt lys. Det er W5W-pærer, ihvertfall i nummerskiltlysene. Noen som vet hvor man får tak i fungerende pærer?

Har prøvd pærene med varenummer 11901806 hos torshovbil.no (får ikke lov til å legge inn link her) men etter at de er satt inn er det mye svakere lys enn de orginale som sitter i.

Forøvrig en alldeles nydelig bil Smile
Til Toppen Go down
Keyless
Ford Freak
Ford Freak



Antall Innlegg : 147
Join date : 15.07.2010

Bytte lys i nummerskilt og parklys. Empty
PosteTema: Re: Bytte lys i nummerskilt og parklys.   Bytte lys i nummerskilt og parklys. EmptyTor Jan 26, 2012 2:19 am

Har byttet selv til Led både ved interiørlys og skiltlys og jeg kjøpt mine til en latterlig pris ved Ebay. Mine er nok sterkere enn de originale.
Til Toppen Go down
olag
Little Freak
Little Freak



Antall Innlegg : 7
Join date : 24.01.2012

Bytte lys i nummerskilt og parklys. Empty
PosteTema: Re: Bytte lys i nummerskilt og parklys.   Bytte lys i nummerskilt og parklys. EmptyTor Jan 26, 2012 10:33 am

Keyless skrev:
Har byttet selv til Led både ved interiørlys og skiltlys og jeg kjøpt mine til en latterlig pris ved Ebay. Mine er nok sterkere enn de originale.

Hva slags type kjøpte du og har du evt. en URL til produktet?
Til Toppen Go down
MortenS
FordFreak Team Moderator
FordFreak Team Moderator



Antall Innlegg : 394
Join date : 23.04.2010
Bosted : Ski

Bytte lys i nummerskilt og parklys. Empty
PosteTema: Re: Bytte lys i nummerskilt og parklys.   Bytte lys i nummerskilt og parklys. EmptyTor Jan 26, 2012 11:21 am

http://www.ebay.com/itm/Xenon-White-9-SMD-LED-T10-2450-2525-259-2825-2921-Position-City-Lights-Bulbs-03-/250980481962?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item3a6f9a3baa#ht_5276wt_988



Disse syntes jeg passer godt i skiltlys. Gir akkurat passe mye etter minening.
Syntes ikke det er noe fint at skiltlyset lyser opp alt for mye heller.
Til Toppen Go down
http://www.nmks.no
toazty




Antall Innlegg : 3
Join date : 29.11.2012

Bytte lys i nummerskilt og parklys. Empty
PosteTema: Re: Bytte lys i nummerskilt og parklys.   Bytte lys i nummerskilt og parklys. EmptyTor Des 13, 2012 11:48 pm

T10 LED erstatter de W5W og W6W pærene mine, men de er noe lengre så ikke ta dem lengste. jeg har dem med 5 punkter, det holder plenty til skilt og interiør, lillaskjær i lysene. men kult ble det
Til Toppen Go down
tercel
Very Freak
Very Freak



Antall Innlegg : 32
Join date : 23.02.2011

Bytte lys i nummerskilt og parklys. Empty
PosteTema: Re: Bytte lys i nummerskilt og parklys.   Bytte lys i nummerskilt og parklys. EmptyOns Sep 04, 2013 12:11 pm

Hvordan fjerner dere dekselet på parklysene? I følge instruksjonsboka skal det bare "nappes" ut. Jeg er redd for å ta for hardt i, da plasten virker litt skjør. Er det noen triks?
Til Toppen Go down
Sponsored content





Bytte lys i nummerskilt og parklys. Empty
PosteTema: Re: Bytte lys i nummerskilt og parklys.   Bytte lys i nummerskilt og parklys. Empty

Til Toppen Go down
 
Bytte lys i nummerskilt og parklys.
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Bytte bluetooth-modul?
» Bytte til led i sidespeil?
» Bytte batteri
» Bytte bremseskiver bak

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ford Freaks S-MAX Forum :: GENERELL DISKUSJON :: Elektronikk-
Gå Til: