Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


937
 
IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Webasto Park Heater

Go down 
3 posters
AvInnlegg
ChroniX
Little Freak
Little Freak



Antall Innlegg : 6
Join date : 23.05.2011

Webasto Park Heater Empty
PosteTema: Webasto Park Heater   Webasto Park Heater EmptyOns Des 21, 2011 10:28 am

Jeg har en 2010 modell S-MAX med integrert Webasto Park Heater. Men jeg har ingen direkte kupèvarmer som jeg kan se hvertfall. Når Park Heateren starter om morgenen, ca en time før kjøring, er det en lunk på motoren ved oppstart, men rutene er absolutt ikke isfrie. Jeg hadde trodd jeg ville få noe varme direkte ut av A/C anlegget ved å kjøre denne heateren? Noen som vet hvordan denne fungerer egentlig, skal det være slik jeg beskriver?
Til Toppen Go down
sebulba
Big Freak
Big Freak



Antall Innlegg : 66
Join date : 19.10.2010
Bosted : Lommedalen

Webasto Park Heater Empty
PosteTema: Re: Webasto Park Heater   Webasto Park Heater EmptyOns Des 21, 2011 12:50 pm

Hei.
Når jeg bruker min Webasto, starter lufteanlegget i kupeen samtidig. Bilen har fin temeratur etter endt syklus og all is er borte. I tillegg er det en elektrisk varmer som starter når motoren starter og varmer innluften i bilen.
Til Toppen Go down
zem
Very Freak
Very Freak



Antall Innlegg : 27
Join date : 11.01.2011
Bosted : Trondheim

Webasto Park Heater Empty
PosteTema: Re: Webasto Park Heater   Webasto Park Heater EmptyOns Des 21, 2011 1:41 pm

Har ikke måtte skrape is en eneste morgen ennå i vinter. Og setter man seg inn i bilen rett etter webasto'n har gjort jobben sin, er bilen VARM innvendig :-)
Til Toppen Go down
Sponsored content





Webasto Park Heater Empty
PosteTema: Re: Webasto Park Heater   Webasto Park Heater Empty

Til Toppen Go down
 
Webasto Park Heater
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Ettermontering av ryggekamera, varme i speil og webasto.
» Endelig kan webasto fjernkontroll ettermonteres!
» Park sensorer

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ford Freaks S-MAX Forum :: GENERELL DISKUSJON :: Interiør & Eksteriør-
Gå Til: