emin Very Freak
Antall Innlegg : 45 Join date : 21.02.2011 Age : 43 Bosted : Troms
| Tema: Mangler S-max-merket etter re-lakkering Man Mar 14, 2011 12:11 am | |
| Fikk tilbake bilen i går etter å ha hatt bilen inne til omlakkering av bakluka hos Ford pga. lakkskader/slitasje nede på luka. I alle fall, de har tatt av S-Max-merket før lakkering, men de har ikke satt det på igjen etterpå (jeg har ikke faceliftutgaven så ingen metallist med logo). Framstår jeg som en dust hvis jeg drar tilbake og klager på at jeg ikke har logoen på bakluka lengre og ber dem om å fikse det? | |
|
Alfa Little Freak
Antall Innlegg : 6 Join date : 10.03.2011
| Tema: Re: Mangler S-max-merket etter re-lakkering Man Mar 14, 2011 12:15 am | |
| Det synes jeg jo de burde sette på igjen. Skulle bare mangle. | |
|
MortenS FordFreak Team Moderator
Antall Innlegg : 394 Join date : 23.04.2010 Bosted : Ski
| Tema: Re: Mangler S-max-merket etter re-lakkering Man Mar 14, 2011 12:45 am | |
| Ja hvis du vil ha merket der så skal du absolutt dra tilbake og få dem til å sette det på! Personlig hadde jeg bare vært glad, for jeg fjerner alltid klistremerker fra mine biler. Hehe | |
|
emin Very Freak
| Tema: Re: Mangler S-max-merket etter re-lakkering Man Mar 14, 2011 12:54 am | |
| - MortenS skrev:
- Ja hvis du vil ha merket der så skal du absolutt dra tilbake og få dem til å sette det på!
Personlig hadde jeg bare vært glad, for jeg fjerner alltid klistremerker fra mine biler. Hehe Joda, men det er jo ikke snakk om et klistremerke akkurat da. Det er jo metallbokstaver. Eller? Når jeg tenker meg om så mangler TDCi-merket også. S-max-merket som er på venstresida her (lånt bilde fra finn.no): | |
|
MortenS FordFreak Team Moderator
Antall Innlegg : 394 Join date : 23.04.2010 Bosted : Ski
| Tema: Re: Mangler S-max-merket etter re-lakkering Man Mar 14, 2011 1:20 am | |
| - emin skrev:
- MortenS skrev:
- Ja hvis du vil ha merket der så skal du absolutt dra tilbake og få dem til å sette det på!
Personlig hadde jeg bare vært glad, for jeg fjerner alltid klistremerker fra mine biler. Hehe Joda, men det er jo ikke snakk om et klistremerke akkurat da. Det er jo metallbokstaver. Eller? Når jeg tenker meg om så mangler TDCi-merket også.
S-max-merket som er på venstresida her (lånt bilde fra finn.no):
Kaller slike merker for klistremerker jeg men. Eller plastkrom med dobbeltsidig tape bak. Men uansett, vil du ha merkene der, så skal selvfølgelig verkstedet skaffe deg disse, eller klkstre på de som var der hvis de ikke ble ødelagt under demontering. | |
|
emin Very Freak
| Tema: Re: Mangler S-max-merket etter re-lakkering Man Mar 14, 2011 1:23 am | |
| Jeg er kvinnfolk og jeg er vanskelig. *smiler søtt* Men jeg skal høre med gutta om de ikke fikser saken, for gutta på den lokale Ford'en er supergreie. | |
|
Hel-Max Very Freak
Antall Innlegg : 39 Join date : 25.12.2010
| Tema: Re: Mangler S-max-merket etter re-lakkering Ons Mar 16, 2011 12:54 am | |
| Dette bør du få satt på igjen. Heilt klart! | |
|
Sponsored content
| Tema: Re: Mangler S-max-merket etter re-lakkering | |
| |
|