Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


937
 
IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Mangler S-max-merket etter re-lakkering

Go down 
4 posters
AvInnlegg
emin
Very Freak
Very Freak
emin


Antall Innlegg : 45
Join date : 21.02.2011
Age : 42
Bosted : Troms

Mangler S-max-merket etter re-lakkering Empty
PosteTema: Mangler S-max-merket etter re-lakkering   Mangler S-max-merket etter re-lakkering EmptyMan Mar 14, 2011 12:11 am

Fikk tilbake bilen i går etter å ha hatt bilen inne til omlakkering av bakluka hos Ford pga. lakkskader/slitasje nede på luka. I alle fall, de har tatt av S-Max-merket før lakkering, men de har ikke satt det på igjen etterpå (jeg har ikke faceliftutgaven så ingen metallist med logo).

Framstår jeg som en dust hvis jeg drar tilbake og klager på at jeg ikke har logoen på bakluka lengre og ber dem om å fikse det? Embarassed
Til Toppen Go down
Alfa
Little Freak
Little Freak



Antall Innlegg : 6
Join date : 10.03.2011

Mangler S-max-merket etter re-lakkering Empty
PosteTema: Re: Mangler S-max-merket etter re-lakkering   Mangler S-max-merket etter re-lakkering EmptyMan Mar 14, 2011 12:15 am

Det synes jeg jo de burde sette på igjen. Skulle bare mangle.
Til Toppen Go down
MortenS
FordFreak Team Moderator
FordFreak Team Moderator



Antall Innlegg : 394
Join date : 23.04.2010
Bosted : Ski

Mangler S-max-merket etter re-lakkering Empty
PosteTema: Re: Mangler S-max-merket etter re-lakkering   Mangler S-max-merket etter re-lakkering EmptyMan Mar 14, 2011 12:45 am

Ja hvis du vil ha merket der så skal du absolutt dra tilbake og få dem til å sette det på!

Personlig hadde jeg bare vært glad, for jeg fjerner alltid klistremerker fra mine biler. Hehe Smile
Til Toppen Go down
http://www.nmks.no
emin
Very Freak
Very Freak
emin


Antall Innlegg : 45
Join date : 21.02.2011
Age : 42
Bosted : Troms

Mangler S-max-merket etter re-lakkering Empty
PosteTema: Re: Mangler S-max-merket etter re-lakkering   Mangler S-max-merket etter re-lakkering EmptyMan Mar 14, 2011 12:54 am

MortenS skrev:
Ja hvis du vil ha merket der så skal du absolutt dra tilbake og få dem til å sette det på!

Personlig hadde jeg bare vært glad, for jeg fjerner alltid klistremerker fra mine biler. Hehe Smile

Joda, men det er jo ikke snakk om et klistremerke akkurat da. Det er jo metallbokstaver. Eller? Når jeg tenker meg om så mangler TDCi-merket også.

S-max-merket som er på venstresida her (lånt bilde fra finn.no):

Mangler S-max-merket etter re-lakkering 97_1645341443
Til Toppen Go down
MortenS
FordFreak Team Moderator
FordFreak Team Moderator



Antall Innlegg : 394
Join date : 23.04.2010
Bosted : Ski

Mangler S-max-merket etter re-lakkering Empty
PosteTema: Re: Mangler S-max-merket etter re-lakkering   Mangler S-max-merket etter re-lakkering EmptyMan Mar 14, 2011 1:20 am

emin skrev:
MortenS skrev:
Ja hvis du vil ha merket der så skal du absolutt dra tilbake og få dem til å sette det på!

Personlig hadde jeg bare vært glad, for jeg fjerner alltid klistremerker fra mine biler. Hehe Smile

Joda, men det er jo ikke snakk om et klistremerke akkurat da. Det er jo metallbokstaver. Eller? Når jeg tenker meg om så mangler TDCi-merket også.

S-max-merket som er på venstresida her (lånt bilde fra finn.no):

Mangler S-max-merket etter re-lakkering 97_1645341443



Kaller slike merker for klistremerker jeg men.

Eller plastkrom med dobbeltsidig tape bak. Smile


Men uansett, vil du ha merkene der, så skal selvfølgelig verkstedet skaffe deg disse, eller klkstre på de som var der hvis de ikke ble ødelagt under demontering.
Til Toppen Go down
http://www.nmks.no
emin
Very Freak
Very Freak
emin


Antall Innlegg : 45
Join date : 21.02.2011
Age : 42
Bosted : Troms

Mangler S-max-merket etter re-lakkering Empty
PosteTema: Re: Mangler S-max-merket etter re-lakkering   Mangler S-max-merket etter re-lakkering EmptyMan Mar 14, 2011 1:23 am

Jeg er kvinnfolk og jeg er vanskelig. *smiler søtt*

Men jeg skal høre med gutta om de ikke fikser saken, for gutta på den lokale Ford'en er supergreie. Smile
Til Toppen Go down
Hel-Max
Very Freak
Very Freak



Antall Innlegg : 39
Join date : 25.12.2010

Mangler S-max-merket etter re-lakkering Empty
PosteTema: Re: Mangler S-max-merket etter re-lakkering   Mangler S-max-merket etter re-lakkering EmptyOns Mar 16, 2011 12:54 am

Dette bør du få satt på igjen. Heilt klart!
Til Toppen Go down
Sponsored content





Mangler S-max-merket etter re-lakkering Empty
PosteTema: Re: Mangler S-max-merket etter re-lakkering   Mangler S-max-merket etter re-lakkering Empty

Til Toppen Go down
 
Mangler S-max-merket etter re-lakkering
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» ford emblemet/merket flasser av
» Feil/mangler/div med Morten sin max.

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ford Freaks S-MAX Forum :: GENERELL DISKUSJON :: Interiør & Eksteriør-
Gå Til: