Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


937
 
IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 ford emblemet/merket flasser av

Go down 
3 posters
AvInnlegg
nastoisi
Normal Freak
Normal Freak



Antall Innlegg : 14
Join date : 14.10.2009

ford emblemet/merket flasser av Empty
PosteTema: ford emblemet/merket flasser av   ford emblemet/merket flasser av EmptyFre Mai 13, 2011 9:52 am

Flere som sliter med dette? Er det bare å stikke ned på en ford forretning og få seg et nytt som limes på. Noen som vet?
Til Toppen Go down
Hendrix1
Little Freak
Little Freak
Hendrix1


Antall Innlegg : 9
Join date : 22.02.2010

ford emblemet/merket flasser av Empty
PosteTema: Re: ford emblemet/merket flasser av   ford emblemet/merket flasser av EmptyFre Mai 13, 2011 1:39 pm

nastoisi skrev:
Flere som sliter med dette? Er det bare å stikke ned på en ford forretning og få seg et nytt som limes på. Noen som vet?

Jeg har også et Ford merke i grillen som flasser. Kunne også tenke meg å bytte det, men jeg har ikke spurt Ford.
Til Toppen Go down
sebulba
Big Freak
Big Freak



Antall Innlegg : 66
Join date : 19.10.2010
Bosted : Lommedalen

ford emblemet/merket flasser av Empty
PosteTema: Re: ford emblemet/merket flasser av   ford emblemet/merket flasser av EmptyFre Mai 13, 2011 1:48 pm

Hei.
Dette er er Fordproblem og dekkes av garantien, jeg hadde problemet på min 08 Mondeo og det var ikke noe problem å få byttet denne på garantien.
Til Toppen Go down
nastoisi
Normal Freak
Normal Freak



Antall Innlegg : 14
Join date : 14.10.2009

ford emblemet/merket flasser av Empty
PosteTema: Re: ford emblemet/merket flasser av   ford emblemet/merket flasser av EmptyFre Mai 13, 2011 4:28 pm

men er det bare en klistrelapp jeg kan hente i kundemottaket eller må bilen inn for å få det byttet?
Til Toppen Go down
sebulba
Big Freak
Big Freak



Antall Innlegg : 66
Join date : 19.10.2010
Bosted : Lommedalen

ford emblemet/merket flasser av Empty
PosteTema: Re: ford emblemet/merket flasser av   ford emblemet/merket flasser av EmptyLør Mai 14, 2011 9:58 am

Vet ikke, ford byttet emblemet for meg når bilen var på service
Til Toppen Go down
Sponsored content





ford emblemet/merket flasser av Empty
PosteTema: Re: ford emblemet/merket flasser av   ford emblemet/merket flasser av Empty

Til Toppen Go down
 
ford emblemet/merket flasser av
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Ford S-Max 2006 Tdci
» ford s-max display
» Ford Testmeny

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ford Freaks S-MAX Forum :: GENERELL DISKUSJON :: Feil og mangler ved ny bil-
Gå Til: