Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


937
 
IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Leveringstid 6mnd?

Go down 
+4
kenha
MortenS
Keyless
tkaase
8 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
thatr
Normal Freak
Normal Freak
thatr


Antall Innlegg : 14
Join date : 30.08.2010

Leveringstid 6mnd? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Leveringstid 6mnd?   Leveringstid 6mnd? - Page 2 EmptyOns Jan 05, 2011 12:19 pm

Hei.

Må si jeg blir frustrert av hvordan Ford ikke klarer å levere biler til avtalte/oppgitte tidspunkt. Jeg bestilte Titanium S 140 hk med powershift tidlig i august med 5 mnd leveringstid, men at de trodde det skulle ta kortere tid. Helt fram til slutten av november sa forhandler at det lå an til levering før jul 2010, holdt kontakt jevnlig utover høsten med forhandler. I telefon lille julaften sier forhandler at han ikke har noen produksjonsdato til meg og må sjekke med Ford. I går snakket jeg med forhandler og da får jeg høre at estimert produksjonsmåned er februar, men at han ikke vet om det er i starten eller slutten av måneden. Det er visstnok mangel på stylingsettet til Titanium s utgaven som det er manko på. Venter fortsatt på svar fra forhandler om mer eksakt produksjonsdato. Utrolig hvor dårlig produksjonen må være planlagt.
Til Toppen Go down
SES
Big Freak
Big Freak



Antall Innlegg : 65
Join date : 11.08.2010
Bosted : Haslum

Leveringstid 6mnd? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Leveringstid 6mnd?   Leveringstid 6mnd? - Page 2 EmptyTor Jan 06, 2011 12:29 am

Helt enig og dette er en stor bilprodusent! Opplevde ikke dette de 2 andre gangene jeg valgte Ford. Det sies at det utvendige stylingsettet monteres på en annen fabrikk enn den som produserer bilene, men likevel...Har en kollega som kjøpte seg BMW 1 og ventet i over 7 måneder etter lovet leveringsdato, så det er andre som også sliter.
Uansett har du noe å glede deg til, er kjempefornøyd med bilen.
Til Toppen Go down
 
Leveringstid 6mnd?
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Trend leveringstid 140 HK titanium PS

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ford Freaks S-MAX Forum :: GENERELL DISKUSJON :: Diverse-
Gå Til: