Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


937
 
IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Automatiske kjørelys

Go down 
+8
Alfa
jvelle
akke
Richard
Dalaxy
nerthuzo
Saxi
jan-erik@tunaal.no
12 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
MortenS
FordFreak Team Moderator
FordFreak Team Moderator



Antall Innlegg : 394
Join date : 23.04.2010
Bosted : Ski

Automatiske kjørelys - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Automatiske kjørelys   Automatiske kjørelys - Page 2 EmptyOns Mar 16, 2011 3:08 pm

zem skrev:
MortenS skrev:

Ingen servicemelding når jeg går inn på Etis og sjekker min bil.
Da gjelder vel servicen facelift modellene som ikke har de nyeste lysinnstillingene da.

Zem: Har du en egen parklyspære i de runde lyktene under hovedlyset? Eller er det den H1 pæra som bare lyser svakt?
Jeg har bare en H1 pære her. Ingen mulighet for svakt/dempet lys..

Jeg finner heller ikke servicemeldinga knyttet opp mot bilen, men i den generelle oversikten (hvor det er flere andre meldinger som gjelder utstyr jeg ikke har på min bil)

Skal sjekke det med pærene... Ser det blir sagt i andre forum at den "fiksen" gjør at en pære aldri mer vil lyse... (fordi funksjonaliteten blir overført til LED-lyset)

Da har du nok en w5w pære inni den runde lykta. Så det er den som ikke vil lyse mer etter fiksen.
Tåkelys er det så vidt meg bekjent påbudt og ha, selv om de egentlig er ubrukelige til hva de er ment for :-)
Til Toppen Go down
http://www.nmks.no
zem
Very Freak
Very Freak



Antall Innlegg : 27
Join date : 11.01.2011
Bosted : Trondheim

Automatiske kjørelys - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Automatiske kjørelys   Automatiske kjørelys - Page 2 EmptyTor Mar 17, 2011 2:07 pm

MortenS skrev:
zem skrev:
MortenS skrev:

Ingen servicemelding når jeg går inn på Etis og sjekker min bil.
Da gjelder vel servicen facelift modellene som ikke har de nyeste lysinnstillingene da.

Zem: Har du en egen parklyspære i de runde lyktene under hovedlyset? Eller er det den H1 pæra som bare lyser svakt?
Jeg har bare en H1 pære her. Ingen mulighet for svakt/dempet lys..

Jeg finner heller ikke servicemeldinga knyttet opp mot bilen, men i den generelle oversikten (hvor det er flere andre meldinger som gjelder utstyr jeg ikke har på min bil)

Skal sjekke det med pærene... Ser det blir sagt i andre forum at den "fiksen" gjør at en pære aldri mer vil lyse... (fordi funksjonaliteten blir overført til LED-lyset)

Da har du nok en w5w pære inni den runde lykta. Så det er den som ikke vil lyse mer etter fiksen.
Tåkelys er det så vidt meg bekjent påbudt og ha, selv om de egentlig er ubrukelige til hva de er ment for :-)

Jepp, det er to pærer inni den runde lykta hos meg. Og dette forklarer trolig også hvorfor jeg har hørt forstyrrelser i lyden av og til, men ikke alltid... Får vel stikke innom forhandleren og ta en alvorsprat... Siden sist har jeg lest litt mer om dette problemet, og alt tyder på at problemet med forstyrrelser i lyden er årsaken til at dette er blitt redesignet på de nyeste bilene.
Til Toppen Go down
BVika
Normal Freak
Normal Freak



Antall Innlegg : 21
Join date : 24.04.2011
Age : 42
Bosted : Gjerstad

Automatiske kjørelys - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Automatiske kjørelys   Automatiske kjørelys - Page 2 EmptyMan Apr 25, 2011 12:27 pm

hehe.. Emin..
De svake lysene du har på din kalles PARKLYS. :-)
Tror ikke politiet skal klage på at parklysene dine fungerer. :-)
Til Toppen Go down
Sponsored content





Automatiske kjørelys - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Automatiske kjørelys   Automatiske kjørelys - Page 2 Empty

Til Toppen Go down
 
Automatiske kjørelys
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ford Freaks S-MAX Forum :: GENERELL DISKUSJON :: Elektronikk-
Gå Til: