Ja bilen kan absolutt anbefales, men eg tipper at dei fleste er einige i at Toyota/Mazda/Honda etc. har sikkert generelt mindre problemer. Men skal en ha litt meir spennende bil, og ikkje minst plass mtp barn så er s-maxen ganske nært det ultimate. Du får super familiebil men likevel så går det ikkje utover køyregleden.
Ellers; eg har ein 1.8 tdci 2007 mod, og eg kan som mange andre skrive under på ein del av dei allerede nevnte feila og problema. En del er nok småplukk som går greitt å leve med, men som kan vitne om dårleg interiørkvalitet. F.eks. slik som den skjøre pianolakken i midtkonsollen rundt handbrekka (full av riper) og også dette lokket i midten (låsen knakk). Fikk ny på reklamasjon.
CD/radioen min vil ikkje lagre dato/klokke. Dette irriterer meg! Ford konkl. med at dette ikkje er noko å gjere med (har fått bytta ut heile CD/radioen uten hell).
Lurer på om andre har dette problemet??
Det er greitt at problema blir fiksa når det er reklamasjon, men kva viss problema fortsetter etter 5 år er gått....? Da kan det fort begynne å bli dyr bil viss problema øker på. Er nok litt overraska over at det er så mykje tull/småplukk på så pass ny bil.