Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


937
 
IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Ettermontering hengerfeste

Go down 
AvInnlegg
eirikfli




Antall Innlegg : 2
Join date : 26.04.2012

Ettermontering hengerfeste Empty
PosteTema: Ettermontering hengerfeste   Ettermontering hengerfeste EmptyMan Mar 31, 2014 2:57 pm

Hei. lurte litt på erfaringene deres på ettermontering av hengerfeste.
eg har ein s-max titanium 2012 163hk automat.

har vert å forhørt meg på ford og dei skulle ha ca 8700 for delene. var også innom bil extra og mekonomen og der var det bil extra som var rimiligst med 4500 for henger fest og 2000 for lednings settet (westfalia monoflex). syns dette er litt stiv pris når eg sjekker nettet og kan finne inne på Haagen.no til ca 4000 (som dessverre ikkje passer til titanium) så om dokke har tips på andre plasser eg burde sjekke ut, så hadde det vert supert :-)

er det kompliserte greier å montere? må eg til å kutte på bilen(støtfangeren) for å tilpasse hengerfeste? er EL-tilkoblinga under bilen lett tilgjengelig?

Mvh
Eirik F
Til Toppen Go down
eirikfli




Antall Innlegg : 2
Join date : 26.04.2012

Ettermontering hengerfeste Empty
PosteTema: Re: Ettermontering hengerfeste   Ettermontering hengerfeste EmptyTir Apr 01, 2014 10:40 am

har no fått eit tilbud fra haagen.no på 5500 på eit hengerfeste fra Bosal og 13polt ledningsnett fra jaeger. men eg må dessverre kutte ei ganske stor luke i plasten bak bakfangeren. ettersom eg har titanium og ikkje titanium S så ser det ut som at luka ikkje blir synelig. fann ein video på youtube som viser kordan det vil bli sjåandes ut. https://youtu.be/7S8aAkugZy8

han skriver også når eg spør om det er noko forskjell på dette el-sette kontra orginalt. at dei er veldig like, men når ford feilsøker med pc så får dei kun opp at det er feil på el-sett henger feste og ikkje kva feil det er.

dette er jo 3000 kr billigere enn Ford, så spørs om eg må prøve dette her. hadde vert flott om nokon har erfaring med montering kunne komt med nokon innspill :-)


Mvh
Eirik
Til Toppen Go down
 
Ettermontering hengerfeste
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Hengerfeste vs ryggesensor
» Hengerfeste/ryggesensorer.
» Ettermontering av cruisecontrol: Muligheter og pris
» Ettermontering av ryggekamera, varme i speil og webasto.

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ford Freaks S-MAX Forum :: GENERELL DISKUSJON :: Diverse-
Gå Til: