Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


937
 
IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Hengerfeste vs ryggesensor

Go down 
2 posters
AvInnlegg
tercel
Very Freak
Very Freak



Antall Innlegg : 32
Join date : 23.02.2011

Hengerfeste vs ryggesensor Empty
PosteTema: Hengerfeste vs ryggesensor   Hengerfeste vs ryggesensor EmptyTir Apr 05, 2011 3:16 pm

Jeg er av den bedagelige typen som synes det er unødvendig med avtagbart hengerfeste, og har inntil nå kjørt med dette på hele tiden. På den forrige bilen (Skoda Octavia) reagerte ikke ryggesensorene på at hengerfeste var på. Det uler imidlertid konstant på S-max'n. Er det mulig å få justert sensorene?
Til Toppen Go down
MortenS
FordFreak Team Moderator
FordFreak Team Moderator



Antall Innlegg : 394
Join date : 23.04.2010
Bosted : Ski

Hengerfeste vs ryggesensor Empty
PosteTema: Re: Hengerfeste vs ryggesensor   Hengerfeste vs ryggesensor EmptyTir Apr 05, 2011 3:28 pm

Ettermontert eller orginalt?

Jeg har orginalt, avtakbart.(og tar det selvsagt av når jeg ikke bruker det! hehe)
Ingen uling fra sensorene da, så da er det mulighens en feil på sin, som ikke "skrur av" sensorene når du setter inn revers?
Til Toppen Go down
http://www.nmks.no
tercel
Very Freak
Very Freak



Antall Innlegg : 32
Join date : 23.02.2011

Hengerfeste vs ryggesensor Empty
PosteTema: Re: Hengerfeste vs ryggesensor   Hengerfeste vs ryggesensor EmptyTir Apr 05, 2011 4:32 pm

Det er originalt. Kobler jeg stikkontakten til hengeren på, "forstår" sensorene at de må koble seg ut.

Noen påstår det er uheldig å kjøre med avtagbart hengerfeste på hele tiden, da disse kan "gro fast". Jeg ser ikke noe behov for å ta det av, så det bekymrer meg ikke. Men; så lenge ryggesensorene uler, må jeg vel bare finne meg i å montere/demontere i tide og utide...
Til Toppen Go down
Sponsored content





Hengerfeste vs ryggesensor Empty
PosteTema: Re: Hengerfeste vs ryggesensor   Hengerfeste vs ryggesensor Empty

Til Toppen Go down
 
Hengerfeste vs ryggesensor
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Ettermontering hengerfeste
» Hengerfeste/ryggesensorer.

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ford Freaks S-MAX Forum :: GENERELL DISKUSJON :: Elektronikk-
Gå Til: