Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


937
 
IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 hvilken årsmodell??

Go down 
2 posters
AvInnlegg
hege84




Antall Innlegg : 4
Join date : 03.08.2012

hvilken årsmodell?? Empty
PosteTema: hvilken årsmodell??   hvilken årsmodell?? EmptyFre Aug 03, 2012 11:41 am

bør jeg kjøpe?? Sikler jo selvfølgelig på helt ny bil,mulig det også blir det,men fornuften og lommebok sier egentlig at det er litt i dyreste laget....
Men er det stor forskjell på 2009/20010 model kontra 2012?Er det virkelig verdt pengene å gå for helt ny?Om jeg kjøper brukt,vor langt bør den ha gått(eller ikke ha gått)blir skeptisk med en gang jeg ser de nærmer seg 100 000 km jeg...
Frister med ny pga garanti da.
Til Toppen Go down
hege84




Antall Innlegg : 4
Join date : 03.08.2012

hvilken årsmodell?? Empty
PosteTema: Re: hvilken årsmodell??   hvilken årsmodell?? EmptyFre Aug 03, 2012 12:00 pm

er det foresten registerreim på disse? når skal de byttes?
Til Toppen Go down
ketilkh
Little Freak
Little Freak



Antall Innlegg : 9
Join date : 21.05.2011

hvilken årsmodell?? Empty
PosteTema: Re: hvilken årsmodell??   hvilken årsmodell?? EmptyMan Aug 06, 2012 9:02 pm

Jeg hadde gått for en 2011 modell, da har du fortsatt ca 4 år nybilgaranti igjen samtidig som du slipper det store verditapet bilens første leveår. Ville også gått for 2,0 literen med 140 hk. Den kler bilen godt. Lykke til med bilkjøpet. Du vil ikke angre på å kjøpe s-max.
Til Toppen Go down
Sponsored content





hvilken årsmodell?? Empty
PosteTema: Re: hvilken årsmodell??   hvilken årsmodell?? Empty

Til Toppen Go down
 
hvilken årsmodell??
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ford Freaks S-MAX Forum :: GENERELL DISKUSJON :: Diverse-
Gå Til: