Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


937
 
IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Uorginal navigasjon/cd spiller?

Go down 
3 posters
AvInnlegg
mrtiger
Little Freak
Little Freak



Antall Innlegg : 8
Join date : 25.08.2011

Uorginal navigasjon/cd spiller? Empty
PosteTema: Uorginal navigasjon/cd spiller?   Uorginal navigasjon/cd spiller? EmptyTor Aug 25, 2011 6:27 pm

Hei,
Har en s-max 2007 mod og lurer på hvordan det er og bytte ut den orginale cd spilleren til en uorginal cd/navigasjon spiller?
Hvis dette er mulig, hadde det vært hyggelig med noen forslag til spillere som jeg kan sette inn.
Til Toppen Go down
kenha
Big Freak
Big Freak



Antall Innlegg : 50
Join date : 15.07.2010

Uorginal navigasjon/cd spiller? Empty
PosteTema: Re: Uorginal navigasjon/cd spiller?   Uorginal navigasjon/cd spiller? EmptyFre Aug 26, 2011 6:12 pm

Det er ikke noe problem så lenge du ikke har den største NAVI modellen i bilen.
Har du en std. spiller må du kjøpe en frontplate og en overgang fra ISO kontak til ford kontak.
Har selv testet flere spillere i min bil også en China Radio/Navi modell som passer rett inn, så det er ikke noe problem.
Det er også lett å trekke nye kabler fra bilsterioen og ned til gulvet..

Men har du Converse+ vil du miste en del radio info i LCD displayet og det savnet jeg.
Derfor har jeg nå liggende en China modell som jeg tenkte legge ut på finn snart.
Til Toppen Go down
cs erlend
Normal Freak
Normal Freak



Antall Innlegg : 16
Join date : 22.03.2011
Bosted : Vinterbro

Uorginal navigasjon/cd spiller? Empty
PosteTema: Re: Uorginal navigasjon/cd spiller?   Uorginal navigasjon/cd spiller? EmptyOns Aug 31, 2011 7:57 pm

Ta et søk på finn. Ligger flere orginale alternativer der for øyeblikket, både nytt og brukt.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Uorginal navigasjon/cd spiller? Empty
PosteTema: Re: Uorginal navigasjon/cd spiller?   Uorginal navigasjon/cd spiller? Empty

Til Toppen Go down
 
Uorginal navigasjon/cd spiller?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Hvordan spiller du din musikk?
» Avansert navigasjon
» cd spiller hakker etter 20mntr

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ford Freaks S-MAX Forum :: GENERELL DISKUSJON :: Elektronikk-
Gå Til: