Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


937
 
IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Mangler baklys, ikke strøm.

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Richard
Normal Freak
Normal Freak



Antall Innlegg : 22
Join date : 14.01.2010
Bosted : Bergen

Mangler baklys, ikke strøm. Empty
PosteTema: Mangler baklys, ikke strøm.   Mangler baklys, ikke strøm. EmptyTir Aug 23, 2011 12:00 am

Hei

Lurte på om noen kunne hjelpe meg litt.

Jeg mangler strøm til begge bakysene på høyre side på s-maxen. ( ja har målt ). Både på luken og på bilen.
Alle de andre lysene virker.

Lurer på om det kan være en sikring som er gåen, men finner ikke ut hvilken, det er jo sikringer 3 steder på denne bilen.
Så jeg lurte på om noen kunne peke meg i rett retning.

Kan jo og være ledningsbrudd, men det virker underlig.

Noen som har noen ide her? og som kan hjelpe meg.?

Takk

Til Toppen Go down
MortenS
FordFreak Team Moderator
FordFreak Team Moderator



Antall Innlegg : 394
Join date : 23.04.2010
Bosted : Ski

Mangler baklys, ikke strøm. Empty
PosteTema: Re: Mangler baklys, ikke strøm.   Mangler baklys, ikke strøm. EmptyTir Aug 23, 2011 7:45 am

I brukerhåndboken er det en oversikt over sikrings"skapet". Da finner du ihvertfall ut hvilken sikring det er. :-)

Til Toppen Go down
http://www.nmks.no
Richard
Normal Freak
Normal Freak



Antall Innlegg : 22
Join date : 14.01.2010
Bosted : Bergen

Mangler baklys, ikke strøm. Empty
PosteTema: Re: Mangler baklys, ikke strøm.   Mangler baklys, ikke strøm. EmptyTir Aug 23, 2011 10:05 am

Ja og det er jo der jeg trenger hjelp. Finner ikke ut av det. Er det egen sikring på høyre baklys? Virker rart.
Dessuten har jeg bare tysk instruksjonsbok, så det er litt vanskelig å navigere seg igjennom alle tyskglosene på gymnas tysk.

Så om noen kunne sjekke sin bok og se om det står noe om baklys og sikringer, hadde jeg blitt svært glad.

Til Toppen Go down
MortenS
FordFreak Team Moderator
FordFreak Team Moderator



Antall Innlegg : 394
Join date : 23.04.2010
Bosted : Ski

Mangler baklys, ikke strøm. Empty
PosteTema: Re: Mangler baklys, ikke strøm.   Mangler baklys, ikke strøm. EmptyOns Aug 24, 2011 2:15 pm

Richard skrev:
Ja og det er jo der jeg trenger hjelp. Finner ikke ut av det. Er det egen sikring på høyre baklys? Virker rart.
Dessuten har jeg bare tysk instruksjonsbok, så det er litt vanskelig å navigere seg igjennom alle tyskglosene på gymnas tysk.

Så om noen kunne sjekke sin bok og se om det står noe om baklys og sikringer, hadde jeg blitt svært glad.



Skal prøve å huske det når jeg kommer hjem fra jobb seinere idag..
Til Toppen Go down
http://www.nmks.no
rohen
Very Freak
Very Freak



Antall Innlegg : 25
Join date : 22.05.2011

Mangler baklys, ikke strøm. Empty
PosteTema: Re: Mangler baklys, ikke strøm.   Mangler baklys, ikke strøm. EmptyTor Des 15, 2011 11:28 pm

Hei.
Fant du ut hvorfor ikke baklyset virker? Jeg finner ikke noe "baklys- sikring" instruksjonsboken.
Til Toppen Go down
Richard
Normal Freak
Normal Freak



Antall Innlegg : 22
Join date : 14.01.2010
Bosted : Bergen

Mangler baklys, ikke strøm. Empty
PosteTema: Re: Mangler baklys, ikke strøm.   Mangler baklys, ikke strøm. EmptyTir Feb 07, 2012 8:43 am

Noe sent svar men.....

Ja Ford fant ut av det. Var dårlig kontakt i en modul i sikringsboksen inni bilen.
Ford mente jeg skulle bytte den, men til en pris av 6000 !! kr så venter jeg med det til den evt ryker. Den har nå holdt i flere mnd nå, så det tyder på at den ikke var defekt slik Ford mente, men at den bare har satt litt løst i kontakten sin.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Mangler baklys, ikke strøm. Empty
PosteTema: Re: Mangler baklys, ikke strøm.   Mangler baklys, ikke strøm. Empty

Til Toppen Go down
 
Mangler baklys, ikke strøm.
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Kondens i baklys
» Feil/mangler/div med Morten sin max.

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ford Freaks S-MAX Forum :: GENERELL DISKUSJON :: Elektronikk-
Gå Til: