Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

937

IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

Dårlig kvalitet på ryggekamera og navigasjon/skjerm på 2011 S-Max

Go down 
2 posters
AvInnlegg
TitaniumS

Antall Innlegg : 1

Dårlig kvalitet på ryggekamera og navigasjon/skjerm på 2011 S-Max Empty
PosteTema: Dårlig kvalitet på ryggekamera og navigasjon/skjerm på 2011 S-Max   Dårlig kvalitet på ryggekamera og navigasjon/skjerm på 2011 S-Max EmptyLør Mai 28, 2011 12:07 pm

Hei, som ny medlem her må jeg si at dette forumet er veldig bra! Har allerede fått mye hjelp, spesiellt angående kjøp og tilpassing av takboks til bilen!

Det er et par saker som irriterer meg med min nye Titanium S 2011 modell, som jeg ville lufte med dere, for å høre om andre er av samme oppfattning:

1. Personlig synes jeg ryggekameraet på bilen er elendig, sammenlignet med ryggekamera jeg har hatt tidligere. Det virker som om skjermen har altfor dårlig oppløsning, kameraet blir veldig fort skittent og tildekket, samt at kameraet er udugelig på kveld/nattestid, da er skjermen bare helt sort..

2. Navigasjonen virker ikke like proff som andre modeller jeg har hatt, og dersom du zoomer den ned til visning u nder 500m så står alle gatenavn om blinker kontinuerlig når du kjører. En kjenning av meg så på dette og mente at dette hadde sin forklaring i at skjermen har altfor dårlig oppløsning..

Noen som har tilsvarene eller motstridene erfaring?
Til Toppen Go down
Keyless
Ford Freak
Ford Freak

Antall Innlegg : 147

Dårlig kvalitet på ryggekamera og navigasjon/skjerm på 2011 S-Max Empty
PosteTema: Re: Dårlig kvalitet på ryggekamera og navigasjon/skjerm på 2011 S-Max   Dårlig kvalitet på ryggekamera og navigasjon/skjerm på 2011 S-Max EmptySøn Mai 29, 2011 12:37 am

Det er nok godt mulig at skjermen ikke har spesielt god oppløsning.
At kameralinse fort blir skittent er vel også vanlig hos andre biler med ryggekamera. Men S-max blir fort skitten i bakenden.
Hos meg er ikke skjermen helt sort selv om det er mørkt, får jo litt lys av ryggelys og skiltlys (jeg har Led skiltlys) Mulig at det en løsning til å skifte til kraftigere pære eller led på ryggelys.
Til Toppen Go down

Dårlig kvalitet på ryggekamera og navigasjon/skjerm på 2011 S-Max
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Bestilt ryggekamera.
» Ulyd S-max 2011 mod. 1,6 tdci