FordFreak Administrator av forumet
Antall Innlegg : 63 Join date : 25.01.2008 Age : 51 Bosted : Eidsvoll
| Tema: Feil som har dukket opp på FordFreaks S-MAX Lør Mar 01, 2008 10:37 pm | |
| Dette er feil og mangler ved min bil. Bare småpirk men skal jo være i orden Har time for retting av feilene til uka så da blir det vel bra håper jeg. _________________________________________________________ 1. Brukermanual til bilen
2. Brukermanual til avansert navigasjon med bluetooth
3. Brukermanual til DVD underholdning
5. Fjernkontroll m/display til dieselvarmer, venter på tilbakemelding
6. Vindu på førersiden går ikke igjen på første forsøk
7. Vifte blåser dårlig ved oppvarming i auto stilling..
8. Vindus spyler bak virker ikke, kommer ikke no spyleveske
9. Tripteller, gjenværede distanse i km vises feil/oppdateres ikke ved fylling av drivstoff
10. Lydanlegg er fortsatt feilkoblet...tror det var riktig første gang Hvis man velger engelsk språk er faderen F og B feil. Software kanskje...?
11. Ford Avansert Navigasjon med berøringsskjerm henger seg/kutter (ingen ting virker, bare meny)
12. Feilmelding om bremselys, bremselys i hekkspoiler | |
|
madmax Big Freak
Antall Innlegg : 61 Join date : 03.03.2008 Age : 57 Bosted : stjørdal
| Tema: Re: Feil som har dukket opp på FordFreaks S-MAX Man Mar 03, 2008 8:17 pm | |
| finnes det fjernkontroll til dieselvarmeren? Vet du hvor lang avstand den fungerer på i så fall? mvh sterkt potensiell s-max kjøper | |
|
| Tema: Re: Feil som har dukket opp på FordFreaks S-MAX Man Mar 03, 2008 8:53 pm | |
| - tiger2 skrev:
- finnes det fjernkontroll til dieselvarmeren? Vet du hvor lang avstand den fungerer på i så fall?
mvh sterkt potensiell s-max kjøper I følge FMN (Ford Motor Norge) så er dette under utvikling men ikke tilgjengelig enda... Tror dette kommer først i 2009 kjenner jeg de rett | |
|
madmax Big Freak
Antall Innlegg : 61 Join date : 03.03.2008 Age : 57 Bosted : stjørdal
| Tema: erfaring med forhandlere Ons Mar 05, 2008 7:42 pm | |
| Litt på siden, men tenkte meg en tur til Kverneland bil i Trondheim i morgen på "kampanjedag" for kanskje kjøp av s-max. Noen som kjenner til denne forhandleren og evt. har noen erfaringer (gode eller dårlige) med dem??? tiger2 | |
|
| Tema: Re: Feil som har dukket opp på FordFreaks S-MAX Tor Mar 06, 2008 2:15 pm | |
| Hei tiger2, se denne tråden om Kverneland bil på mondeoforumet HER | |
|
Sponsored content
| Tema: Re: Feil som har dukket opp på FordFreaks S-MAX | |
| |
|