Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


937
 
IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Premium Sound System - antall høytalere?

Go down 
2 posters
AvInnlegg
MortenS
FordFreak Team Moderator
FordFreak Team Moderator



Antall Innlegg : 394
Join date : 23.04.2010
Bosted : Ski

Premium Sound System - antall høytalere? Empty
PosteTema: Premium Sound System - antall høytalere?   Premium Sound System - antall høytalere? EmptyMan Des 20, 2010 1:43 pm

Jeg har navi med 7" skjerm og med Premium Sound System i maxen min.
I utstyrslista over bilen står det at det skal være 11 høytalere + bass, men jeg kommer bare til 7stk + bass.

Totalt 4 stk i dørene, 2 diskanter på dashbordet, og en midthøytaler på dashbordet.
Overser jeg noen høytalere, evt. sitter det flere høytalere bak høytalerdekslene noe sted?


Noe som vet?

Til Toppen Go down
http://www.nmks.no
sebulba
Big Freak
Big Freak



Antall Innlegg : 66
Join date : 19.10.2010
Bosted : Lommedalen

Premium Sound System - antall høytalere? Empty
PosteTema: Re: Premium Sound System - antall høytalere?   Premium Sound System - antall høytalere? EmptySøn Jan 23, 2011 10:52 am

Hei.
Har hatt nybilen i 2 uker og kan ikke si noe annet enn at jeg er storfornøyd, bortsett fra en ting. Jeg hadde bestillt med premium sound system og den har av en eller annen grunn ikke kommet med. Kan noen si meg om det er stor jobb å montere en sub under førersetet der den egentlig skulle vært og om det må til en ekstra forsterker osv? (vet ikke om subben er aktiv eller passiv)
Til Toppen Go down
MortenS
FordFreak Team Moderator
FordFreak Team Moderator



Antall Innlegg : 394
Join date : 23.04.2010
Bosted : Ski

Premium Sound System - antall høytalere? Empty
PosteTema: Re: Premium Sound System - antall høytalere?   Premium Sound System - antall høytalere? EmptyMan Jan 24, 2011 11:00 am

Du gå ikke glipp av så mye egentlig. Laughing

Det er en ekstra forsterker ja. I rommet rett forran venstre kne.

Hvis du skal ha en sub der hvor den orginale ligger, vil jeg tro du må kjøpe den orginale, for det rommet er ikke stort! Kan ikke tenke meg at det er noen her inne som har montert sub i dette rommet selv, og vet hvordan det blir med ledninger.


Går utifra at du har fått en god kompensasjon, for at du ikke har fått alt tilleggsutstyret du har bestilt?
Til Toppen Go down
http://www.nmks.no
sebulba
Big Freak
Big Freak



Antall Innlegg : 66
Join date : 19.10.2010
Bosted : Lommedalen

Premium Sound System - antall høytalere? Empty
PosteTema: Re: Premium Sound System - antall høytalere?   Premium Sound System - antall høytalere? EmptyMan Jan 24, 2011 1:13 pm

Takker for svaret, fikk god kompensasjon for feilen ja, service 20000 km gratis, gummimatter på alle tre radene, skistativ. Får vel la subben bil fraværende.
Til Toppen Go down
MortenS
FordFreak Team Moderator
FordFreak Team Moderator



Antall Innlegg : 394
Join date : 23.04.2010
Bosted : Ski

Premium Sound System - antall høytalere? Empty
PosteTema: Re: Premium Sound System - antall høytalere?   Premium Sound System - antall høytalere? EmptyMan Jan 24, 2011 4:00 pm

God kompensasjon ihvertfall.

Alternativet er jo en subkasse i bagasjen da.
Ellers så finnes det jo kasser/elementer som er tilpasset for å festes under setene, for de, inkl. meg som ikke ville hatt en kasse stående å ta plass i bagasjen.
Til Toppen Go down
http://www.nmks.no
sebulba
Big Freak
Big Freak



Antall Innlegg : 66
Join date : 19.10.2010
Bosted : Lommedalen

Premium Sound System - antall høytalere? Empty
PosteTema: Re: Premium Sound System - antall høytalere?   Premium Sound System - antall høytalere? EmptyMan Jan 24, 2011 4:45 pm

Hvis det i tillegg må inn en forsterker og alt av kabler (strøm, signal osv) venter jeg til jeg vinner i lotto for å få noen som kan dette til gå gjøre jobben.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Premium Sound System - antall høytalere? Empty
PosteTema: Re: Premium Sound System - antall høytalere?   Premium Sound System - antall høytalere? Empty

Til Toppen Go down
 
Premium Sound System - antall høytalere?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Premium Sound System?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ford Freaks S-MAX Forum :: GENERELL DISKUSJON :: Elektronikk-
Gå Til: