Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


937
 
IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Premium Sound System?

Go down 
2 posters
AvInnlegg
zem
Very Freak
Very Freak



Antall Innlegg : 27
Join date : 11.01.2011
Bosted : Trondheim

Premium Sound System? Empty
PosteTema: Premium Sound System?   Premium Sound System? EmptyMan Mar 07, 2011 3:54 pm

Plukka opp min nye S-Max i forrige uke. Den har gått som demobil noen måneder, og skal visstnok ha premium sound system. I følge ETIS har den "Merkevare nav. høy CD+AM/FM-radio, 11 høyttalere med basshøyttaler". Det er imidlertid ikke noe "Premium Sound" merke på høyttaleren i midtkonsollen - Hvordan kan jeg verifisere at jeg faktisk har premium sound system? (ref en annen tråd her, hvor det blir hevdet at det SKAL være premium sound logo der)
Til Toppen Go down
MortenS
FordFreak Team Moderator
FordFreak Team Moderator



Antall Innlegg : 394
Join date : 23.04.2010
Bosted : Ski

Premium Sound System? Empty
PosteTema: Re: Premium Sound System?   Premium Sound System? EmptyMan Mar 07, 2011 9:19 pm

Merke på midthøytaleren på dashbordet kom på 2011 modellen som også har innvendig facelift.
Hvis du har knapper på stereo, klimaanlegg og setevafme i sort matt utførelse, har du 2011 modell med innvendig facelift. Denne kom i sept/okt 2010.
Hvis bilen din er fra før nevnt dato har du "bare" utvendig facelift( samme som jeg har).

Da er ikke Premium merket der, men du kan ha Premium anlegg alikevel.
Premium har:

4 høytalere i bakdørene
4 høytalere i fremdørene
3 høytalere på dashbordet(inkl. midthøytaler)
Sub under førersetet.
Til Toppen Go down
http://www.nmks.no
zem
Very Freak
Very Freak



Antall Innlegg : 27
Join date : 11.01.2011
Bosted : Trondheim

Premium Sound System? Empty
PosteTema: Re: Premium Sound System?   Premium Sound System? EmptyMan Mar 07, 2011 10:41 pm

Ah Smile takk for info'n. Bilen er en 2011-modell uten facelift innvendig ja. Da stemmer det nok:) Interressant nok påstår Kverneland at det ikke finnes noen annen facelift, men det beviser vel heller selgernes uvitenhet. Jeg er iallefall veldig fornøyd som nybakt s-max eier!
Til Toppen Go down
MortenS
FordFreak Team Moderator
FordFreak Team Moderator



Antall Innlegg : 394
Join date : 23.04.2010
Bosted : Ski

Premium Sound System? Empty
PosteTema: Re: Premium Sound System?   Premium Sound System? EmptyTir Mar 08, 2011 11:42 am

Joda av en eller annen irriterende grunn, så produserte Ford faceliftmodellen i et halvt års tid, med kun utvendig facelift.

I tillegg til det jeg nevnte er også dashbord instrumentene endret. Nytt LCD display, med litt endret design i Converse+ med b.l.a. digital temp/drifstoff måler.
Jeg fikk bilen min 2 uker før "full" facelift. Det som irriterer meg mest er at hadde bilen min blitt produsert 2 uker senere hadde jeg fått med fjernkontroll til webastovarmeren.
Til Toppen Go down
http://www.nmks.no
Sponsored content





Premium Sound System? Empty
PosteTema: Re: Premium Sound System?   Premium Sound System? Empty

Til Toppen Go down
 
Premium Sound System?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ford Freaks S-MAX Forum :: GENERELL DISKUSJON :: Interiør & Eksteriør-
Gå Til: