Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


937
 
IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Ekstern GPS

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Tivurr
Normal Freak
Normal Freak



Antall Innlegg : 21
Join date : 08.03.2009

Ekstern GPS Empty
PosteTema: Ekstern GPS   Ekstern GPS EmptyMan Mai 11, 2009 2:26 am

Jeg har valgt å ikke bestille bil med GPS da jeg foretrekker min eksterne TomTom. Men plutselig var det en tanke som slo meg; på S-Maxen er det ganske lang avstand fra rattet og inn til den nederste delen av frontruta hvor jeg ser for meg at GPS-en skal stå; og hvordan skal jeg løse dette i praksis...?

Har noen her vært borti denne utfordringen, og kanskje funnet en brukbar løsning på den? Går det f.eks. an å få tak i en "universal festeanording" med lang arm? Eller er det praktisk bedre å feste GPS-en i sideruta? Men hva da med ledning ned til sigarettenneren? Den må da ligge over dashbordet og ned til midtkonsollen...? Hmm. Hvordan kan dette orndes på en fornuftig måte? Kanskje noen av dere til og med har bilder av en lur løsning?
Til Toppen Go down
Snabron
Normal Freak
Normal Freak



Antall Innlegg : 20
Join date : 06.01.2009

Ekstern GPS Empty
PosteTema: Re: Ekstern GPS   Ekstern GPS EmptyOns Aug 12, 2009 12:30 pm

Jeg har TomTomen min i fremre siderute, og det fungerer greit. Ledningen legger ned langs dørsprekken framme på førerdøra, med bukten i det lille "vippeskapet" ved venstre kne, videre over rattstammen og ned til sigarettenneren. Ikke veldig elegant, men forholdsvis greit. Men så skal det også sies at jeg nesten bare bruker GPSen på (litt sjeldne) langturer.
Til Toppen Go down
 
Ekstern GPS
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ford Freaks S-MAX Forum :: GENERELL DISKUSJON :: Diverse-
Gå Til: