Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


937
 
IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Visker mysterium

Go down 
2 posters
AvInnlegg
rolo
Normal Freak
Normal Freak



Antall Innlegg : 24
Join date : 19.02.2009

Visker mysterium Empty
PosteTema: Visker mysterium   Visker mysterium EmptyMan Mai 04, 2009 10:48 am

Jeg har fått et lite mysterium, av og til når jeg enten slår på tenningen eller starter bilen, går bak-viskeren en omgang. Selv om bryteren for viskeren står på av og selv om hviskeren foran er av og bilen ikke står i R.
Noen her som har vært borti dette?
Til Toppen Go down
Tivurr
Normal Freak
Normal Freak



Antall Innlegg : 21
Join date : 08.03.2009

Visker mysterium Empty
PosteTema: Re: Visker mysterium   Visker mysterium EmptyTir Mai 05, 2009 4:46 pm

Dette er bare en tanke; det er ikke noe som "sperrer" for viskeren sånn at den ikke får gå heeelt tilbake i utgangsposisjon? Jeg hadde et liknende problem med en bil en gang (riktignok på frontruta), og da var det det som var problemet. Av en eller annen grunn gikk ikke viskeren helt tilbake, og når jeg slo på motoren da så oppfattet den at viskeren stod i "halvstilling" - og tok en omgang. :-P
Til Toppen Go down
rolo
Normal Freak
Normal Freak



Antall Innlegg : 24
Join date : 19.02.2009

Visker mysterium Empty
PosteTema: Re: Visker mysterium   Visker mysterium EmptyOns Mai 06, 2009 3:36 pm

Godt forslag. Skal prøve følge med neste gang.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Visker mysterium Empty
PosteTema: Re: Visker mysterium   Visker mysterium Empty

Til Toppen Go down
 
Visker mysterium
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Tripteller mysterium

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ford Freaks S-MAX Forum :: GENERELL DISKUSJON :: Elektronikk-
Gå Til: