Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


937
 
IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Bluetooth og telefonbok (Car Contacts)

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Tivurr
Normal Freak
Normal Freak



Antall Innlegg : 21
Join date : 08.03.2009

Bluetooth og telefonbok (Car Contacts) Empty
PosteTema: Bluetooth og telefonbok (Car Contacts)   Bluetooth og telefonbok (Car Contacts) EmptyFre Mar 13, 2009 3:13 am

Jeg har lastet ned et program fra Ford sine sider som heter "Car Contacts". Er det noen som har hatt noe erfaring med dette? Vil jeg kunne se navnet på den som ringer i displayet, f.eks., eller er det ikke sånn det funker? :-)
Til Toppen Go down
Roger
Big Freak
Big Freak



Antall Innlegg : 59
Join date : 22.02.2009

Bluetooth og telefonbok (Car Contacts) Empty
PosteTema: Re: Bluetooth og telefonbok (Car Contacts)   Bluetooth og telefonbok (Car Contacts) EmptySøn Mar 15, 2009 3:48 pm

Hos meg kommer hele telefon lista mi opp i displayet når jeg har koblet til blutooth til bilen, og kan styre den med knappene på rattet, og på displayet.
Viste ikke at det gikk ann å lagre den i bilen.
Til Toppen Go down
Dalaxy
Normal Freak
Normal Freak
Dalaxy


Antall Innlegg : 19
Join date : 13.08.2009
Bosted : Molde

Bluetooth og telefonbok (Car Contacts) Empty
PosteTema: Re: Bluetooth og telefonbok (Car Contacts)   Bluetooth og telefonbok (Car Contacts) EmptyTor Aug 13, 2009 12:42 pm

Eg har touchskjerm med DVD-navi-versjonen. Telefonlista kjem opp i skjermen med namn, men ikkje ved innkomande samtale.
Har du lenkje til programmet du lasta ned?
Til Toppen Go down
http://www.fgoc.co.uk
Sponsored content





Bluetooth og telefonbok (Car Contacts) Empty
PosteTema: Re: Bluetooth og telefonbok (Car Contacts)   Bluetooth og telefonbok (Car Contacts) Empty

Til Toppen Go down
 
Bluetooth og telefonbok (Car Contacts)
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Bluetooth henger seg opp
» Bytte bluetooth-modul?
» Samsung Galaxy S2 og bluetooth

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ford Freaks S-MAX Forum :: GENERELL DISKUSJON :: Elektronikk-
Gå Til: