Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


937
 
IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Og der er batteriet ferdig...tror jeg...

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Tarald
Normal Freak
Normal Freak
Tarald


Antall Innlegg : 12
Join date : 11.06.2012

Og der er batteriet ferdig...tror jeg... Empty
PosteTema: Og der er batteriet ferdig...tror jeg...   Og der er batteriet ferdig...tror jeg... EmptyMan Jun 17, 2013 4:26 am

Skal bytte batteri og lurer litt på om det er noe minnesletting som skjer om jeg bare tar ut det gamle uten å kople opp mot et løst batteri først. Litt knot er det jo å få det ut okke som med tanke på luftfilter, men går sikkert bra.

Noen som vet?

Sattser denne gangen på et biltemabatteri, ser at dette får greie resultater i test og koster pr dags dato 999,- noe som virker helt greit. Erfaringer?

Symptomer et kjapp tikking og blinking med det som er av varsellys i panelet. Bilen lader greit under kjøring, men batteriet tar ikke lading. Lett å trille i gang, og starter ved hjelp av kabler.
Noen som mener dette er noe annet?
Til Toppen Go down
chrgilje
Normal Freak
Normal Freak



Antall Innlegg : 11
Join date : 27.09.2010
Age : 46

Og der er batteriet ferdig...tror jeg... Empty
PosteTema: Re: Og der er batteriet ferdig...tror jeg...   Og der er batteriet ferdig...tror jeg... EmptyTor Jul 11, 2013 5:44 pm

Var samme på min 2007-modell. Bytta batteri og alt OK igjen. Kjøpte forsåvidt et Varta-batteri, men har ellers veldig gode erfaringer med Biltema-batterier.
Til Toppen Go down
 
Og der er batteriet ferdig...tror jeg...
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ford Freaks S-MAX Forum :: GENERELL DISKUSJON :: Elektronikk-
Gå Til: