Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

937

IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

Fler blåmandager

Go down 
AvInnlegg
X-MAX

X-MAX

Antall Innlegg : 1

Fler blåmandager Empty
PosteTema: Fler blåmandager   Fler blåmandager EmptyTor Mar 21, 2013 1:18 am

2012 modell 163 hk' med "alt" untatt plastikkstylingen.
Mye feil som de ikke klarer rette tydelig vis. Microbryter til bakluke som åpnet seg når den selv ville - er rettet. Dyktige guttær! Smile That's it.
Etter 8 mnd fungerer GPS like bra som en globus selv om den ble byttet, nesten ikke adresser tilgjengelig og guider i "hytt og gevær" om man er heldig å skal til en adresse som er inni "the brain". Men at enheten ikke låser seg lenger må sees på som et framskritt, men at ryggekameraet ikke vil legge inn hver gang og starter å skrike mitt på gården og ikke gir seg før man tar'n ut av revers - uten grunn er heller ikke suksessoppskrift. Minnefunksjoner på speil og sete fungerer ikke, stiller seg i alle himmelretninger tidvis - men ikke alltid, gløding fungerer ikke slik den skal til tider, starter feks. direkte på morgenkald maskin i -10 - -15°C. Sikkert ikke særlig bra, for maskina vil vel ha fyr på sneipen om morra'n vil jeg tro?, høres i alle fall ut som den havner på gulvet, mobiltelefonminnet er så-som-så, må kople det manuellt ofte da den glemmer at den har en jobb å gjøre i bluetooth-tjenesten. Nå er pasienten lagt i kuvøse i tre dager for gjennomgang og jeg er derfor en heldig kjører av billigversjon av Focus der kun startsveiv til motor mangler. Hva kan gå galt der intet finnes?
S-MAX er en "lassaron i smoking" - bekreftet.
Men - bevares, det er MYE bra med denne bilen også, men slikt overskygges lett da ting ikke er som det skal, og kostet litt gjorde den faktisk...

Etter 2 generasjoner med Honda CR-V var dette et forferdelig bilvalg. Byttet etter samlet "CR-Vkilometer" 225000; 1 stk hovedlyspære H7, 2 stk instrumentpærer i cruisecontrollbryter på gamle modellen, den nyeste - 2008mod. gått 126000; 1 stk bremselyspære.
Hva jeg skal ha når jeg får fornøyelse av å selge S-MAX'n?? Gjett, og venter neppe for lenge.
Til Toppen Go down

Fler blåmandager
Til Toppen 
Side 1 av 1