Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

937

IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

Retting av Felger

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Christianj
Normal Freak
Normal Freak

Antall Innlegg : 11

Retting av Felger Empty
PosteTema: Retting av Felger   Retting av Felger EmptyFre Okt 19, 2012 9:13 am

Må få rettet opp et par av mine 18" felger, Noen som har noen gode erfaringer, tips om hvem jeg kan bruke?
Til Toppen Go down
arve_a
Little Freak
Little Freak
arve_a

Antall Innlegg : 9

Retting av Felger Empty
PosteTema: Re: Retting av Felger   Retting av Felger EmptyMan Aug 26, 2013 10:56 pm

Oslo felgretting har jeg god erfaring med.
Har brukt de/han ved flere anledninger.
Til Toppen Go down
SES
Big Freak
Big Freak

Antall Innlegg : 65

Retting av Felger Empty
PosteTema: Re: Retting av Felger   Retting av Felger EmptyTir Sep 03, 2013 11:47 pm

Leste en artikkel i Autofil utgave 10/2013 (side 90) om felgfiksing. Her snakket man om reparering av felgkantskader, retting og høyglanspolering. Gamle, skadde felger ble som nye var reporter Stølens konklusjon. Flere dekkverksteder på Østlandet tilbyr dette, men alt sendes til et spesialverksted i Spydeberg, Dekknor (eies av Henning Solberg). Felgene kan også leveres inn til Dekknor på Alnabru i Oslo som så sender dem til Spydeberg. Tar ikke mere enn et par dager. De får inn felger fra hele landet ble det sagt.
Fikk selv reparert skade på en av felgene mine i våres ifm et salgsstunt hos Røhne og Selmer i Sandvika. De hadde fått inn en kar fra Østfold med mobilt verksted i kassevogna hvor han fikset/lakkerte felger på stedet. Resultatet ble veldig bra, mener jeg betalte rundt kr 500,-
Til Toppen Go down
SES
Big Freak
Big Freak

Antall Innlegg : 65

Retting av Felger Empty
PosteTema: Re: Retting av Felger   Retting av Felger EmptyTir Sep 24, 2013 11:59 pm

Til Toppen Go down
Sponsored content

Retting av Felger Empty
PosteTema: Re: Retting av Felger   Retting av Felger Empty

Til Toppen Go down

Retting av Felger
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Hvite Eta Beta felger
» 4 flotte 16'' felger med godt brukbare lavprofilsdekk selges.- bud