Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

937

IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

Bagasjeromsgrind ("hundegitter")

Go down 
3 posters
AvInnlegg
SES
Big Freak
Big Freak

Antall Innlegg : 65

Bagasjeromsgrind ("hundegitter") Empty
PosteTema: Bagasjeromsgrind ("hundegitter")   Bagasjeromsgrind ("hundegitter") EmptyTir Sep 11, 2012 2:05 pm

Noen som har noen tips/ideer til type uorginalt bagasjeromsgrind/gitter (gulv/tak) som kan passe til S-max'n (2011 mod)?

Tok m/Fleksipakken da jeg i sin tid bestilte bilen. Den inneholdt original mørkvevd bagasjeromsgardin (gulv/tak) som det kalles. Denne gardinen er i utgangspunktet praktisk (sammenleggbar) og helt OK, men med mørke bakruter og gardinen på plass er det vanskelig å se bakover ved f.eks rygging i mørket.
Det har iflg min lokale Ford-forhandler kommer et nytt gitter som er tilpasset S-max'n, men det koster nærmere kr 5000! Til sammenligning koster det samme til Mondeon fra kr. 1990 iflg reklameblekka jeg nylig fikk i posten. Alle "fra" priser ender jo som regel en del høyere, men likevel.......

Så, tips mottas med takk Smile
Til Toppen Go down
MortenS
FordFreak Team Moderator
FordFreak Team Moderator

Antall Innlegg : 394

PosteTema: Re: Bagasjeromsgrind ("hundegitter")   Bagasjeromsgrind ("hundegitter") EmptyOns Sep 12, 2012 9:47 am

Desverre ingen tips eller erfaringer, men for en pris fra Ford da!

Jeg bruker også den orginale i stoff. For min del funker den helt fint :-)
Til Toppen Go down
http://www.nmks.no
rolo
Normal Freak
Normal Freak

Antall Innlegg : 24

PosteTema: Re: Bagasjeromsgrind ("hundegitter")   Bagasjeromsgrind ("hundegitter") EmptyTor Sep 27, 2012 4:50 pm

Jeg fant en leverandør på nettet. De hadde både gitter og skikkelig gummimatte. Gitteret var supert. Enkelt å monterer og ta ut igjen. Festes til dørken via krokene der. Matten var av skikkelig kvalitet og passet supert. Du finner dem her: http://www.travall.co.uk
Til Toppen Go down
SES
Big Freak
Big Freak

Antall Innlegg : 65

PosteTema: Re: Bagasjeromsgrind ("hundegitter")   Bagasjeromsgrind ("hundegitter") EmptyTor Sep 27, 2012 9:26 pm

Takk for tipset Very Happy
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Bagasjeromsgrind ("hundegitter")   Bagasjeromsgrind ("hundegitter") Empty

Til Toppen Go down

Bagasjeromsgrind ("hundegitter")
Til Toppen 
Side 1 av 1