Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

937

IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

Hvilken S-max kjøpe?

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Smistad
Little Freak
Little Freak

Antall Innlegg : 7

Hvilken S-max kjøpe? Empty
PosteTema: Hvilken S-max kjøpe?   Hvilken S-max kjøpe? EmptySøn Jun 03, 2012 7:31 pm

Noen tips og råd om års modell, utstyrsnivå og typiske feil og mangler å se etter?
Vurdere 2006-08 1.8 S-max Titanium med 7seter.

Takk for all hjelp og råd..
Mvh
Fredrik
Til Toppen Go down
tercel
Very Freak
Very Freak

Antall Innlegg : 32

PosteTema: Re: Hvilken S-max kjøpe?   Hvilken S-max kjøpe? EmptyTir Jun 05, 2012 2:21 pm

Generelt vil jeg holdt meg unna 1,8 literen. Det er en grunn til at disse ligger forholdsvis mye lavere i pris enn 2,0 literen. Jeg ville også ha hold meg unna de to første produksjonsårene, altså 2006 og 2007, da det var noen "barnesykdommer" med disse. Men på den andre siden; Man kan finne biler som har fått fikset det meste av tidligere eier til en svært akseptabel pris...
Til Toppen Go down
Smistad
Little Freak
Little Freak

Antall Innlegg : 7

PosteTema: Re: Hvilken S-max kjøpe?   Hvilken S-max kjøpe? EmptyTir Jun 05, 2012 7:05 pm

Hvilke barnesykdommer å setter på 2006-07

Tusen takk for råd
Til Toppen Go down
tercel
Very Freak
Very Freak

Antall Innlegg : 32

PosteTema: Re: Hvilken S-max kjøpe?   Hvilken S-max kjøpe? EmptyTor Jun 07, 2012 10:52 am

En del tull med elektronikken på de første årgangene. På 1,8 literen har jeg i tillegg blitt fortalt at det vært en del problemer med svinghjul og clutch. Lett å kvele ved igangsetting, men det er jo en vanesak.
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Hvilken S-max kjøpe?   Hvilken S-max kjøpe? Empty

Til Toppen Go down

Hvilken S-max kjøpe?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-