Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

937

IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

Korrekt tilkobling av batterilader?

Go down 
2 posters
AvInnlegg
zem
Very Freak
Very Freak

Antall Innlegg : 27

Korrekt tilkobling av batterilader? Empty
PosteTema: Korrekt tilkobling av batterilader?   Korrekt tilkobling av batterilader? EmptyMan Apr 02, 2012 6:38 pm

Har anskaffet meg en C-Tek batterilader, men ble litt usikker på hvordan den skal kobles til. Skal jeg koble både + og - direkte på batteriet, eller skal - kobles til chassiet? Any ideas? Får inntrykk av det siste fra brukermanualen til bilen, men den omtaler starthjelp, ikke lading. Selgeren på Torshov mente jeg skulle koble begge direkte på batteriet, og hadde ikke hørt om noe annet.

-Zem-
Til Toppen Go down
arntos

Antall Innlegg : 2

PosteTema: Re: Korrekt tilkobling av batterilader?   Korrekt tilkobling av batterilader? EmptyOns Apr 18, 2012 4:27 pm

Sikkert fått svar men jeg kobler alltid rett på batteriet. Det må man gjøre om man tar ut batteriet.
Til Toppen Go down
zem
Very Freak
Very Freak

Antall Innlegg : 27

PosteTema: Re: Korrekt tilkobling av batterilader?   Korrekt tilkobling av batterilader? EmptyOns Apr 18, 2012 4:31 pm

Fant ut av det selv, men sjekket med forhandler for sikkerhets skyld. Når batteriet står i bilen, kan man koble +polen på batteriet, og - på en skrue som sitter inn til høyre for batteriet. Dette er også beskrevet i brukermanualen. Funket som fjell, og man behøver kun å åpne "luken" som gir tilgang til +polen på batteriet :-)
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Korrekt tilkobling av batterilader?   Korrekt tilkobling av batterilader? Empty

Til Toppen Go down

Korrekt tilkobling av batterilader?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Tilkobling av iPod i bilen