| Nettbutikker | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
pondus Very Freak
Antall Innlegg : 27 Join date : 26.02.2008
| Tema: Nettbutikker Fre Mar 14, 2008 2:40 am | |
| Noen som vet hvor det er mulig å kjøpe styling til S-Max? Bortsett fra i Ford butikken. | |
|
| |
Happy FordFreak Team Moderator
Antall Innlegg : 23 Join date : 31.01.2008 Bosted : Ullensaker
| Tema: Re: Nettbutikker Søn Mar 16, 2008 7:54 pm | |
| Noe spesielt du tenker på? | |
|
| |
pondus Very Freak
| Tema: Re: Nettbutikker Søn Mar 16, 2008 8:21 pm | |
| - Happy skrev:
- Noe spesielt du tenker på?
Jeg angrer på at jeg ikke bestillte individual eksteriør, så jeg håper at det finnes noen butikker som selger tilsvarende eller lignende. | |
|
| |
Happy FordFreak Team Moderator
Antall Innlegg : 23 Join date : 31.01.2008 Bosted : Ullensaker
| Tema: Re: Nettbutikker Man Mar 17, 2008 10:26 am | |
| Vet jeg så noe på en tysk side en dag, men spørs om jeg klarer å finne det igjen. | |
|
| |
Kasei FordFreak Team Moderator
Antall Innlegg : 20 Join date : 29.01.2008 Age : 49 Bosted : Jessheim
| Tema: Re: Nettbutikker Man Mar 17, 2008 12:36 pm | |
| Jeg har ikke sett noen andre enn Ford-forhandlere som selger denne stylingen. Her er ihvertfall distributøren: http://www.danspeed.net (Dansk firma) Du kan jo sende de en mail og spørre etter norske forhandlere. (Produsenten: http://www.ms-design.com) | |
|
| |
pondus Very Freak
| Tema: Re: Nettbutikker Lør Mar 22, 2008 2:20 pm | |
| Takk for linker. Har sendt forespørsel om å få endre bestillingen, håper bare ikke det er for sent.
Ellers så er det vel kanskje mulig å få det montert lokalt når bilen kommer til Norge, selv om det sikkert blir dyrt. Forresten noen som vet hvordan det går med sideskjørt og skvettlapper sammen? | |
|
| |
Kasei FordFreak Team Moderator
Antall Innlegg : 20 Join date : 29.01.2008 Age : 49 Bosted : Jessheim
| Tema: Re: Nettbutikker Lør Mar 22, 2008 10:01 pm | |
| Det er mulig å ettermontere lokalt, men kan være lurt å sjekke pris, evt få ordnet en god deal med forhandleren. FordFreak vet jeg fikk dette montert lokalt etter levering.
Sideskjørt og skvettlapper går ikke sammen. Jeg har vurdert å få skjært til og spesialtilpasset gummilapper som beskytter 3-5 cm lenger ut enn sideskjørtene, for det blir mye sprut oppetter bilsiden med brede dekk. Er litt usikker på hvor stygt/teit dette vil bli, men er samtidig redd for hvordan lakken rett bak fordekkene kommer til å se ut om noen år. | |
|
| |
pondus Very Freak
| Tema: Re: Nettbutikker Søn Mar 23, 2008 2:41 pm | |
| Får vel et svar etter påske om det var for sent å få med på bestillingen. Hvis ikke er vel lokalt hos forhandler eneste mulighet. FordFreak kan kanskje antyde hva det vil koste??
Jeg vet ihvertfall ikke om andre som leverer i Norge. Fikk forsåvidt opp en pris hos Danspeed i link lenger oppe, over 20000,- + moms og frakt. | |
|
| |
pondus Very Freak
| Tema: Re: Nettbutikker Tir Mar 25, 2008 2:29 pm | |
| Da fikk jeg bekreftelsen jeg håpet på. Det gikk bra å få med Individual eksteriør, og skvettlappene ble fjernet.
Av erfaring, ble det opplyst, så kunne endringer i bestilling påvirke leveringstid, men siden det allerede er bestemt at min skal produseres i løpet av april, så håper jeg fortsatt på levering i løpet av mai/juni. | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Nettbutikker | |
| |
|
| |
| Nettbutikker | |
|