Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


937
 
IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Klokke og dato på CD/radio lagres ikkje

Go down 
AvInnlegg
Hel-Max
Very Freak
Very Freak



Antall Innlegg : 39
Join date : 25.12.2010

Klokke og dato på CD/radio lagres ikkje Empty
PosteTema: Klokke og dato på CD/radio lagres ikkje   Klokke og dato på CD/radio lagres ikkje EmptyMan Des 12, 2011 11:35 pm

Eit aldri så lite problem, som igrunn irriterer mest, men også noko som eg hadde satt pris på om det funka: dato og klokke på CD/radiospelaren vil ikkje lagres !! Lokale Ford-verkstedet har feilmålt og ikkje klart å finne feilen. I samråd med Ford Norge så har dei bytta heile CD/radioen for dei rekna med feilen låg i denne, men så enkelt er det altså ikkje; sjølv om eg no har fått installert ny CD/radio i bilen vil ikkje dato og klokke lagres. Ford konkluderer då med at dei ikkje klarer å finne ut av det og eg må eg berre leve med problemet. Det er ikkje det aller største problemet her i livet (!) men slike elektronikkfeil irriterer meg når bilen er så pass ny (2007 1.8 tdci med cd/radio som heiter FORD 6000 CD).

Andre med samme problem?? Løsning ønskes....
Til Toppen Go down
 
Klokke og dato på CD/radio lagres ikkje
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Koplingsskjema for radio
» DAB Radio og Radiokanaler
» Hvordan finne kode til Radio
» Fjerning av deksel rundt radio S-Max 10 mod.

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ford Freaks S-MAX Forum :: GENERELL DISKUSJON :: Elektronikk-
Gå Til: